Καδράκια θαλασσινά (δωράκι για τους δασκάλους μας)

by - Ιουνίου 13, 2016


καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!

Αυτό είναι ένα όμορφο καλοκαιρινό δωράκι για τις δασκάλες μας που το φτιάξαμε με τα χεράκια μας.


Πινέλα, κοχύλια, χάρτινα βαρκάκια, τη φαντασία μας και φύγαμε για ένα ξένοιαστο και τρελό καλοκαίρι!


Αποχαιρετάμε τη σχολική χρονιά με ένα καδράκι μου μυρίζει καλοκαίρι. Το φτιάχνουμε με όλη μας την αγάπη και το δωρίζουμε στις δασκάλες μας και τους δάσκαλους μας με την ευχή να έχουν ένα υπέροχο καλοκαίρι!
Εκτός από άφθονο μπλε, αστραφτερό κίτρινο και πεταχτό μαύρο, κοχύλια αμμουδερά και χάρτινα καραβάκια δε χρειαστήκαμε τίποτα άλλο.

Πήραμε καμβάδες σε μικρό μέγεθος και τα παιδιά ζωγράφισαν  τη θάλασσα. Εγώ τους έφτιαξα βαρκάκια και τα κόλλησαν στη θάλασσα. Κόλλησαν μερικά κοχύλια και κρεμάσαμε τις ευχές μας για "καλό καλοκαίρι". 


Και σηκώθηκαν που λέτε κάτι κυματάρες που πέταξαν το καραβάκι μας στον αέρα!

καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!


Κι έφτασαν κάτι ακτίνες του ήλιου και χάιδεψαν σχεδόν τη θάλασσα!

καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!


Κι αρμένισαν καραβάκια παρεούλα!

καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!


Και κάτι θάλασσες αλλοπαρμένες ξεπετάχτηκαν από τα παραμύθια!

καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!



καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!




καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!




καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!




καδράκια για δωράκια στις δασκάλες μας!


Κι όλα μαζί ευχήθηκαν 
"καλό και τρελό καλοκαίρι!"

Τις καλησπέρες μου!

You May Also Like

24 Comments

  1. Μου αρέσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΆ που είναι χειροποίητο!! Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σκοπός είναι να το φτιάξουμε με τα χεράκια μας!!!!!
      Καλό μας και τρελιάρικο καλοκαίρι Γιάννα μου!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!! και του χρόνου να είστε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ομορφο!!! θα αρεσει πολυ στις δασκαλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει αυτο το τρισδιάστατο και κυρίως που είναι τοςο παιδικό και αληθινό! Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως μεγαλούργησαν Ελένη μου! Υπεροχα τα χειροποίητα δωράκια σας...καλό καλοκαιρι κ του χρόνου να είστε γεροί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλοικτήτρια και πάμπλουτη σε βρίσκω Ελένη μου!
    Πάντα ν' αρμενίζουν καλοτάξιδα στη ζήση τους και του χρόνου να είστε όλοι καλά να ξαναφτιάξετε τέτοια δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμπλουτη από συναισθήματα κι όμορφες στιγμές ναι είμαι!!!!!!!!!
      από λεφτά δε το θίγω.... χο χο χο χο
      Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ιδέα! Και τόσο καλοκαιρινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και μονο που ασχοληθηκαν τα παιδια, το κανει ανεκτίμητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη σκέψη για δώρο! Και θα είναι ό,τι πιο πολύτιμο για το δάσκαλό τους, ειδικά εάν συνδυαστεί με μια γλυκιά αγκαλιά κι ένα παιδικό φιλί...
    Να χαίρεσαι τα καμάρια σου, να έχουν καλή πρόοδο και του χρόνου να δημιουργήσουν ξανά ομορφιές για τους αγαπημένους τους δασκάλους. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είχαμε κι αγκαλιές και φιλιά!!!!
      Χαίρομαι πολύ που οι δασκάλες μας εκτίμησαν το δωράκι μας!!!!!
      Πολλά φιλιά και σε εσένα!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα!! Καλό καλοκαίρι στα παιδάκια σου!!
    Είμαι η Κατερίνα από το Positive Thinking Greece, απλά συνεχίζω σε άλλο blog και σε μπέρδεψα απ'ότι είδα στο σχόλιό σου για το μουσικό ταξίδι! :) Διαδικτυακά είχαμε ξαναεπικοινωνήσει.
    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι σε όλους μα Κατερινάκι!!!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα δωράκια σας! Λατρεύω τα χειροποίητα δώρα! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εστω και καθυστερημενα να ευχηθώ καλο καλοκαιρι τωρα που κλεισαν τα σχολεια.. Ελενη μου και τα π;αιδια θα το απολαυσουν σιγουρα .. οσο για τα δωρακια στις δασκαλες και βεβαια θα εχεουν χαρεί τα χειροποητα δωρακια τους αφου τα εφτιαξαν τα παιδια με τόση αγαπη .. να περεστε ομορφα καλο καλοκαιρι κορίτσια.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη ιδέα!!!!
    Την κλεβουμε😉😉😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: