13 Απρ 2016

Φτιάχνουμε κότες από μπαλόνια!!



 Μια κότα τροφαντή!!
Μια κότα όλο τσαχπινιά!!
Μια κότα με πουά!!!
Μια κότα, μα τι κότα;
Και να 'ταν μόνο μία η κότα...


Σήμερα δεν ήρθα  να σας παρουσιάσω κάτι που έφτιαξα εγώ με τα παιδιά μου. Σήμερα ήρθα να σας δείξω κάτι που είδα κι ενθουσιάστηκα. 
Κάτι πανέμορφες κότες! 

Δημιουργός τους είναι η μία από τις νηπιαγωγούς του σχολείου μας.
Η νηπιαγωγός μας λοιπόν, Κωνσταντίνα Χατζηδημητρίου  ευθύνεται για αυτές τις κότες που μου πήραν τα μυαλά!

Απαραίτητη προϋπόθεση λοιπόν για την κατασκευής τους είναι:

  • μπαλόνια
  • κόλα ατλακόλ
  • εφημερίδες
  • τέμπερες
  • χαρτόνια και
  • χρώματα λαδοπαστέλ


  Κι η ιστορία τους έχει ως εξής:



Φουσκώνουμε τα μπαλόνια μας.
Κόβουμε τις εφημερίδες σε λωρίδες ή κομμάτια. 
Περνάμε με το πινέλο μια στρώση με κόλα πάνω στο μπαλόνι (καλύτερα βάζουμε την κόλα σε ένα μέρος του μπαλονιού για να μη στεγνώσει το υπόλοιπο όσο κολλάμε) και κολλάμε τις εφημερίδες. Περνάμε πάνω από τις εφημερίδες άλλη μια στρώση κόλλα κι αφήνουμε να στεγνώσει. Καλό είναι να πατήσουμε τις εφημερίδες με την κόλα  από πάνω τους με τα χέρια, για να καλύψουμε τυχόν κενά. Επαναλαμβάνουμε ξανά τη διαδικασία κόλα-εφημερίδες-κόλα. Καλό είναι να κάνουμε την ίδια διαδικασία δυο φορές τουλάχιστον.  Κάθε φορά όμως που περνάμε μια στρώση το αφήνουμε να στεγνώσει. 

Κολλάμε πάνω στο μπαλόνι και αφήνουμε να στεγνώσει.
Χρειάζεται περίπου καμιά ώρα να στεγνώσει και να κοκαλώσει.


Όταν στεγνώσουν τα μπαλόνια τα βάφουμε με τέμπερες.
Σχεδιάζουμε σε χαρτόνια τα λειριά, τα φτερά, τα πόδια, τα ράμφη ή ότι άλλο θέλουμε, χρωματίζουμε με χρώματα λαδοπαστέλ ή με ότι άλλα χρώματα θέλουμε και κολλάμε πάνω στα μπαλόνια!

Το αποτέλεσμα είναι απλά εντυπωσιακό!!
Ορίστε μερικές κότες τσαχπίνες!!







Όταν είδα στην αρχή τα μπαλόνια με τις εφημερίδες πάνω, σε μια φωτογραφία στο facebook, νόμιζα ότι αυτά θα γίνουν αερόστατα. Τελικά έγιναν κάτι πολύ πιο πρωτότυπο!!
Όλο αυτό δηλαδή είναι μια βάση για ένα σωρό ιδέες!
Αν το κάνουν τα παιδιά βέβαια, θα γεμίσει ο τόπος κόλες... αλλά νομίζω και θα τους αρέσει και το αποτέλεσμα θα τα ενθουσιάσει!


Μπράβο λοιπόν στη Κωνσταντίνα !!!
Οι φωτογραφίες ανήκουν όλες στην Κωνσταντίνα Χατζηδημητρίου!
Τις καλησπέρες μου!

34 σχόλια:

  1. πολύ όμορφες οι κοτούλες!!!!! Μου έδωσες ιδέα για να στολίσω φέτος το σπίτι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά όντως τέλειες!!! Και για αερόστατο όπως λες είναι καταπληκτική ιδέα!! Μπράβο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω Γιάννα το αερόστατο! θα έχει πλάκα!!!

      Διαγραφή
  3. Μα τι κότες! Όλο ομορφιά και χάρη! Πολλα μπράβο στην Κωνσταντινα για τη φοβερή ιδέα αλλά και το τόσο ωραίο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίθανη ιδέα και η διακόσμηση ακόμα πιο πολύ επίσης!
    Οι κρεμαστές κότες, είναι όλα τα λεφτά! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φοβερες οι τσαχπινες κοτουλες!!! Για φετος δεν νομιζω οτι θα προλαβω αλλα του χρονου θα το κανουμε οπωσδηποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερή ιδέα! και την αξιοποιείς όπως θες!!

      Διαγραφή
  6. Ενθουσιάστηκα!Τέλεια κατασκευή!Την ήξερα αυτή την τεχνική αλλά το μυαλό μου δεν πήγαινε παραπέρα από τα αερόστατα που έχω δει να φτιάχνουν με αυτό τον τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό μου το μυαλό επίσης, έφτασε μόνο μέχρι τα αερόστατα!!! Χαίρομαι που κάποιο άλλο μυαλό πήγε παραπέρα!!

      Διαγραφή
  7. Είναι τέλειες!! Μπραβο στη δασκάλα που τις έφτιαξε με τα παιδάκια !
    Ετσι που τις βλέπω θα ήταν σούπερ ναγίνουν και πινιάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινιάτα ε;;; γιατί όχι; θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικές!!!!! Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Κωνσταντίνα να ευχαριστήσουμε που μας έδωσε την άδεια!!!!

      Διαγραφή
  9. Καταρχήν βγήκαν καταπληκτικές οι κοτούλες! Τόσο μου άρεσαν μου αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ σκέπτομαι να πάω να αγοράσω τα υλικά και να δοκιμάσω!
    Αλλά έχω απορίες πρώτα..
    Όταν λέμε ότι περνάμε κόλλα τις εφημερίδες, εννοούμε μπρος πίσω; (μην γελάς! δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλτακόλ!).
    Επίσης, πόση ώρα κάνουν να στεγνώσουν οι στρώσεις;; (Για να ξέρω αν θα το ξεκινήσω μόνη μου, καθώς η Δώρα δεν θα έχει την υπομονή να περιμένει να στεγνώσουν!)

    Πάντως είναι πανέμορφες! Και φυσικά πολλά μπράβο στην δασκάλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν!!! Εύκολο είναι κ νομίζω θα αρέσει στα παιδιά!
      Λοιπόν περνάς μια στρώση κόλα το μπαλόνι. Καλύτερα ένα κομμάτι του μπαλονιού πρώτα και μετά το υπόλοιπο. Περνάς μια στρώση κόλα κι απάνω βάζεις τις εφημερίδες. Περνάς άλλη μια στρώση κι αφήνεις λίγο να κοκαλώσει. Μετά ξανακάνεις την ίδια διαδικασία. Δυο φορές το λιγότερο για να κοκαλώσει καλύτερα.
      Και δε γελάω καθόλου με τις απορίες..... έχω κι εγώ απ' αυτές ένα σωρό!! χα χα
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  10. Κατάλαβα γιατί νόμισες πως θα γίνουν αερόστατα..έχω ένα αερόστατο που έγινε με αυτή την τεχνική!
    Αλλά πόσο πρωτότυπο είναι που έγιναν κότες! Και τι κότες!!
    Πολλά μπράβο στη νηπιαγωγό σας!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φαντασία της, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο!! χα χα
      Καλό σαββατοκύριακο και σε εσένα!!!!

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτικές και πολύ-πολύ χαριτωμένες! Έκαναν φοβερή δουλειά, μπράβο τους!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ τι υπέροχες κοτουλες είναι αυτές;!!!! Σε κοινοποιω αγαπητή μου αυτή η κατασκευή πρέπει να δοκιμαστεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι!!!!!
      Καλή μας εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  13. Φοβερές! Πόσο απλή και όμορφη κατασκευή!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μάγδα! Είναι πολύ εύκολη κ πανέμορφη!!!!

      Διαγραφή
  14. Απίστευτη κατασκευή! Ξετρελαθηκα! Μπράβο ελεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα!πολυ όμορφες οι κοτουλες! Ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με το μπαλόνι που θα ξεφουσκώσει με τον καιρο!Χαλαει το σχήμα της κατασκευής η το σπάμε εμεις νωρίτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες το σπας νωρίτερα μόλις δηλ κοκαλώσει το στρώμα με τα χαρτιά! αλλιώς όταν θα ξεφουσκώσει μόνο του το σχήμα μένει ως έχει γιατί έχουν ήδη κοκαλώσει τα χαρτιά!
      Τις καλησπέρες μου!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα. .τις ίδιες κοτουλες κάνουμε κι εμείς. .παλεύουμε με κόλλα και μπαλόνια μία εβδομάδα. .τη Δευτέρα τις βαφουμε. .την Τρίτη με το καλό, θα τις αναρτήσουμε. .δεν είναι και εύκολο να ντυσεις με τα παιδιά είκοσι μπαλόνια. .αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα θα μας αποζημιώσει. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου εύκολο! εδώ εγώ με 3 παιδιά στο σπίτι και με πολύ πιο απλά πράγματα γίνεται το έλα να δεις!! χε χε χε
      Καλή επιτυχία στα πτηνά σας!!!

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτικη δουλεια!μπραβο!αν ενδιαφερεσαι για δραστηριοτητες βιωματικης τεχνης δες κ το blog μου taxidiatexnis.blogspot.com καλη δημιουργικη συνεχεια στο εργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη ιδέα και το αποτέλεσμα φανταστικό!!!Δικαίως είναι ξεμυαλίστρες κότες.
    Μπραβο στην νηπιαγωγό σας,μπραβο σε σένα και κυριως ένα μεγάλο μπραβο στα παιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: