Τα άλυτα προβλήματα μιας τρίτεκνης οικογένειας!

by - Νοεμβρίου 10, 2017

Τα άλυτα προβλήματα μαις τρίτεκνης οικογένειας!


Αν έχεις ένα πακέτο μπισκότα και 3 παιδιά τι κάνεις; Μοιράζεις τα μπισκότα και εύχεσαι να μην περισσέψει στο τέλος ένα και μοναδικό μπισκότο.  Γιατί τότε πρέπει να το κόψεις στα 3. Και να κόψεις και ίσια τα κομμάτια.  Αλλιώς την έκατσες φίλε μου!!

Και αν πρέπει όλοι αυτοί να μπείτε στο αμάξι έστω να πάτε μέχρι το σχολείο βρε αδερφέ, μερικά μέτρα δρόμος παρακάτω, τότε κάνεις προσευχές να μην τσακωθούν  για τη  θέση στην οποία θα κάτσουν, για το αν άγγιξε ο ένας το πόδι του άλλου, για το αν η τσάντα του ενός θα μπει πάνω στο κάθισμα ή στα πόδια ή στο πορτμπαγκάζ (ευτυχώς που δεν έχουμε σχάρα από πάνω!) για το αν ο ένας έβηξε πάνω στον άλλον κτλ κτλ...

Κι όταν με το καλό φτάσουμε στον προορισμό μας (βλέπε σχολείο) και φτάσουμε και στην ώρα μας (πράγμα σπάνιο) τότε πάλι αρχίζουμε τις προσευχές να μην τσακωθούν για το ποιος θα βγει πρώτος και ότι άλλο προκύψει φυσικά!

Αν πάλι η τύχη μας, μας στείλει και στο σούπερ μάρκετ όλους μαζί, μετράμε 3 παιδιά και έναν αχθοφόρο-διαιτητή-άφραγκη και πολύ απελπισμένη μάνα! Αν είμαστε τυχεροί δεν θα πληρώσουμε στο ταμείο και τη ζάχαρη που ρίξαμε από το καρότσι και σκόρπισε, το αλεύρι που είχε την ίδια τύχη με τη ζάχαρη, τη μαρμελάδα επίσης κτλ κτλ!!

Και προς Θεού... μη χαθεί τουβλάκι lego στο σπίτι μας και το πάρει χαμπάρι ο κάτοχος του. Πέφτουν κορμιά! Και που να το βρεις, και πως να μετρήσεις τα lego του καθενός  για να δεις τι λείπει και σε ποιον!

Αν βέβαια κάνω κανά σφάλμα του τύπου μπέρδεψα τις κουβέρτες στα κρεβάτια τους  και το πάρουν χαμπάρι καλύτερα να βρω καράβι να φύγω.  Κοντινότερος προορισμός η Αίγυπτος απέναντι!

Κι εννοείται πως δε θέλουμε να ζήσουμε στιγμές του τύπου  "έλα να μοιάξουμε το παγωτό μας, ποιος έχει πιο πολύ;" ή ακόμη χειρότερα μη σας τύχει να θέλουν και τα 3 παιδιά το κομμάτι γωνία πίτσα!  γιατί το ταψί έχει τέσσερις γωνίες και μοιραία ένα κομμάτι περισσέυει.


Για το διάβασμα στο ίδιο τραπέζι όλοι μαζί δεν κάνω νύξη.  Φαντασία έχετε, το αφήνω πάνω σας!! 

Μπορώ να ανακαλύψω άπειρα τέτοια!!! Με ποια σειρά θα μπουν στο μπάνιο, σε ποια θέση στο τραπέζι θα κάτσουν, πόση οδοντόκρεμα θα χρησιμοποιήσουν, πόση κόλλα ξόδεψε ο καθένας για τη χειροτεχνία του,  ποιος έχει χαλάσει τις περισσότερες σελίδες στο τετράδιο του, ποιος βλέπει λοξά τηλεόραση και πολλά πολλά ακόμη χαριτωμένα πραγματάκια!

Κατά τ' άλλα η ζωή είναι ωραία! Μια κούκλα! 

Καλησπέρες!! 

Η φωτογραφία είναι από το pixabay! 



You May Also Like

20 Comments

  1. Υπέροχη μανούλα μου εσύ!!! Είναι που η αγάπη έχει πολλαπλασιαστει και το νιώθουν, ε να μην γκρινιάξουν για τα ανόητα;;; #ΚουραγιοΜανα Μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω Γιάννα!!! αλλιώς είπαμε, καράβι και αποβίβαση στην Αίγυπτο!!
      τα φιλία μου από το νότο!!!

      Διαγραφή
  2. Θα τα θυμάστε και θα γελάτε κι εσύ θα τις νοσταλγείς αυτά τις στιγμές, πίστεψέ με. Και θα γίνουν αχώριστοι και θα τους καμαρώνεις Ελένη μου. Υπομονή κάτι χρόνια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ρε Μαρία ότι κάποτε θα τα νοσταλγώ αυτά!!! αλλά το ότι θα γίνουν αχώριστοι ε δεν το πιστεύω και πολύ!! χα χα χα

      Διαγραφή
  3. Αχ τι μου θύμισες!! Και εμείς τρεις ήμασταν και κάναμε ακριβώς αυτά...Κοίτα να δεις και εγώ δυο τα έχω και κάνανε τα ίδια! Μάλλον το χει το παιδί να δημιουργεί ''τόσο άλυτα προβλήματα'' στην μάνα!!
    Υπέροχες εικόνες Όταν μεγαλώσουν θα σου λείψουν όλα αυτά, θα δεις
    Καλο σου βράδυ με πολύ υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέμε ότι τα προβλήματα μας είναι άλυτα το εννοούμε έτσι;;; χε χε χε

      Διαγραφή
  4. Εντάξει τρια δεν έχω αλλα και τα δύο νιώθω απόλυτα τα προβλήματα σας!!! Και που να θέλουν να παίξουν με το ίδιο παιχνίδι...και ο καταλογος τελειωμό δεν εχει...
    Κουράγιο μανα σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ,ωχ,ωχ, παιδιά δεν έχω , αλλά έχω ανίψια και σε καταλαβαίνω.Πριν βιαστείς να πεις ότι δε σε καταλαβαίνω, σου λέω ότι μένουμε μεσοτοιχία,μια πόρτα.Οπότε,ναι...υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ γλυκιά μανούλα οπλισμένη με υπομονή κι επιμονή (όπως οι περισσότερες από εμάς) νομίζω ότι κάποια από αυτά τα έχω ζήσει κι εγώ με τα 2 παιδιά! Συναδελφικούς χαιρετισμούς λοιπόν! Καλημέρα (καλή και ήσυχη έυχομαι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει!! Πολύ κλάμα. Πέθανα στο γέλιο!
    Όχι τίποτα άλλο...βιώνω τα περισσότερα με τα δύο μου αγρίμια και καταλαβαίνω ότι με τρία οι καταστάσεις ακολουθούν σε ένταση τη γεωμετρική την πρόοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δόξα το Θεό δεν έχουμε ιδιαίτερα έντονες ή συχνές καταστάσεις σπίτι! Δεν ξέρω αν φταίει που είναι μικρά ακόμη ή η χημεία τους! Αλλά πραγματικά νιώθω πολύ τυχερή γιατί δε φημίζομαι για την υπομονή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα.. Εγώ λέω άμα περισσεύει ένα μπισκότο φά'το εσύ και αποσοβήθηκε ο καβγάς...Υπομονή εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: