Πρόσκληση σε ταξίδι μουσικό

by - Ιουνίου 04, 2016

Μουσικό δρώμενο

Μετά από μια μέρα αλά Θανάση Βέγγο (όπως όλες οι μέρες των τελευταίων εφτά ετών άλλωστε) κάθεσαι επιτέλους!
Ανοίγεις το facebook. Έχεις ένα αίτημα φιλίας.
Το όνομα δε σου θυμίζει τίποτα. Ανοίγεις να δεις ποιος είναι.


Και βλέπεις μια σελίδα με μπόλικο, αγαπημένο, πολύ αγαπημένο Βασίλη Παπακωνσταντίνου!
Μια φωνή που σε έχει ταξιδέψει περισσότερο από κάθε άλλη. Μια φωνή που μαζί της έχεις γελάσει, διασκεδάσει, μεθύσει, κλάψει, ξενυχτήσει, ερωτευτεί, χωρίσει, και... και... και...
Κι εκεί γίνεται το κλικ.
Ένα χέρι σε τραβάει από το χέρι και σε σουλατσάρει πίσω στο χρόνο.

Ήταν εκεί λοιπόν που θυμήθηκα ένα σωρό πράγματα!
Θυμήθηκα που κάποτε το ράδιο ήταν δίπλα από το στρώμα μου (ήμουν αρνητική στο να χρησιμοποιείς κρεβάτι) και κάθε πρωί η πρώτη κίνηση ήταν να βάλω μουσική! 
Θυμήθηκα πως δεν υπήρχε μέρα χωρίς μουσική!
Θυμήθηκα που δεν έχανα ευκαιρία να τρέξω σε συναυλίες! Θυμήθηκα τις πέντε αισθήσεις που σου τσιγκλά μια συναυλία. Ακοή, όραση, όσφρηση, αφή, γεύση, όλα σε εγρήγορση!
Θυμήθηκα τις αφίσες στο σπίτι μου!
Θυμήθηκα κάτι πρωινά που με έβρισκαν με μουσική, μπύρες και τσιγάρο, άυπνη όλη νύχτα.
Θυμήθηκα πως δεν υπήρχε βιβλίο μου, χωρίς στίχους μουσικής.
Θυμήθηκα πως τύπωνα ολόκληρα τραγούδια πάνω σε μπλούζες!


Μουσικό δρώμενο


Και συνειδητοποίησα πως εδώ και καιρό δεν ακούω μουσική μόνη μου. Ακούμε μουσική όλοι μαζί. Ευτυχώς τα παιδιά μου αγαπούν πολύ τον Αγγελάκα (άλλη ταξιδιάρικη φωνή)!!
Όμως εγώ τα βράδια δεν ακούω πια μουσική.
Εντάξει στη Σπάρτη δε γίνονται και πολλές συναυλίες οπότε εκεί δεν παραπονιέμαι.
Όμως συνειδητοποιώ πως η μουσική μου λείπει αφόρητα από τη ζωή μου.
Και τη θέλω πίσω!

Και μέσα σε όλα τούτα θυμήθηκα πως κάποτε θέλησα να μάθω βιολί. Δεν πρόλαβα να μάθω πολλά. Με πρόλαβαν οι καταστάσεις κι ένα μωρό!! Πρόλαβα όμως να μάθω καλά πως αν θες να τα πας καλά με τη μουσική πρέπει να μάθεις να τη σέβεσαι! Αυτά σας τα είχα πει κι εδώ.

Κι ενώ τα σκέφτομαι όλα αυτά έρχεται η συμπαθέστατη Δέσποινα από το pelomaboq και ανεβάζει στο facebook απανωτά αγαπημένα κομμάτια. 
Σε συζήτηση μας, μου λέει:
"Ξέρεις τι πιστεύω γι αυτά τα τραγούδια;
Μουσική δεν είναι αυτό που ακούς ή καταλαβαίνεις. Μουσική είναι αυτό που αισθάνεσαι.
Είναι ταξίδι,μυρωδιά, άνθρωποι, αναμνήσεις..."
Κι εγώ δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

Κι έρχεται και το αγαπημένο μου Μαρθάκι από το marthablogging με τον Atlantis να με σκουντήξει λίγο ακόμα . Να μιλήσουμε για μουσική και να συμφωνήσουμε χωρίς πολλά πολλά για το πόσο αγαπάμε εκείνη τη ταξιδιάρικη φωνή του  Βασίλη Παπακωνσταντίνου!
Και να μου πει μεταξύ άλλων: "Η μουσική βοηθάει παντού τελικά. Ακόμα και τα μελαγχολικά τραγούδια πάντα βοηθάνε!"
Και το Μαρθάκι με το ζόρι ενός νεογέννητου κι ενός μικρού παιδιού στα πόδια της, ξέρει πολύ καλά πόσο μας βοηθάει η μουσική!

Κι έρχεται κι ο Κωνσταντίνος (το αίτημα φιλίας που λέγαμε που εντάξει τελικά τον ήξερα τον άνθρωπο) και μου πετά χωρίς ίχνος ενοχής πως ετοιμάζεται για συναυλία Παπακωνσταντίνου!
Άντε και στα δικά μας!

Κι επειδή είπα ήδη πολλά (πολυλογού από κούνια) και τα πολλά λόγια δεν ωφελούν...

Μου ήρθε η ιδέα να σας προσκαλέσω σε ένα ταξίδι βουτηχτό στη μουσική!!
Ετοιμάστε στο μπλογκ σας μια ανάρτηση με το αγαπημένο ή αγαπημένα σας μουσικά κομμάτια! Πείτε μας για τον αγαπημένο σας καλλιτέχνη ή ότι άλλο θέλετε που να έχει σχέση με τη μουσική!!!
Ελάτε να γεμίσουμε τα μπλογκ μας και τις ζωές μας μουσική!!
Αν δεν έχετε μπλογκ αφήστε σχόλια με τα αγαπημένα σας τραγούδια ή ότι άλλο σας αρέσει από μουσική!
Ας το κάνουμε μέχρι τέλος Ιουνίου!



Μη ξεχνάτε να με σκουντάτε όταν ετοιμάζετε την ανάρτηση σας, ναι;; κοιμάμαι όρθια ως γνωστών... 

Να ξεκινήσω εγώ από ένα κομμάτι που αγαπώ! και πολύ άνετα θα μπορούσε να είχε γραφτεί για μένα, μιας κι οι περισσότεροι στίχοι του μου ταιριάζουν γάντι!


Και να θυμάστε: ότι μας τσιγκλάει είναι απλά η αφορμή! Οι αιτίες είναι εκεί και μας προκαλούν κάθε μέρα!
"Η αρχική φωτογραφία είναι από το IMAGE PHOTO SERVICES"

Το Μαρθάκι από το marthablogging που είναι συνυπεύθυνο γι αυτό το ταξίδι, σάλπαρε πρώτο!!!



Η  Βάσω από τις μικρές μου στιγμές  ακολούθησε στο ταξίδι μας!!!


Κι η Δέσποινα από το pelomaboq η άλλη συνυπεύθυνη, ακολούθησε με το δικό της πλεούμενο το ταξίδι μας!

Ακολούθησε η Γιάννα  από το όταν γεννήθηκα ξανά για να μας ρίξει στα πέλαγα, με υπέροχα κομμάτια που στιγμάτησαν τη ψυχή της!

Σε ένα ακόμη μουσικό ταξίδι μας πήρε μαζί της και μας μάγεψε η Tessie από το mylittleblog-tes!

Κι η Μαρία από το mytripssonblog μας ανεβάζει στο δικό της μουσικό καράβι και λύνει τις άγκυρες!!!

Σειρά έχει ένα ιδιαίτερο μουσικό ταξίδι με ένα ιδιαίτερο πλεούμενο! Η Μαρία από το απάγκιο μας δίνει το χέρι και μας καλωσορίζει στο σκαρί της!!!

Και το ταξίδι μας συνεχίζει η πολύ αγαπημένη μου Αριστέα από το η ζωή είναι ωραία με ελληνικές νότες, αλλόκοτες κι αγαπησιάρικες!!!!

Βγαίνουμε από το καράβι της Αριστέας  και ξαναμπαίνουμε στο καράβι της Αριστέας για να συνεχίσουμε το ταξίδι που μας άφησε στη μέση η ζωή είναι ωραία με αλλοδαπές υπεροχότατες νότες!!!

Κι επιβιβαζόμαστε στο πλοιάριο της Δέσποινας από το despinasstudio και γρατζουνάμε κιθάρες και τραγουδάμε παρέα με το Μίλτο Πασχαλίδη!!!!

Λύστε τις άγκυρες!! κι αέρα στα πανιά μας! Σαλπάρουμε με τη Μαρία από το mommyjammi και βγαίνουμε στα ανοιχτά με υπέροχες μουσικές!!!!!!!!!

Πρωί πρωί και ξεκινάμε ένα ακόμη μουσικοτάξιδο!!!! Η αγαπημένη Μαρία από το συλλέγω στιγμές μας ανεβάζει στο καράβι της και λύνει τις άγκυρες!!!!

Το πλοίο αναχωρεί!! Η Έλενα από το busymamascorner μας προσκαλεί για το δικό της μουσικό ταξίδι!! Έτοιμοι; πάμε!

Εισιτήρια δε χρειάζονται!!!  πηδάμε στο πλοίο και ταξιδεύουμε σε αγαπημένες μουσικές!! Σειρά έχει το πλοίο της Μαρίας από το μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...!!!!

Οι ζέστες ήρθαν! Τα ταξίδια συνεχίζονται με βουτιές σε αγαπημένες μουσικές! Σειρά έχει η Κατερίνα από το just Κ!!!

Το επόμενο μας ταξίδι είναι πλημμυρισμένο στην αγάπη και στα χρώματα!! Μια συμμετοχή από τη Μαρία του mytripssonblog!!!

Και πέφτουμε στα βαθιά νερά του Rory!! από τη Γλαύκη και το Στης Γλαύκης το...Cafe!!!

Πάμε για ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό ταξιδάκι; Μας ταξιδεύει η Σμαραγδένια Ρούλα από το Σμαραγδένια Ρούλα!!!


Τις καλησπέρες μου!

You May Also Like

51 Comments

  1. Καρυδότσουφλακι μου γλυκό!!
    Με ταξίδεψε η ανάρτηση σου και κε ταρακούνησε! Κι εγω εχω σταματήσει ξα ακούω με τον ίδιο ρυθμό μουσική!! Πιο μικρή δεν περνούσαν πολλές ώρες χωρίς μουσική! Μαλιστα μια εποχή κοιμόμουν με το ράδιο ανοιχτό!!
    Ε μετα με τα παιδια άλλαξαν λιγο οι συνήθειες.
    Την ανάρτηση την εχω έτοιμη και θα την ανεβάσω εντός των ημερών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! κι εγώ κοιμόμουν με το ράδιο ανοιχτό!!!
      Τελικά, μήπως περνάμε όλοι φάση ταρακούνησης;;;;
      Περιμένω την ανάρτηση!!!! σκούντα με, ναι;;
      Τα φιλία μου!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ ακόμα ακούω μουσική κάθε βράδυ!Και φυσικά το νούμερο ένα είναι ο αγαπημένος Βασίλης!Θα ετοιμάσω κι εγώ ανάρτηση λίαν συντόμως!
    Βασίλη ζούμε για να σ'ακούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Βάσω!!!!
      Η πιο ταξιδιάρικη φωνή ο Βασίλης!!!!
      Όταν ετοιμάσεις την ανάρτηση πες μου, ναι;;; είπαμε κοιμάμαι όρια μερικές φορές....
      Τις καλησπέρες μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αν δεν ακούσω μια φορά την εβδομάδα τον βασιλιά της σκόνης, τις μέρες αργίας, τον μπαγασα,κάτι μου λείπει.. Δεν μπορώ χωρίς την μουσική μου, τους ήχους κ τις φωνές που τραγούδησαν τους εφηβικους μου έρωτες, τις απώλειες μου,τα ταξίδια μου... Γιατί είπαμε μουσική δεν είναι αυτό που ακούς ή καταλαβαίνεις είναι αυτό που νιώθεις, αυτό που αισθάνεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Δέσποινα! Μουσική είναι αυτό που αισθάνεσαι!!!! Κι όσα αισθανόμαστε τα κουβαλάμε μέσα μας!!!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μου θύμισες κι εμένα εποχές που κοιμόμουν με το ραδιοφωνάκι στο αυτί, που ξυπνούσα για να ακούσω μουσική. Πλέον δεν ακούω τόση πολυ μουσική και μου λείπει, αφού η μουσικη είναι όντως αυτό που αισθάνεσαι! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Σωτηρία μου!!! ότι αισθάνεται ο καθένας μας!!
      Τα φιλία μου!!!

      Διαγραφή
  5. Τι.μου κάνατε και εσύ και η Μάρθα, τι μου κάνατε.... Και γω τα ίδια, ήμουν μουσική.... Τώρα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα Γιάννα βρες ότι αγαπάς ή αγάπησες από μουσική και μίλα μας γι αυτά!! σε περιμένουμε!!!!

      Διαγραφή
  6. Με έβαλες σε σκέψεις, γιατί πλέον δεν ακούω μουσική!Γιατί άραγε?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη θυμήσου τι αγαπούσες από μουσική! αγάπησε το ξανά και μίλα μας γι αυτό!!!!!

      Διαγραφή
  7. Α ωραία!!!
    Βουρ λοιπόν να ακούσουμε μουσικές!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο Μαράκι!!!
      Εσύ καλοκαιρινές ιστορίες! εγώ μουσική!!! πάμε λοιπόν!!!!!

      Διαγραφή
  8. καλημέρα!Για πέρνα μια βόλτα!
    http://stvassoyahoogr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα και θαύμασα!!!!
      Και χόρτασε το αυτί μου υπέροχες, υπεροχότατες μελωδίες!!!!!!
      Εύγε Βάσω!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Όλη μου η ζωή μια μουσική, αλλά δυστυχώς τώρα τελευταία πιάνω τον εαυτό μου να οδηγώ με...ησυχία. Είναι που έχω ανάγκη πια λίγη ώρα χωρίς να ακούω τίποτα.
    Θέλω τη μουσική μου πίσω!!!!!!!
    Μα τι όμορφη ιδέα που είχες Ελένη μου. Τι όμορφη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα ξεκίνησαν από αυτό το: "θέλω τη μουσική μου πίσω"!!!
      Ετοίμασε μια μουσική ανάρτηση!! και πάρε μας τα μυαλά!!
      Μη ξεχάσεις να με σκουντήξεις, ναι;;;;

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη ιδέα και τι όμορφη ανάρτηση!!! Μα γίνετε ζωή χωρίς μουσική; Δεν γίνετε, όλα θα ήταν πολύ άνοστα. Ο Παπακωνσταντίνου ήταν ο αγαπημένος της μαμάς μου και είχα την τύχη να τον δω από κοντά σε συναυλία που επίσης διαπιστώνω πως έχω πολλά χρόνια να πάω. Συγχαρητήρια για το blog σου, παράξενο μα πρώτη φορά έτυχε να σε επισκεφτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λοιπόν!!!!!
      Όχι! ζωή χωρίς μουσική δε γίνεται!!!!
      Η μουσική χρωματίζει με τα πιο έντονα χρώματα τη ζωή μας!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ακόμη και τώρα που μεγάλωσα (;) χωρίς μουσική δεν κάνω ρούπι: δεν οδηγώ, δε χαλαρώνω, δεν κάνω δουλειές, δεν... δεν... Και αγαπώ πολύ τις συναυλίες. Είμαι ικανή να κάνω χιλιόμετρα και χιλιόμετρα για να πάω να παρακολουθήσω αγαπημένους καλλιτέχνες, δεν υπολογίζω ούτε το κόστος ούτε την κούραση.
    Η ιδέα σου πολύ ωραία! Κάτι θα σκεφτώ.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάρα πολύ καλά κάνεις!!!! Η μουσική δίνει μια αλλιώτικη ομορφιά στη καθημερινότητα μας!!!!
      Και για τις συναυλίες πάρα πολύ καλά κάνεις!!!! η συναυλία είναι ιδέα!!!!
      Να σκεφτείς κάτι! να το φτιάξεις! και να μας ταξιδέψεις μαζί του!!!!!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ελένη μου ούτε κι εγώ μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική!
    Και τι σύμπτωση λατρεύω Παπακωνσταντίνου κι εγώ ( με τα πολύ παλιά του κομμάτια έλιωνα την εποχή των πρώτων ερώτων .... πίσω στο 1987-88 )
    Η ιδέα σου υπέροχη ...είχα κάνει σχετική ανάρτηση παίζοντας σε άλλο δρώμενο, παλαιότερα. Μπορώ να την ανασύρω πάλι... ε; Γιατί ήταν δύο αναρτήσεις 10 τραγούδια που με σημάδεψαν, η μία για τα 10 ελληνικά και η άλλη για τα 10 ξένα κομμάτια!

    Σε φιλώ ( και ελπίζω να το θυμηθώ να σε αναμεταδώσω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όλα τούτα που λες Αριστέα μου τα ξέχασα ξαφνικά... ούτε και θυμάμαι πότε... μόνο το "γιατί" υποψιάζομαι....
      Ένα αίτημα φιλίας όμως με ταρακούνησε!!!!!
      Εσύ φυσικά και μπορείς να μας μιλήσεις για τη δική σου μουσική με όσο παλιά ανάρτηση θες!!!!! αλλά να με σκουντήξεις, ναι;;;;
      Κοιμάμαι τον ύπνο μου εγώ....
      Σε περιμένω!!!!!!!!!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Ακολούθησα και εγώ αυτό το υπέροχο ταξίδι στο παρελθόν με τη παρέα τη μουσική. Αν θες μπορείς να μπεις εδώ
    https://mylittleblog-tes.blogspot.gr/2016/06/music-of-my-life.html
    και να το δεις.
    Σε ευχαριστούμε για αυτήν την υπέροχη πρόκληση.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tessi σε ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο ταξίδι που είχες τη καλοσύνη να μας πάρεις μαζί σου!!!!!!!!
      Τα κατά ευχαριστήθηκα!!!!
      τα φιλιά μου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Ελενάκι είμαι μέσα...χάθηκα με τρεξίμα αυτό το διάστημα και τσουπ πέτυχα την ανάρτησή σου και είπα ΕΔΩ είμαστε! Με το που την ετοιμάσω θα επισυνάψω εδώ το Link! Υπέροχη ιδέα!!! Με ξεσήκωσες... ξέρεις πόσο μου έχουν λείψει οι μουσικές μου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αγαπημένη χαίρομαι που σε ξεσηκώσαμε!!!!! Περιμένουμε τα μας βάλεις στο πλεούμενο σου και να μας ταξιδέψεις στις μουσικές που αγαπάς!!!!!
      Τα φιλία μου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Την έχω έτοιμη την ανάρτηση, φρέσκια φρέσκια είναι, και κρατιέμαι να μη δημοσιεύσω ακόμα, αλλά επειδή είναι λίγο τρελή σαν κι εμένα, λέω να τη βάλω για να μην αλλάξω γνώμη! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες!!!!! Υπεροχότατη ανάρτηση!!!! υπεροχότατα κομμάτια αλλά ακόμα πιο υπεροχότατα τα λόγια που τα συνοδεύουν!!!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Εγώ Ελένη μου αγαπάω τα παιδιά σου που αγαπούν τον Αγγελάκα.
    Πάω να κουρντίσω τα όργανα και σαλπάρω για το ταξίδι που προτείνεις οσονούπω...
    Πολύ καλή ιδέα! ♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα Μαρία!!! κι εγώ τα αγαπώ που αγαπούν Αγγελάκα!!! βάζουν κ πλαστικά σκαμπό στα κεφάλια τους και παριστάνουν τον Αγγελάκα με τα μακριά μαλλιά!!!! τρέλα....
      Κουρδίσου και σε περιμένω!!!!!!!!!!!!!!!
      Μη ξεχάσεις να με σκουντήξεις έτσι;;;;;

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Ελένη!
    Μέχρι να καταφέρω να κάνω κι εγώ ανάρτηση πάρε τις δύο παλαιότερες που σου είχα πει με τα 10 τραγούδια που με σημάδεψαν
    http://princess-airis.blogspot.gr/2015/01/blog-post_92.html

    και τα 10 τραγούδια-σημάδια και στα ξένα!
    http://princess-airis.blogspot.gr/2015/02/10.html

    Φιλιά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αγαπημένη μου Αριστέα!!!!!!
      Σαλπάρουμε!!!!!!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Και το δικό μου μουσικό ταξίδι,Ελένη! http://www.despinasstudio.gr/2016/06/mousiko-taxidi.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεσποινάκι σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!
    Τα πιο γλυκά φιλιά μου!!!!!!
    Τη συμπαράσταση μου στην αποστολή κούτες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελενακι να και το δικο μου μουσικο ταξιδι... https://busymamascornergr.blogspot.gr/2016/06/blog-post.html
    Σε φιλω κοριτσι μου και σ'ευχαριστω για την προκληση αυτη... Την ειχα αναγκη τη βουτια αυτη στο παρελθον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μουσικό ταξίδι που μας πήρες μαζί σου!!!!!!
      Χαίρομαι πολύ!!!!

      Διαγραφή
  21. Έτοιμη και εγώ! http://www.mommyjammi.gr/2016/06/mousiko-taksidi-ston-xrono.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έχω προσθέσει στο στόλο μας, κιόλας!!!!!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή Μαράκι!!!!!!!! Είσαι μοναδική!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Έτοιμο!!!
    http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/06/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου, για τη τόσο όμορφη κι ιδιαίτερη συμμετοχή!!!!!!!!
      Τα φιλία μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Α τι ωραία ιδέα! Είμαι λάτρης της μουσικής, έχουμε και κοινά μουσικά ακούσματα! :)
    Θα το τιμήσω κι εγώ το δρώμενο και θα στο στείλω!
    Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://just-k-world.blogspot.gr/2016/06/blog-post_16.html

      :)

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα για τις όμορφες μουσικές που μας χάρισες!!!!!!
      Ότι πρέπει αυτή η βουτιά που κάναμε μαζί!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Τι ωραια μουσικα ταξιδια συναντησα εδω μεσα..!! ισως τα καταφερω και εγω για να δουμε... Ελεμη μου..φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελένη, καλή σου μέρα και από εδώ!
    Τιμή μου η πρότασή σου να συμμετέχω σε αυτό το υπέροχο ταξίδι με μία ανάρτηση, η οποία δε δημιουργήθηκε γι' αυτό τον σκοπό, γιατί δεν είναι περιποιημένη όπως θα ήθελα, αλλά χαίρομαι που τελικά παίρνω μέρος με τον Rory!!!!
    Η ιδέα σου είναι εκπληκτική, καθώς για μένα η μουσική είναι σήμα κατατεθέν και του ιστολογίου μου, αλλά και της καθημερινότητάς μου!!!
    Το είχα δει να εξελίσσεται το δρώμενο εδώ και καιρό, όμως χρόνος διαθέσιμος για κάτι ιδιαίτερο δεν υπήρχε!
    Βασίλης για πάντα...!!!!
    Σ' ευχαριστώ πάλι θερμά για την πρόταση!!!

    υ.γ.
    Πάω να ενημερώσω και τη δική μου ανάρτηση για τη συμμετοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ Γλαύκη αφού μόλις είδα ολόκληρη ανάρτηση αφιερωμένη στο Rory είπα "αυτό κάνει για το δικό μας μουσικό ταξίδι"!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να συμμετάσχεις στο ταξίδι μας με τις υπέροχες μουσικές σου!!!!
      Και δεν ιχύει ότι αυτή η ανάρτηση δεν είναι περιποιημένη... είναι και παρά είναι!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν!!!!!

      Διαγραφή
  26. Ελενη μου μόλις ολοκληρωσα το μουσικο μου ταξιδι..και ήρθα να σε σκουντήσω...χα..χα.. ελπίζω να σου αρεσει... να έχεις μια ομορφη και χαρουμενη εβδομαδα..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή!!!!!!!! γι αυτό το ξεχωριστό κι ιδιαίτερο μουσικό ταξίδι!!!!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: