Κουκλοθέατρο και φιγούρες από τα χεράκια μας

by - Νοεμβρίου 14, 2016

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!

Φτιάχνουμε το δικό μας θεατράκι, τις δικές μας φιγούρες και  ΠΑΙΖΟΥΜΕ!

Το αριθμητήρι μας έσπασε. Τώρα;
"Ε τώρα θα πάρουμε ένα άλλο ρε παιδιά" λέει η μαμά.
"Μπορούμε όμως να το κάνουμε χειροτεχνία!" απαντάει το πρωτάκι ο Νικόλας!
"Και τι να το κάνουμε ρε συ Νικ τόσο μικρό;"
"Ένα κουκλοθέατρο!"
έτσι βρεθήκαμε να κατασκευάζουμε το δικό μας κουκλοθέατρο και τις δικές μας φιγούρες!


Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Ντύνουμε το σπασμένο μας αριθμητήρι και το στολίζουμε!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Πετάμε πάνω στο τραπέζι όλα μας τα υλικά και αφήνουμε τη φαντασία μας να μας πάρει στα φτερά της και να μας πάει μακριά.

Το τραπέζι μας γέμισε με:
➮ Ξυλαράκια ή αλλιώς γλωσσοπίεστρα
➮ Πομ πομ σε διάφορα μεγάθη και χρώματα
➮ Ξύλινα κυβάκια
➮ Ματάκια, κουμπάκια
➮ Χαρτιά γκοφρέ
➮ Κλωστές από μαλλιά πλεξίματος
➮ Κόλλες ψαλίδια κτλ
➮ Ε ότι έχουμε στα κουτιά μας!

Και τώρα θα σας συστήσω τους ήρωες μας!


Ο Αραχνούλης

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Ο σκουλήκης!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Ο τετραγωνούλης!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Ο Καλύβας!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Ο Δενεχωόνομα!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Και η κυρία Κίτρινη Βατραχίνα!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!



Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!



Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!



Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!



Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!


Το αγαπημένο μου το κράτησα για το τέλος! Ένα κίτρινο χιονανθρωπάκι από το προνηπιάκι μου που το "βούτηξα' για να το έχω σελιδοδείκτη!

Κατασκευή  κουκλοθέατρο και φιγούρες!

Αν λοιπόν, σας σπάσει καμιά φορά κάποιο αριμθητήρι μην το πετάξετε. Μπορείτε να το κάνετε μια όμορφη χειροτεχνία.
Κάτι θα σκεφτούν τα παιδιά! Και να θυμόμαστε: τα παιδιά έχουν πάντα τις καλύτερες ιδέες! 

Τις καλημέρες μου!!

You May Also Like

8 Comments

  1. Καλά το τι γελιο έχω ρίξει με τον περιπατο μου σε όλα όσα εχω χασει δεν λέγεται Ελενη μου ..ζηλεψα την φαντασία των παιδιων.. δεν παίζονται λεμε..χι..χι.. και το καλύτερο όλων ...ο Δενεχωόνομα..έπεσα ξερή.. μπραβο στα μικρά σου αλλά και στην βοηθό τους...να περνατε παντα τοσο όμορφα και δημιουργικα τον χρόνο σας... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά Ρούλα δε παίζονται απλά!!! Το τι ιδέες έχουν δε λέγεται!!! Μακάρι να διδάσκομαι πάντα από αυτά!!!
      Χαίρομαι που περνάς όμορφα όποτε έρχεσαι από δω!!!

      Διαγραφή
  2. Βρήκα λοιπον και το μπλογκοσπιτακι σου Ελενη ...τη όμορφο παιχνιδιαρικο ...
    πολυ ωραια κουκλοθέατρο φτιάξετε ...να περνας καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γνωριστήκαμε!!!! Κι εσύ δε πας καθόλου πίσω!!!!
      Τα φιλιά μου από τα νότια της χώρας!!!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτες είναι αυτές οι φιγούρες!!!Πάντα αστείρευτη να είναι η φαντασία των παιδιών σου κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο λάτρεψα τις φιγούρες σας δεν φντάζεσαι!!! Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: