Φλινστόουνς!

by - Φεβρουαρίου 11, 2018

Φλινστόουνς-χειροτεχνίες

Αγαπημένοι  ήρωες από τα δικά μου παιδικά χρόνια!

Αλήθεια τους θυμάστε; Ήταν το αγαπημένο μου παιδικό κινουμένων σχεδίων! Και χαίρομαι αφάνταστα που τα παιδιά μου ανακάλυψαν (εντάξει εγώ το ξέθαψα)  αυτό το παιδικό και το αγάπησαν κι αυτά!

Ε και να μωρέ...Είχαμε ένα ρούχο του μπαμπά που δεν το φόραγε πια  και είπαμε να τιμήσουμε τους ήρωες μας!
Κόψαμε τις φιγούρες του Φρεντ και του Μπάρνι  και τις κολλήσαμε  πάνω σε ένα ρολό από κόκκινο χαρτόνι. Τους φτιάξαμε και ένα αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο να πω πως είναι ιδέα  (και κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) δημιουργία του Νικόλα!


Φλινστόουνς-χειροτεχνίες


Δυο ρολά από χαρτί τουαλέτας ή ρολό καφέ χαρτόνι για τους δυο τροχούς. Γλωσσοπίεστρα κολλημένα μεταξύ τους για πάτωμα του αυτοκινήτου.  Αντί για γλωσσοπίεστρα μπορούμε να βάλουμε και μανταλάκια.

Η σκεπή γίνεται από λινάτσα στερεωμένη σε καλαμάκια από σουβλάκια! Ένα κουμπί για τιμόνι, μια παλιά κάλτσα γεμισμένη με βαμβάκι για μαξιλάρι και είμαστε έτοιμοι!
"Ντάμπα ντάμπα ντου" φύγαμε!!


Φλινστόουνς-χειροτεχνίες



Φλινστόουνς-χειροτεχνίες



Φλινστόουνς-χειροτεχνίες



Φλινστόουνς-χειροτεχνίες



Φλινστόουνς-χειροτεχνίες

Κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης (εδώ γελάμε χα χα χα ) εδώ στας εξοχάς και στα όμορφα ποτάμια τα παιδιά βρήκαν πολύ πιο διασκεδαστικό ο Φρεντ να θύμωσε  και να φόρτωσε ή να πέταξε το Μπάρνι πάνω στο αμάξι! Και νομίζω έτσι βγήκαν οι καλύτερες φωτογραφίες! Και φυσικά οι προσωπικοί μου φωτογράφοι (τα παιδιά μου δηλ)  ήταν εκείνα που τράβηξαν τις καλύτερες!!

Τελικά είναι πολύ ωραίο να θυμάμαι αυτά που έκαναν χαρούμενη όταν ήμουν παιδί και να να τα μεταφέρω στα δικά μου παιδιά!
Αυτά από τα όμορφα νότια της χώρας!!


Καλησπέρες!!!

You May Also Like

6 Comments

  1. Ελαααα εκπληκτικό!!
    Τρομερή ιδέα, υπέροχη εκτέλεση!

    Και δικοί μου αγαπημένοι ήρωες, γενικά νομίζω όσο πιο παλιά, τόσο πιο καλά εδώ που τα λέμε!

    Συγχαρητήρια για τη φωτογράφηση! (χωρίς γέλια! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως τότε τα κινούμενα σχέδια είχαν άλλη αξία!! ίσως να μου φαίνεται γιατί σαν παιδί φάνταζαν στα μάτια μου ξεχωριστά!!!!
      Οι φωτογράφοι μου, έκαναν καλή δουλειά λες ε;;;!!!!

      Διαγραφή
  2. τελειοοοοοοο!! Ακομα τους βλεπουμε τους φλιντστόοουν!! Ο Νικόλας ξεκαρδιζεται στα γελια!! νταμπανταμπαντουυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νταμπανταμπαντου......
      Και ο δικός μου Νικόλας τρελαίνεται!!!!! να μαζευτούμε να βλέπουμε παρέα!!!

      Διαγραφή
  3. Έλα ρε! Που το θυμήθηκες αυτό το παιδικό! Ήταν από τα αγαπημένα μου όταν ήμουν παιδί! Λες να υπάρχει ακόμα, θα το αναζητήσω! Τέλεια η χειροτεχνία σας! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναζήτησε το!!! εγώ το ανακάλυψα εκεί που κατέβαζα ταινίες για τα παιδιά!!!!
      τα νότια φιλιά μου!!!!!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: