Ζωγραφίζουμε βελανίδια;;;

by - Σεπτεμβρίου 26, 2017

Βελανίδια-χειροτεχνία


Δεν είναι κακή ιδέα μια βόλτα εκεί έξω! Πόσα μπορείς να βρεις δε φαντάζεσαι. Και το φθινόπωρο βρίσκεις ένα σωρό καρπούς. Τέτοιοι είναι και τα βελανίδια.

Προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα βελανίδια Και νομίζω πως τα προτιμούν και οι σκίουροι. Αν και ποτέ δε μου το είπε κανείς ούτε και το διάβασα πουθενά. Αλλά νομίζω πως είναι η λιχουδιά τους. Τώρα, αν κάνω λάθος... συγχωρήστε με!

Λοιπόν, ώρα για χειροτεχνία! Τα πράγματα είναι απλά. 
✔️ Βγαίνουμε έξω και μαζεύουμε βελανίδια.
✔️Ερχόμαστε σπίτι (περίπου όταν νυχτώσει) και πιάνουμε μαρκαδόρους (εμείς ζωγραφίσαμε με μαρκαδόρους πορσελάνης για να μη "γλιστράνε" τα χρώματα).
✔️ Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι, μα ότι θέλει!

Το θέμα να είναι να φτιάξουμε ένα παρεάκι από βελανίδια. Κι εμείς κάτι καταφέραμε!


Βελανίδια-χειροτεχνία



Βελανίδια-χειροτεχνία



Βελανίδια-χειροτεχνία




Βελανίδια-χειροτεχνία

Για να πω την αλήθεια, εγώ το απόλαυσα περισσότερο από τα παιδιά! Ζωγράφισα με την ψυχή μου!Αν έχετε βελανίδια δοκιμάστε το! Αν όχι πείτε μου να σας στείλω! 

Καλησπέρες άνθρωποι! 


You May Also Like

13 Comments

  1. Καλημερα ...τη ομορφο ..
    Καλο φθινοπωρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιά ιδέα!πάντα κόβουμε βελανιδια οταν κανουμε βολτα στο δασος...αλλα καταληγουμε να παιζουμε πόλεμο!...να μια ιδεα να τα χρησιμοποιήσουμε πιο έξυπνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο πόλεμος πάντως καλός είναι!!! χα χα χα
      Δοκίμασε πάντως και να τα ζωγραφίσετε!!

      Διαγραφή
  3. λατρεύουμε τις εξορμήσεις για να μαζέψουμε καλούδια από τη Φύση! Βελανίδια δεν έχουμε ζωγραφίσει, αλλά να η ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες φατσούλες που φτιάξατε με τα βελανίδια σας! Οι θησαυροί της φύσης είναι το καλύτερο δώρο για τα παιδιά! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουαου τι γλυκιές φατσούλες Ελένη μου! Φαντάζομαι ότι θα τα αποξηράνετε για να τα κρατήσετε!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται θα τα κρατήσουμε! τουλάχιστον αθ προσπαθήσουμε! ποτέ δεν ξέρεις εδώ μέσα... χε χε χε

      Διαγραφή
  6. Μα τι ωραία ιδέα, Ελένη μου! Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: