19 Ιαν 2016

Χιονισμένος Ταΰγετος!



Τα παιδιά μάλλον ξέρουν τι θέλουν...
Σήμερα ας πούμε ήθελαν χιόνια!

Κι είχαν και το τρόπο να το διεκδικήσουν...

Γυρνάμε το μεσημέρι από το σχολείο. Είχαν δει από νωρίς το βουνό χιονισμένο. Είναι μάλλον εκπαιδευμένα για το πότε το χιόνι είναι αρκετό ώστε να μπορούμε να πάμε. Δεν εξηγείται αλλιώς η τόση σιγουριά ότι "τα χιόνια τα φτάναμε".
Ήθελαν να πάμε στο βουνό. Εμείς για διάφορους λόγους λέγαμε όχι.
Γονείς επέμεναν! Ήλπιζαν το θέμα να ξεχαστεί.
Παιδιά επίσης επέμεναν! Νομίζω το είχαν ξεκάθαρο πως δε θα το ξεχνούσαν.
Και δεν το ξέχασαν.
Η επιμονή τους νίκησε. Η επιμονή τους κι η δική μας παραίτηση από μια γκρίνια που μπορεί να κρατούσε όλη μέρα.


Και σαν να είχαν δίκιο τελικά...
Χωθήκαμε  σε ένα ολόλευκο τοπίο. Τα παιδιά ακόμη πιο κυριολεκτικά βούτηξαν στο χιόνι και μούσκεψαν μετά. Ας μην κάνω θέμα πως είχα ξεχάσει να πάρω δεύτερα ρούχα μαζί. Όσο για το καρότο που ποτέ δε θυμάμαι να πάρω έχει γίνει πια σλόγκαν... "τρελούτσικη μαμά"...



Ποτέ δεν είχα παρατηρήσει τη διαφορά του φρέσκου χιονιού από το παλιό. Ας πούμε ότι το φρέσκο είναι πιο φίνο..
Η φύση ζωγραφίζει. Και σήμερα ήταν στα κέφια της. Στα μεγάλα της κέφια.
Αγαπώ τη φύση! θα το έχετε καταλάβει φαντάζομαι...
Τη θεωρώ τον μεγαλύτερο καλλιτέχνη!




Αν και για να λέω όλες μου τις αλήθειες, το τόσο λευκό με τρομάζει. Πάντα με τρόμαζε το λευκό χρώμα. Δεν ξέρω γιατί... Ούτε το έχω ψάξει ποτέ. Δεν το θέλω ούτε σε ρούχα, ούτε σε τοίχους, ούτε πουθενά. Ούτε στο γάμο μου φόρεσα λευκά.
Και σήμερα αυτός ο φόβος με θυμήθηκε ξανά. Τον θυμήθηκα κι εγώ. Κι ακόμα, λίγο πριν αλλάξει η μέρα παραμένουμε συντροφιά...




Η βόλτα πάντως άξιζε! Ήταν πανέμορφη. Τα παιδιά κάτι ήξεραν και επέμειναν!
Ήταν και το σημερινό ξεκούνημα τους, σαν κάτι βαριεστημένα απογεύματα που θέλουν να παίξουμε κι εγώ δε θέλω... Ευτυχώς που σπάνια γίνεται το δικό μου και τελικά καταλήγω στο πάτωμα να φτιάχνω δάση ή γκαράζ με αυτοκίνητα και δε σηκώνομαι ούτε για να φάμε...




Έτσι παιδιά να μας ξεκουνάτε! Να μη μας αφήνετε σε ησυχία!
Να μας "αναγκάζετε" να σας ζούμε και να ζούμε!

18 σχόλια:

  1. Τι όμορφα τοπία! Περιμένουμε κι εμείς να χιονίσει εδώ! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι όπως πάει ο καιρός παντού θα χιονίσει!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα περάσατε! Η αλήθεια είναι πως τα παιδιά έχουν πολλές φορές δίκιο! Νέες ψυχούλες, άδολες, αφθαρτές και αγνές!!! Σαν το φρέσκο χιόνι! Συμφωνώ μαζί σου! Τα παιδιά πρέπει να τα ακούμε! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν το φρέσκο χιόνι! τι ωραίο συνειρμό έκανες!!!

      Διαγραφή
  3. Πω πω πόσο όμορφα έντυσες με λόγια μθα διαφορετικη ημέρα... Είσαι δική μου νομίζω... Και τι όμορφες φωτογραφίες... Το λευκό το αγαπώ πολύ αλλά στα χιονισμένα τοπία θα συμφωνήσω - είναι spooky... Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά λόγια!!!!

      Διαγραφή
  4. Ε λοιπόν πάνω κάτω τα ίδια σκεφτόμουν κι εγώ αυτές τις μέρες. Τα παιδιά μας παρασύρουν σε μια ζωή διαφορετική, πιο όμορφη, μας "ξεκουνάνε" σε εμπειρίες που είχαμε ξεχάσει ότι υπάρχουν. Και όσο μεγαλώνουν τόσο και πιο όμορφα ζούμε αυτές τις χαρές. Υπέροχες σκέψεις, υπέροχα τοπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κακό με τους μεγάλους είναι πως χώνονται στις έγνοιες τους, τα προβλήματα τους, τις σκέψεις τους και τελικά ξεχνάνε να αρπάζουν αυτές τις στιγμές...

      Διαγραφή
  5. Ανοίγω τον υπολογιστή σήμερα και τι να δω ... την υπέροχη ανάρτησή σου ντυμένη με τις ομορφότερες εικόνες! Αγαπώ την φύση, αγαπώ το χιόνι, αγαπώ αυτή την παγωμένη ηρεμία και ησυχία μέσα στα δέντρα που ακούς μόνο την αναπνοή σου... λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο τοπίο βλέπουμε και μας γεννιούνται διαφορετικές σκέψεις... αντίθετες... αυτό που σε ηρεμεί εσένα, εμένα με τρομάζει...
      φοβερό πράγμα! αυτό μου αρέσει πολύ. Τι μας αφήνει μαι εικόνα... πόσα πράγματα... πόσες σκέψεις....

      Διαγραφή
  6. Υπέροχοι πίνακες ζωγραφικής, το μεγάλο δώρο τής φύσης! Αυτό με την φοβία του λευκού, δεν το γνωρίζω, μπορεί όμως να μην απέχει από την φοβία τού μαύρου. Για ψάξτο λίγο επιστημονικά, γιατί εγώ είμαι΄άσχετη.. Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με το μαύρο μαι χαρά τα πάω! υπάρχει όμως φοβία ε;;; για αν δούμε.... τροφή για αναζήτηση!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη βόλτα, υπέροχες φωτογραφίες. Είστε πολύ τυχεροί που απολαύσατε αυτή την ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες φωτογραφίες, τέλεια βόλτα, μπράβο στα παιδιά που σας "ξεκούνησαν"...
    Θα συμφωνήσω μαζί σου για το φρέσκο χιόνι...αλλά για το φόβο του λευκού δεν ξέρω τίποτα...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στα παιδιά λοιπόν τα εύσημα!!
      καλα, αυτή τη φοβία με το λευκό πρέπει να την έχω μόνο εγώ.. χα χα
      τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
  9. Δεν χορταίνω να τις κοιτάζω αυτές τις φωτογραφίες!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που έφερες αυτή την εκπληκτική ανάρτηση στο Life Images!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είδα σήμερα!!!!
      στο Life Images πέρασαν υπέροχα τοπία και πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!!!
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: