Πάρνωνας

by - Ιουνίου 24, 2016


Εκδρομή-στο-βουνό!

Στη Λακωνία εκτός από πανέμορφες θάλασσες έχουμε και ωραιότατα βουνά! 

Κι αν τα ωραιότατα βουνά τα γνωρίζεις έχοντας και καλή παρέα, τότε μια απλή εκδρομή μετατρέπεται σε  αξέχαστη εκδρομή. 
Ανεβήκαμε στον Πάρνωνα, έξι το πρωί.
Η ανατολή μας περίμενε και παρ' όλη τη ζέστη της ατμόσφαιρας, παρέμενε μοναδική.


Εκδρομή-στο-βουνό!


Και μαζί με την ανατολή μας είπαν "καλημέρα" κι ένα σωρό έντομα, που εγώ δεν είχα ξανά δει! Διαπιστώνω πως η φύση φυλάει στην παλέτα της τα πιο όμορφα και ζωηρά χρώματα ακόμη και για τα έντομα της.


Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!


Εμείς βέβαια εστιάσαμε στο τσάι! και μαζέψαμε για το χειμώνα μας!

Εκδρομή-στο-βουνό!


Εκδρομή χωρίς πικ νικ γίνεται; Ε όχι! Καταφύγιο Πάρνωνα λοιπόν για φαγητό. Και με τέτοια ζέστη που ξέραμε ότι είχε στον υπόλοιπο κόσμο, είπαμε να μείνουμε όσο περισσότερο γινόταν. Και μείναμε!



Εκδρομή-στο-βουνό!



Εκδρομή-στο-βουνό!


 Και για το τέλος κάποιος είχε προνοήσει για το καλύτερο!!
Υποβρύχιο μαστίχα!


Εκδρομή-στο-βουνό!


Και κάπως έτσι από τα απλά και όμορφα πραγματάκια γεμίζει νόημα η ζωή μας! Δεν ξέρω αν η Ελλάδα είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου αναμφίβολα όμως είναι μια από τις πιο όμορφες! 


Τις καλησπέρες μου!! 

You May Also Like

22 Comments

  1. Μπορεί να αγαπώ την θάλασσα τώρα, μα για πολλά χρόνια λάτρευα τα βουνά. Και οι πρώτες αγάπες είναι και παντοτινες! Υπέροχη μέρα, μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την αγαπώ τη θάλασσα!!! μέχρι αηδίας μπορώ να πω!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες εικονες! Συμφωνω και επαυξάνω, ζουμε στην πιο όμορφη χωρα του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες φωτογραφίες, καλά να περνάτε!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι Ελένη μου , ζούμε στην ωραιότερη χώρα!!! Και επειδή θ' αργήσω να φύγω ζήλεψα λιγάκι βουνό. Να περνάς όμορφα με την οικογένειά σου κορίτσι μου γλυκό!!! Και άλλες εξορμήσεις και άλλες βολτούλες! !! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λένε κι άλλοι ότι ζούμε στην ομορφότερη χώρα!!!
      Να περνάς κι ε΄συ όμορφα Νίκη μου! ότι κι αν κάνετε όπου κι αν βρίσκεστε!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλά να περνάτε Ελένη μου! Η ανατολή του ήλιου ειναι μαγευτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα δεν σε προλαβενω λεμε στις αναρτήσεις βρε Ελενη μου.. τι καλα που πήρατε τα βουνα...και τι ομορφα περσατε..!!! στα απλα ειναι η ομορφια.. καλο Σαββατοκυριακο να έχετε.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα απλά είναι η ομορφιά, ναι!!!!!
      Καλό σαββατοκύριακο και σε εσένα Ρούλα!!!
      Τα φιλία μου!!!!

      Διαγραφή
  7. Και να σκεφτείς πως εμείς εδώ είμαστε αγκαλιά με τα εντομοαπωθητικά!...
    Μα είναι τόσο ωραίες οι φωτογραφίες σου που θ' αρχίσω να τα συμπαθώ τελικά.
    Να σου πω πως καταζήλεψα την πρωινή εκδρομή στον Πάρνωνα, τις εικόνες, τον καθαρό αέρα και το υποβρύχιο βεβαίως-βεβαίως.
    Φιλιά πολλά Ελενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το υποβρύχιο βεβαίως βεβαίως!!!! κι εγώ το ζήλεψα αλλά δε το άγγιξα... είναι μαρτύριο να μη μπορείς να φας.....
      Μαρία ετοιμάσου κι έλα για εκδρομή στα υπέροχα βουνά μας!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχή η εκδρομή σας Ελένη! Οι μυρωδιές αυτή την εποχή στα ελληνικά βουνά με τόσα βοτάνια είναι μεθυστικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρότι δεν πιστεύω ότι ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου, δεν μπορώ παρά να σχολιάσω πως οι φωτογραφίες σου είναι από τις πιο ωραίες που έχω δει! Και είναι γεμάτες γαλήνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις φωτογραφίες που βγάζεις εκατό για να διαλέξεις πέντε!!
      Σε ευχαριστώ Μαγδάκι!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα!
    Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Φίλη μου σου έστειλα ένα μήνυμα στο facebook.
    Δες το λιγάκι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλη φορά να παίρνεις μαζί και υποβρύχιο βανίλια για μένα που δεν αγαπάω τη μαστίχα ιδιαίτερα...χαχα!
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά με πήγες υπέροχη βόλτα στο βουνό και δεν έφαγα γλυκάκι στο τέλος!!
    Υπέροχες και οι φωτογραφίες φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχ!!!! Μαρία για να σε παρηγορήσω θα σου πω ότι εγώ παρόλο που λατρεύω τα υποβρύχια ότι γεύση κι αν έχουν, στο βουνό δεν έφαγα..... και ξέρεις, είναι αμρτύριο να τρώνε όλοι κι εσύ να μη μπορείς... ουφ!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: