Κλείνουμε τρυπούλες σε μπλούζες χρησιμοποιώντας μόνο κουμπιά

by - Οκτωβρίου 16, 2017



Κλείνουμε-τρυπούλες-σε-μπλούζες-χρησιμοποιώντας-κουμπιά!

Έχετε κι εσείς αγαπημένες μπλούζες που έχουν γεμίσει τρυπίτσες; Εγώ πάντως δεν τις πέταξα. Απλά έραψα πάνω στις τρυπίτσες κουμπάκια!

Να μωρέ είναι κάτι αγαπημένα ρούχα που όλο λες "παλιωσε πρέπει να το πετάξω"  αλλά και καρδιά δε σου πάει να το αποχωριστείς. Οπότε τι κάνεις;
Το "πειράζεις" λίγο! Και όχι απλά μπαίνει πάλι σε κυκλοφορία, αλλά αλλάζει εντελώς όλο το ρούχο. Και δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο εκτός από κουμπιά, κλωστή και βελόνι.

Το δοκίμασα σε ένα καλοκαιρινό μπλουζάκι που λέτε. Έραψα κουμπάκια πάνω σε τρυπίτσες. Και άλλαξε όλο το ρούχο από το τίποτα. Από μερικά κουμπάκια! 



Κλείνουμε-τρυπούλες-σε-μπλούζες-χρησιμοποιώντας-κουμπιά!



Κλείνουμε-τρυπούλες-σε-μπλούζες-χρησιμοποιώντας-κουμπιά!



Κλείνουμε-τρυπούλες-σε-μπλούζες-χρησιμοποιώντας-κουμπιά!


Το κουμπάκι που αγάπησα ένα τικ πιο πολύ είναι το κουμπάκι πίσω στην πλάτη! Και ναι, θα συνεχίσω να ράβω κουμπιά για να κλείνω τρύπες στα ρούχα μου!

Καλησπέρες φίλοι!

You May Also Like

10 Comments

  1. Πολύ έξυπνη ιδέα Ελένη μου και την ''κλέβω''. Ναι κάτι τρυπίτσες τρυπάνε την καρδιά όταν αγαπάς ενα ρούχο
    Μπράβο σου
    Καλά να είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έιναι! μερικά ρούχα δε θες να δεχτείς ότι πια είναι γαι πέταμα!

      Διαγραφή
  2. ωραια ιδεα!πηρα μια μπλουζα, την επλυνα και στο σιδερο ειδα οτι το αντικλεπτικο είχε αφησει τρυπα....στεναχωρεθηκα!ομως μου βρηκες τη λυση! thank you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα το χω ξαναπει...εισαι ο ανθρωπός μου!!!! κουμπια for ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αμάν ναι έχω και δε το σκέφτηκα ποτέ αυτό! Είσαι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: