Αγάπη είναι... ελευθερία!

by - Φεβρουαρίου 15, 2018

Τι-είναι-αγάπη;
Αγάπη θα πουν οι άνθρωποι είναι πολλά πράγματα. Ένα σωρό επίθετα και χαρακτηρισμοί.
Αγάπη για μένα δεν είναι τίποτα. Είναι μόνο μια λέξη που είναι ικανή να τα "τακτοποιήσει" όλα. 


Αγάπη είναι μόνο μια λέξη
ελευθερία!
και δυο ολόλευκα φτερά,
που εσύ θα φορέσεις στους ώμους
εκείνων π' αγαπάς
και θα τους σπρώξεις να πετάξουν!

Αυτό λέω είναι αγάπη. Η ελευθερία που θα νιώσεις μέσα από αυτήν όταν τα σωθικά σου θα σπάσουν τα δεσμά τους και μ' ένα βρυχηθμό θα πεταχτούν έξω και θα ανασάνουν ζωή.

Αγάπη είναι η ελευθερία σε μια σχέση να υπάρχουν όλοι. Είτε αυτή η σχέση είναι ερωτική, είτε φιλική, είτε σχέση γονέων με παιδιά. Στην αγάπη αφήνεις χώρο και χρόνο να υπάρξουν όλοι με τα θέλω τους και τις ανάγκες τους.

Αγάπη δεν είναι δυναστεία, δεν είναι να ακολουθούν όλοι εσένα, δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρω από σένα (τι απάτη αλήθεια!).

Αγάπη είναι όταν έρθει η ώρα, να καρφώσεις δυο φτερά σε εκείνον που αγαπάς και να του φωνάξεις "πέτα". Πονάει θα μου πεις τέτοιος αποχωρισμός. Το ξέρω. Ποιος είπε ότι η αγάπη δεν πονάει; Ποιος είπε ακόμη ότι και η ελευθερία δεν πονάει; Μέσα από τον πόνο της όμως χύνεται η ζωή!

Γι αυτό όταν αγαπώ, προσπαθώ να αγαπώ ελεύθερα. Χωρίς δεσμά, πρέπει και κελιά.
Αγαπώ κοιτώντας τον ουρανό που είναι απέραντος και γαλανός.
Αγαπώ κοιτώντας τη θάλασσα που χάνεται στην απεραντοσύνη της. 
Αγαπώ... απλά. Ελεύθερα. 

Η φωτογραφία είναι από το pixabay!

Καλησπέρες! 

You May Also Like

6 Comments

  1. Ξανά λοιπόν...Δεν θα μπορούσες να τα γράψεις σε πιο καταλληλότερη στιγμή γιατί ήμουν σε δίλημμα για κάτι και μια σου πρόταση μου επιβεβαίωσε αυτό που πίστευα κατα βάθος ότι είναι το σωστό. Σε ευχαριστώ Ελενάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρινάκι που είσαι εδώ!! και φυσικά χαίρομαι που έστω κι έτσι έβαλα ένα πετραδάκι στις σκέψεις σου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν θα μπορούσες να περιγραψεις την αγαπη ωραιότερα απο ότι διαβασα εδώ Ελενη μου άυτή ειναι η ουσια της πραγματικής αγαπης..δεν είναι τιποτα δικο μας φιλη μου...ενα γνωμικο λέει.. οτι αγαπας αστο ελευθερο...ειχα καιρο΄να περασω..και μου αρεσε πολύ ότι εγραψες.!
    να εισαι καλα και να περασεις ενα ομορφο τριήμερο..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω άμα τελικά κατάφερα να την περιγράψω αλλά σίγουρα κάπως έτσι θα ήθελα να είναι!!!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: