Είναι κάτι παιδιά

by - Ιουνίου 09, 2016

Είναι-κάτι-παιδιά

Είναι κάτι παιδιά που θα πιάσουν από το χέρι τα μικρότερα παιδιά και θα τα οδηγήσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια!


Είναι κάτι παιδιά που σηκώνουν την ασπίδα τους ψηλά για να προστατεύσουν τα πιο αδύναμα παιδιά!
Είναι κάτι παιδιά που νοιάζονται τα άλλα παιδιά και τους το δείχνουν!
Είναι κάτι παιδιά που προσέχουν τα άλλα παιδιά σαν να είναι τα μικρότερα αδέρφια τους!
Είναι κάτι παιδιά που δε θα διστάσουν να τσακωθούν για χάρη των αδύναμων παιδιών, εκείνων που δε βρίσκουν εύκολα το δίκιο τους! 
Είναι κάτι παιδιά που με όλη τους την καλή διάθεση θα ενημερώσουν τους γονείς των αδύναμων παιδιών για κάτι που δεν πάει καλά!
Είναι κάτι παιδιά, που εύκολα τα ονομάζεις και φύλακες αγγέλους!

Είναι κάτι παιδιά λοιπόν, που η ευγένεια τους περισσεύει!
Είναι κάτι παιδιά που χαρίζουν γενναιόδωρα ένα κομμάτι της αγάπης που τους χαρίζεται απλόχερα στα σπίτια τους και σε εκείνους που τα μεγαλώνουν!
Είναι κάτι παιδιά που εναποθέτεις πάνω τους τις ελπίδες σου για έναν καλύτερο και πιο δίκαιο κόσμο!

Πολύ τα αγαπώ αυτά τα παιδιά!
Και θέλω και τα δικά μου τα παιδιά όταν μεγαλώσουν, να μοιάσουν σε αυτά τα παιδιά!!!

Τις καλησπέρες μου!

Η φωτογραφία είναι από το pixabay! 

You May Also Like

31 Comments

  1. Λοιπόν εχθές σε μια ανάρτηση φίλου στο fb είχα μια μικρή διαμάχη. Εγραφε οτι του την σπάνε κατι παιδια που δεν έχουν νιώσει πονο και ειναι αλαζονικά στον πονο του άλλου και οτι τους χρειάζεται να τον νιώσουν για να καταλάβουν.. Του απάντησα λοιπόν οτι ίσως αυτα τα παιδια να μην έχουν νιώσει ποτε τους αγαπη. Ίσως να έχουν χορτάσει πονο.
    Για φαντάσου. Τα δικά σου παιδια (αυτα για τα οποία γράφεις) να συναντήσουν τα δικά μου παιδια (αυτα για τα οποία διαμάχησα)!
    Ποσο όμορφος θα γινει ο κόσμος μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζεις κι εσύ Μαρθάκι πως θα αλλάξει αυτός ο κόσμος ε;;
      Να μη νιώθω μόνη ρε παιδί μου....
      Εγώ πιστεύω πως ότι παίρνεις μέσα από το σπίτι σου, το δίνεις απλόχερα έξω από το σπίτι σου!!!
      Κι αυτά τα παιδιά που αγαπούν, νοιάζονται, προσέχουν, φροντίζουν τα άλλα παιδιά τα αγαπώ πολύ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Ελένη με ανατρίχιασες ολόκληρη... χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα τέτοια παιδιά και μακάρι να τους μοιάσουν και τα δικά μου παιδιά! Θα το επιδιώξω με όλες μου τις δυνάμεις κι ας μαλλιάσει κι άλλο η γλώσσα μου, προσπαθώντας να τους μιλήσω για αγάπη, κατανόηση, συμπόνια, εν συναίσθηση κι άλλα τέτοια όμορφα... καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ για τα δικά μου παιδιά το ίδιο εύχομαι!!!!
      Για την ώρα θαυμάζω τα παιδιά των άλλων που έχουν κερδίσει τη δική μου αγάπη!!!!

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου τα παιδιά μας οτι βλέπουν απο το σπίτι αυτά βγάζουν και προς τα έξω. Θα συμφωνήσω με την Μάρθα. Όταν δειχνεις σεβασμό και αγάπη στα παιδιά μέσα στο ιδιο σου το σπιτι που στο κατω κατω δεν σε βλέπει κανενας, αυτό θα δειξουν και όταν βρεθούν με άλλα παιδακια. Και φυσικά το αντίθετο. Απο το χέρι μας είναι τι θα μάθουμε στα παιδιά μας και τι αξίες θα τους δώσουμε. Ποιος είπε οτι η δουλεια μας είναι ευκολη; Αυτοί που το λένε σίγουρα δεν τους ενδιαφέρει πως θα συμπεριφερθουν στου αλλους. Τα παιδιά αντιγράφουν συμπεριφορές απο την ώρα που γενιούνται. Στο χέρι μας είναι λοιπόν να φτιάξουμε τον κόσμο τους γεματο αγαπη, σεβασμό και εκτίμηση προς το συνάθρωπο.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλο που προσπαθώ να μάθω στα παιδιά μου να αγαπούν, να βοηθάνε, να νοιάζονται, να... να ... και παρόλο που δε μένουμε στη θεωρία αλλά το κάνουμε και πράξη στο σπίτι μας, συνεχίζω και φοβάμαι.....
      Δεν είμαι μόνο εγώ ο κόσμος τους. Είναι τόσοι πολλοί παράγοντες...
      Ελπίζω όμως!!

      Διαγραφή
  4. Είναι κάτι παιδιά που τιμωρούνται για όλα αυτά από το σχολικό περιβάλλον και παρόλα αυτά συνεχίζουν... Μπράβο σε αυτά τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Μάγδα μου....
      Επιμένουν όμως!!!
      Γι αυτό και τα αγαπάμε!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ανάρτηση! Συγχαρητήρια σ αυτά τα παιδιά και στους γονείς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω αυτά τα παιδιά και Ελενάκι ένα από αυτά είσαι και εσύ... Σε φιλώ! Υπέροχη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε Μαρία... δημιουργείς μια θολούρα στα μάτια μου....
      Τα γλυκά μου φιλία!!!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ανάρτηση!!! Πολύ θέλω τα παιδιά μου να γίνουν σαν αυτά τα παιδιά και να αλλάξουν τον κόσμο♡♡♡ Όσο ονειρευόμαστε ένα κόσμο καλύτερο...υπάρχει η ελπίδα να τον φτιάξουμε κιόλας!!! Και ήμαστε πολλοί Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλειώ μου, όταν ευχόμαστε έχουμε δικαίωμα να ευχόμαστε ότι θέλουμε!!! έτσι δεν είναι;;;
      Εμείς ευχόμαστε να αλλάξουμε το κόσμο μας!!!
      Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  8. Μακαρι αυτά τα παιδιά να εχουν τοση δυναμη ωστε ν'αλλαξουν το κοσμο, ωιατι εχει αναγκη ο αμοιρος απο μεγάλες αλλαγές! Και ειναι κατι μεγάλοι που δε κανουν κατι για αυτό!
    Η αναρτηση σου μεσα σε λιγες γραμμές λέει πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!!
      Ας δώσουμε όλες μας τις ελπίδες στα παιδιά λοιπόν!!!!!
      Εκείνα ξέρουν καλύτερα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Ναι, ναι, κι όμως, ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά τα παιδιά..
    Χαίρομαι που σε βρίσκω Ελένη :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λοιπόν!!!!!
      Και ναι, ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια παιδιά!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Όμορφη αναρτηση ανάρτηση Ελενη μου κ μακάρι να μοιάσουν κ τα δικα μου παιδιά σε αυτά τα παιδιά φύλακες άγγελοι!!!! Ελπιζω εύχομαι κ ταυτόχρονα φοβάμαι... Αλλα ονειρευομαι κ εγω αυτήν την όμορφη εικόνα! Τα παιδιά μου φύλακες άγγελοι για κάποια αλλο παιδι αλλα κ τα παιδιά μου να συναντήσουν φύλακες άγγελοι αν τους χρειαστούν καποτε... Τα παιδιά μας πιστεύω είναι ο καθρέφτης μας!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κι εγώ Ειρήνη, παρόλο που ελπίζω κι εύχομαι για τα δικά μου παιδιά όλα αυτά που ελπίζεις κ εσύ, ταυτόχρονα φοβάμαι όπως κι εσύ.....
      Τα παιδιά είναι ο καθρέφτης μας.... κι αν όμως ραγίζει αυτός ο καθρέφτης;;;
      Τα φιλία μου!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς που υπάρχουν αυτά τα παιδιά!
    φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το βρήκα το χρόνο να διαβάσω την ανάρτηση σου. Υπέροχο κείμενο. Όντως υπάρχουν αυτά τα παιδιά και χαζεύω να τα κοιτάω. Εχθές που πήγα στο πάρκο με τον μικρό μου, ήταν ένα κοριτσάκι το πολύ 5 χρονών που κράταγε ένα άλλο κοριτσάκι από το χέρι, που ήταν περίπου 2 χρονών μπορεί και λίγο πιο μικρή, και το πήγαινε βόλτα στο πάρκο και του έδειχνε τα διάφορα παιχνίδια που είχε. Υπάρχουν και θέλω όταν μεγαλώσει και ο δικός μου να μοιάσει σε αυτά τα παιδιά.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα παιδιά!!! αν κι αισθάνομαι πως αναλαμβάνουν ευθύνες που ίσως δε θα έπρεπε εξακολουθούν κι είναι υπέροχα!!!!!!
      Μακάρι όλα τα παιδιά να πα΄ρουν κάτι από αυτά τα παιδιά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Απλά να μην υπερφορτώνουμε τους ώμους τους με ρόλους & ευθύνες που δεν τους αναλογούν.
    Το λέω (δυστυχώς) από προσωπική εμπειρία...
    Φιλιά πολλά Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος.... γιατί αυτά τα παιδιά όπως είπα και πιο πάνω αναλαμβάνουν ευθύνες που ίσως δε θα έπρεπε....
      Και ατ δικά μου φιλιά Μαράκι!!!!!

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνησω με την Κανελλακι απο πανω Ελενη μου.. αλλα αυτα τα παιδια ειναι που δίνουν παραδείγματα αγαπης... να είσαι καλ .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: