Παιχνίδια ζωγραφικής

by - Ιουνίου 01, 2016


Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία

 Πάμε να προκαλέσουμε τη φαντασία μας;
Να δούμε μέχρι που μπορεί να φτάσει με μοναδικά εφόδια, λευκά χαρτιά και μαρκαδόρους;


Κάνω το εξής απλό: Παίρνω ένα χαρτί και φτιάχνω πάνω δυο σχήματα, ή γραμμές... κάτι ακαθόριστο...

 Εδώ ας πούμε έφτιαξα κάτι σαν μαλλιά κι ένα Λ.

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Είχα στο μυαλό μου ένα παιδάκι κι ένα σπίτι κι αυτά έφτιαξα!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 4χρονος είδε δυο βουνά κι ένα ποτάμι ανάμεσα τους!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 7χρονος είδε ένα σκαντζόχοιρο κι ένα δέντρο!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 6χρονος είδες έναν σκαντζόχοιρο κι ένα σπίτι!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο μπαμπάς μας πάλι, είδε έναν άγιο Βασίλη κι ένα βάζο με λουλούδια!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Εδώ έφτιαξα αυτή την καμπύλη.

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Είχα στο μυαλό μου μια ομπρέλα κι αυτήν έφτιαξα!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 4χρονος είδε ένα λούνα παρκ!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


 Ο 7χρονος είδε ένα καράβι που ψαρεύει!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 6χρονος είδε ένα βουνό, δέντρο, λουλούδια κτλ!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο μπαμπάς μας είδε ένα φλιτζάνι με ζεστή σοκολάτα!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Πάμε στο επόμενο.
Φτιάχνω σε χαρτιά αυτά τα δυο σχήματα:

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Έχω στο μυαλό μου ένα δέντρο κι ένα μήλο που έπεσε κάτω και τα έφτιαξα!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Δέντρο είδε κι ο 6χρονος!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Δεινόσαυρο είδε ο 4χρονος που τρώει φυτά!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Κι ο 7χρονος είδε κάποιον που καπνίζει!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


 Εδώ έφτιαξα έναν κύκλο κι ένα ορθογώνιο!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 4χρονος είδε πάλι λούνα παρκ!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


 Ο 6χρονος είδε έναν άνθρωπο με κόκκινο κεφάλι κι ένα σπίτι!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 7χρονος είδε μια λίμνη κι ένα κλουβί με πουλιά!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Εδώ έφτιαξα ένα οβάλ κ ένα Λ!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 7χρονος είδε ένα ρομπότ με μια τεράστια γλώσσα που στο τέρμα της κρέμονται πασχαλίτσες!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία


Ο 6χρονος είδε ένα αυτοκίνητο και μια σημαία!

Ζωγραφίζουμε-με-φαντασία



Με αυτό το παιχνίδι ζωγραφικής λοιπόν, τσιγκλάμε τη φαντασία μας!
Η δική  μου από ότι καταλάβατε είναι φτωχή. Των παιδιών μου κι ειδικά του 7χρονου είναι πλουσιότατη και φτάνει μακριά!!
Δοκιμάστε να κάνετε αυτό το παιχνίδι! Στα παιδιά αρέσει πολύ! Και πιο πολύ μας αρέσει η παρουσίαση!
Προσέξτε όμως: καθένας ζωγραφίζει μόνος του! οι άλλοι δεν βλέπουν τι φτιάχνει!
Και στο τέλος παρουσιάζουμε στο τέλος τα έργα μας και φυσικά μένουμε όλοι έκπληκτοι με τη φαντασία που έριξε ο καθένας από μας πάνω στο χαρτί!

Τις καλησπέρες μου!!

You May Also Like

32 Comments

  1. Α!!! φοβερη ιδεα αυτη. θα την κανω με τα μικρα αποψε κιολας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ διαβάζω την ανάρτηση σου κι όλως τυχαίως ο μεγάλος μου ζωγραφίζει σε μια κόλλα Α4... τυχαίο? Αμέσως του παρουσιάζω το "παιχνίδι" σου και ενθουσιάζεται...για να δούμε, μέχρι πού φθάνει η φαντασία του!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ικανός να σε αφήσει άφωνη!
      Παίξε κι εσύ και θα συγκρίνετε μετά τις φαντασίες σας!!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι καταπληκτική ιδέα! Μπορεί τα σχέδια σου να είναι συνηθισμένα αλλά η φαντασία σου να σκεφτείς αυτό το παιχνίδι τα σπάει!!! Μπράβο! Ποτέ δεν θα το σκεφτόμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φαντασία μου πάνω σε ένα σχέδιο αποδείχτηκε φτωχότατη σε σχέση με εκείνη των παιδιών!
      Δοκιμάστε το!!!!! όλη η οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  4. Φοβερή είσαι βρε Ελένη! Φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου Ελένη. Οπωσδήποτε θα την δοκιμάσω. Πράγματι η φαντασία των παιδιών σου έφτασε στα ύψη. Το περισσότερο καταπληκτικό και η συμμετοχή του ζευγαριού στην όλη διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μας άρεσε πάρα πολύ σε όλους! έχει πλάκα να ξεκινάς να φτιάξεις μια ζωγραφιά από μια γραμμή. Είναι απίστευτο τι σκαρφίζεται ο καθένας μας! ειδικά τα παιδιά!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Ελένη μου!!!
    Υπέροχη ιδέα!
    Από αυτά τα λίγα να σου πω ότι δείχνουν υγιέστατα παιδιά, με φαντασία, κοινωνικοποιημένα αρκετά και ουχί μαζεμένα. Φιλόδοξα ( το χαρτί λες και δεν τους φτάνει...)
    Όμορφα χρώματα .... σχέδια που δείχνουν ότι έχουν ερεθίσματα...
    (έχω ασχοληθεί με την παιδική ζωγραφιά αρκετά. Φαντάζομαι ότι τους κρατάς κάποιες ζωγραφιές στην άκρη για το μέλλον ε;)

    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!
    ( σε καμαρώνω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά φαίνονται από τις ζωγραφιές;;; δεν ήξερα ότι φαίνονται τόσα πράγματα από μερικές ζωγραφιές!!
      Όχι μόνο κρατάω πολλές ζωγραφιές (τι περισσότερες ίσως) αλλά στο σαλόνι μας έχουμε δέσει ένα σκοινί και τις κρεμάμε!!!
      Σαν νηπιαγωγείο είμαστε ε΄δω μέσα!! χα χα χα

      Διαγραφή
    2. Και ψυχογράφημα γίνεται από τις παιδικές ζωγραφιές ! ☺ Είναι ο τρόπος του παιδιού πολλές φορές να μιλήσει!
      Έχω κάνει ειδίκευση, στα μέσα διαγνωστικά και θεραπευτικά της προσωπικότητας, στην παιδική ζωγραφιά. Αυτά που σου έγραψα είναι σε γενικές γραμμές.
      Κυρίως μπορούν να μιλήσουν όταν υπάρχει θέμα!

      Αυτό που παρατήρησα στις δικές σας ζωγραφιές είναι όλα δείχνουν εξαιρετικά φυσιολογικά! :))) Υπέροχες παιδικές ζωγραφιές! Εγώ τις κοιτούσα κι έβλεπα εξαιρετικά έργα! ☺

      Είσαι απίστευτη! Κρεμασμένες στο σαλόνι;
      Μπράβο βρε Ελένη!!! Σε χαίρομαι! Είσαι μαμά με τα όλα της! ♥

      Διαγραφή
    3. Τώρα που το λες.. Θυμάμαι κάποια φάση που δεν ήμασταν στα καλά μας στο σπίτι.... Βασικά εγώ έφταιγα, εγώ δεν ήμουν καλά ψυχολογικά και φώναζα αρκετά στα παιδιά. Κάποια στιγμή τους ζήτησα να ζωγραφίσουν εμένα και τους εαυτούς τους. Ξέρεις τι έφτιαξαν; Μια μαμά τεράστια, μεγάλο στόμα, μαλλιά σηκωμένα. Τους εαυτούς τους, τους έκαναν μικρούς και χωρίς χέρια. Ξέρω πως όταν τα παιδιά φτιάχνουν τους εαυτούς τους χωρίς χέρια δεν είναι καλό. Δε το έψαξα. Με στεναχώρησαν πολύ εκείνες οι ζωγραφιές. Τους μίλησα και υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα προσπαθώ να μη θυμώνω και να μη φωνάζω.
      Από τότε (πρέπει να είναι 3 χρόνια πίσω αυτό) θυμάμαι πάντα εκείνες τις ζωγραφιές και από τότε βρήκαμε και τρόπο να κάνουμε τη μαμά να μη θυμώνει ότι κι αν γίνεται στο σπίτι. Θα μιλήσω άλλη φορά για το τρόπο....

      Όσο για το σκοινί στο σαλόνι με τα μανταλάκια θεωρώ πως τώρα είναι μικρά τα παιδιά μου, τώρα θα κρεμάσω ζωγραφιές. Σε μερικά χρόνια θα έχουμε πάλι φυσιολογικό σπίτι!!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικό καρυδότσουφλακι μου!!
    Υπέροχη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Μαρθάκι! όταν έρθετε προς τα δω να το κάνουμε και μαζί!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πω πω τι τέλεια ιδέα!!! Με κόλλησες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστική ιδεά!!! Θα την κάνω με τα μικρά αύριο κιόλας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη ιδεα Ελεν μου!!! Τι φαντασία μα επιςης τι καλητεχνικη οικογενεια που εισαστε εσείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο παιχνίδι, για μικρούς και μεγάλους! Ξετρελάθηκα με τις ζωγραφιές του μικρούλη! Και χάρηκα τα χαρούμενα χρώματα σε όλες!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! ωραίο παιχνίδι και για μικρούς και για μεγάλους!!!!!
      καλό μήνα κι από μένα!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα/άσκηση! Μπράβο σε όλους για τις υπέροχες ζωγραφιές!
    Καλό σου απόγευμα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική ιδέα! Θα τους το κάνω άμεσα! Καλά, η Μελίβοια τόσο μικρούλα που είναι, μουτζούρες θα κάνει, αλλά της αρέσει να ζωγραφίζει. Είμαι περίεργη όμως να δω η Δάειρα τι θα φανταστεί να φτιάξει. Ανυπομονώ! Με ξετρέλανε η ιδέα σου, αλήθεια!
    Καλημέρα :)

    Ασπασία (www.mylovablebaby.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι οι μουτζούρες Ασπασία μου έχουν τη χάρη τους!!!! αφού είναι από τα χεράκια τους!!!!
      Να το δοκιμάσετε!! έχει πολύ πλάκα!!!
      Κι αν θες δείξε μας τα έργα σας!!!
      Τις καλησπέρες μου!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη ιδέα!!! Θα την δοκιμάσω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει πολύ πλάκα!!!! παιχνίδι για όλη την οικογένεια!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: