Γιατί φέτος δεν ζητήσαμε δώρο από τον Άγιο Βασίλη!

by - Δεκεμβρίου 11, 2017

Γράμμα-στον-Άγιο-Βασίλη

Λοιπόν, φέτος γράψαμε το γράμμα μας στον Άγιο Βασίλη  αλλά δεν του ζητήσαμε να μας φέρει τίποτα! Στείλαμε μόνο ευχές!Ξέρετε γιατί; Γιατί σαν άνθρωπος στα 35 μου χρόνια βαρέθηκα να δίνουμε σε όλα μια τιμή. Βαρέθηκα να παραγγέλνουμε πράγματα. Παραγγελία το δώρο από τη νονά, από τη γιαγιά, από το μπαμπά, από το Άγιο Βασίλη. Λες και όλες οι ανθρώπινες σχέσεις αρχίζουν και τελειώνουν από την παραγγελία του δώρου. Ας μείνει τουλάχιστον ο Άγιος που να μην του παραγγείλουμε τίποτα.Και ας αποφασίσει αυτός τι θα μας φέρει.

Αφού έτσι κι αλλιώς το σπίτι μας είναι σαν αποθήκη άχρηστων παιχνιδιών. Τίποτα πια δεν κάνει εντύπωση στα παιδιά αλλά ούτε και ξέρουν τι θέλουν πραγματικά. Έτσι τα μάθαμε. Να τα βομβαρδίζουμε με άχρηστα πράγματα και να χάνουμε την ουσία. Να περιμένουμε τα Χριστούγεννα μόνο και μόνο για το δώρο του Άγιου Βασίλη.
Εντάξει, θα φέρει δώρο ο Άγιος Βασίλης  αλλά τα Χριστούγεννα δεν τα γιορτάζουμε για τον παχουλό κύριο  με τη λευκή γενειάδα που κυκλοφορεί με έλκηθρο. Τα Χριστούγεννα τα γιορτάζουμε και για τη γέννηση του Χριστού. Αρκεί μέσα σε όλα τα άλλα να μην το ξεχνάμε και αυτό.

Για πρώτη φορά άφησα τα παιδιά να γράψουν το γράμμα τους και το μόνο που τους ζήτησα είναι να μην "παραγγείλουν" δώρο. Για πρώτη φορά χαρίσαμε ευχές! Μόνο ευχές από καρδιάς!
Τα παιδιά έστειλαν μαζί με το γράμμα και τις ζωγραφιές και ένα από τα αγαπημένα τους χριστουγεννιάτικα βιβλία!


Γράμμα-στον-Άγιο-Βασίλη



Γράμμα-στον-Άγιο-Βασίλη



Γράμμα-στον-Άγιο-Βασίλη

Ξέρετε τι νομίζω τελικά; Είναι μακράν το καλύτερο γράμμα που γράψαμε ποτέ! Αν κι εγώ δεν έβαλα καθόλου το χεράκι μου σε αυτό.

Καλησπέρες φίλοι!

You May Also Like

18 Comments

  1. Να θυμηθώ να διαβάσω το κείμενο αυτο στον γιό μου!!!
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμήσου αν νομίζεις ότι αξίζει!!!
      Καλά να περνάτε αγάπη!!!

      Διαγραφή
  2. μπραβο στα παιδακια σου Ελενη μου και μπραβο και σε σενα!! Κανεις σπουδαια δουλεια!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχεις! Είναι υπέροχο το γράμμα των παιδιών σου και μπράβο τους αλλά Μπράβο σε σένα που τα προβληματίζεις και χτίζεις όμορφες αξίες σ'αυτά.
    Τα βομβαρδίζουμε --σωστά το λες--με όλα τα καταναλωτικά και τελικά ποτέ δεν είναι ικανοποιημένα.
    Να είστε καλά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντέχω άλλους βομβαρδισμούς... πάρε το ένα, πάρε το άλλο... παράγγειλε εδώ κι εκεί... και πιο κει...
      Καλές γιορτές Άννα!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο βρε Λενακι!!! Ας παραδειγματιστούμε όλοι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι! Είναι το πιο ωραίο γράμμα!
    Τα πιο όμορφα πράγματα δεν είναι πράγματα.
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό πιστεύω Μαρία!! σαν τα συναισθήματα και τις στιγμές μας δεν υπάρχει τίποτα...

      Διαγραφή
  6. Έτσι έχουν τα πράγματα Ελένη μου...ας μείνει ο Άγιος χωρίς απαιτήσεις. Λόγω των ημερών δηλαδή!!
    Χαίρομαι που την βρήκατε την άκρη σας (θυμάμαι την κουβέντα μας στην ομάδα)
    Σε φιλώ...ακόμα πιο γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θυμάμαι την κουβέντα μας Χριστίνα!!
      Αλλά δεν μπορώ άλλες παραγγελίες! όλα στο βωμό της κατανάλωσης... ας κρατήσουμε και καμιά ουσιαστική στιγμή αληθινή στις ζωές μας!
      Τα πιο γλυκά φιλιά μου από το νότο!!

      Διαγραφή
  7. Στάση ζωής διδάσκει όλο αυτό και πραγματικά υποκλίνομαι. Μπράβο Ελένη.
    Εύχομαι όμορφες γιορτές, μέσα σε όλο αυτό το πνεύμα που σας χαρακτηρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις δίκιο και φέτος για καλή μου τύχη .... αποφάσισε και η Κωνσταντίνα να το αφήσουμε ελεύθερο το θέμα... ας φέρει ο Άγιος Βασίλης ότι θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πίσω από υπέροχα παιδιά κρύβεται μια υπέροχη μαμά! Καλές γιορτές να έχετε με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου στο χέρι μας είναι να μάθουμε στα παιδιά μας το νόημα των Χριστουγέννων και να μην έχουν στο νου τους μόνο τα δώρα! Μπράβο που το κάνετε! Τους μίλησες για τόσα πράγματα που πραγματικά σε θεωρώ υπέροχη! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ό,τι γίνεται δηλαδή σε κάθε μέση (τζαμπο)οικογένεια...
    Α ρε Ελένη μου!
    Να ήταν όλες οι μαμάδες έτσι.
    Θα ήταν καλύτερος ο κόσμος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: