Ένα παιδί ποτέ δε θα σπαταλήσει το χρόνο του για να κάτσει θυμωμένο. Εγώ;

by - Μαρτίου 05, 2018

Παιδί-και-θυμός


Όχι, ένα παιδί δε θα σπαταλήσει λεπτό από το χρόνο του για να κάτσει κατσουφιασμένο για κάτι που δεν έγινε έτσι όπως το ήθελε ή το περίμενε. Εγώ που είμαι ενήλικας, αλήθεια τι κάνω όταν βρεθώ στη θέση του;

Ένα παιδί μπορεί να χτυπήσει πάνω στο παιχνίδι, μπορεί να τσακωθεί με άλλα παιδιά, μπορεί να θυμώσει πολύ ή λίγο (δεν έχει  σημασία), μπορεί να κλάψει, μπορεί να σηκωθεί και να φύγει παρατώντας τους φίλους του. Πολλά μπορεί να κάνει ένα παιδί μέσα στο θυμό του. 
Αλλά ότι κι αν κάνει, δεν θα το κάνει για πολύ. Θα εκνευριστεί, θα κλάψει, θα πει τη γνώμη του, θα μαλώσει με τους φίλους του αλλά... αλλά μόνο για λίγο.
Ένα παιδί δε θα κρατήσει μούτρα στο φίλο του επειδή εκείνος του πήρε τη μπάλα ή επειδή έκανε αδικία στο ποδόσφαιρο ή επειδή χτύπησε κατά τη διάρκεια του κρυφτού. Μόλις του περάσει ο θυμός, χωρίς καμιά λογική, κανένα "πρέπει" και κυρίως χωρίς κανέναν εγωισμό, ένα παιδί θα σηκωθεί και θα συνεχίσει το παιχνίδι του!
Απλά τα πράγματα! τόσο απλά που δεν παίρνει άλλο.

Εγώ όμως τι θα κάνω όταν με τσαντίσει κάποιος ενήλικας; πόσο γρήγορα θα αφήσω να μου περάσει ο θυμός και τα νεύρα; Και πόσο εύκολα θα το προσπεράσω όλο αυτό και θα συνεχίσω την πορεία μου; Άσχετα αν αυτόν τον κάποιον τον αφήσω να συνεχίσει σουλατσάρει στη ζωή μου; Πόσο εύκολα εγώ σαν ενήλικας αφήνω πράγματα και καταστάσεις πίσω μου και συνεχίζω ανάλαφρη αλλά και με περισσότερη γνώση και σοφία;

Δε θέλω να πω τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο με αυτή την ανάρτηση.,... απλή τροφή για σκέψη είναι!
Ίσως και μια υπόνοια πως η συμπεριφορά των παιδιών, μερικές (πολλές) φορές είναι παράδειγμα προς μίμηση!

Καλησπέρες φίλοι!!


You May Also Like

9 Comments

  1. Πράγματι, πόσο κρατάει ο θυμός μας και που ξεσπάει;;; Τροφή για σκέψη, όπως το λες!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές αναρωτιέμαι για τη συμπεριφορά μου... γι αυτό και κοιτάζω τι κάνουν τα παιδιά!

      Διαγραφή
  2. Τα παιδιά ο καλύτερος δάσκαλος μας. Well said καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Γνώση και σοφία" όπως λες Ελένη μου, διαθέτουν τα παιδιά, οι οποίες και εξαφανίζονται ως δια μαγείας, όταν γίνονται ενήλικες.. Όσα είναι απλά στην παιδική ηλικία, γίνονται "βαρίδια" όταν μεγαλώνουμε. Μακάρι να εξακολουθούσαμε να σκεφτόμαστε το ίδιο αγνά και κυρίως σοφά. Πολύ ωραία ανάρτηση και φυσικά, τροφή για σκέψη, έχεις τόσο δίκιο.. Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα τα παιδιά μου να κρατήσουν τη γνώση τους και τη σοφία τους!!! αφού δεν τα κατάφερα εγώ και πολύ καλά μακάρι αν τα καταφέρουν αυτά!!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία τροφή για σκέψη! Θα έλεγα πως δεν υπάρχει μία στάνταρ συνταγή για το πως να συμπεριφερθείς. Ο κάθε ένας αντιδρά διαφορετικά μεγαλώνοντας από όταν ήταν παιδί, λόγο καταστάσεων, βιωμάτων από όταν ήταν παιδί κλπ. Ξεχνάμε πάρα πολλές φορές το πως ήμασταν παιδιά, αλλά ως ενήλικοι νομίζω πως ωριμάζουμε ο κάθε ένας με τον χρόνο του, και ανάλογα αντιδρούμε. Ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Και θα θυμώσουμε όμως, και θα ξεσπάσουμε. Αρκεί να το προσπερνάμε μέσα μας, να μην κρατάμε τον θυμό και τον αρνητισμό μέσα μας. Οι άλλοι τί θα κάνουν είναι δικό τους θέμα. Κάπου εκεί έχω καταλήξει. Καλημέρα Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατηρώ ρε συ ότι όταν τσακωθούν τα παιδιά με τους φίλους τους δεν το κρατάνε πολύ. Μόλις στερέψουν τα δάκρυα τους τρέχουν αμέσως να παίξουν! κι είναι σαν να μη συνέβη τίποτα...
      Εγώ αν εκνευριστώ με άνθρωπο το εξετάζω από όλες τις απόψεις. Κι αυτό λέω... μάλλον δε χρειάζεται και τόσο ψάξιμο... έγινε κάτι; οκ έγινε! πάει τέλειωσε! πάμε παρακάτω!!!

      Καλημέρες Κάλλη!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: