Diy - τσέπες από παλιά τζιν παντελόνια σε τελάρα κεντήματος

by - Μαΐου 21, 2018

Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια

Εσείς τι κάνετε τα παλιά σας αγαπημένα τζιν παντελόνια;

Επειδή εγώ θεωρώ πως τίποτα (σχεδόν) δεν πάει στα σκουπίδια αφού η αρχική του ιδιότητα δεν μπορεί πια να χρησιμοποιηθεί βρήκα τι θα κάνω στο εξής τα παλιά μου τζιν παντελόνια. Αυτά τα χιλιοφορεμένα, αυτά που αγαπώ και φοράω μέχρι να λιώσουν πάνω μου. Το έχετε πάθει κι άλλοι. Είμαι σίγουρη γι αυτό! Εντάξει όμως, από ένα σημείο και μετά δεν είναι να τα φοράς. Δεν είναι όμως και για τα σκουπίδια!
Σκέφτηκα πως οι τσέπες τους άνετα μπορούν να χωρέσουν μέσα σε ένα τελαράκι κεντήματος και να γίνουν θήκες για τα πράγματα μας ή απλώς διακοσμητικά τελαράκια για τον τοίχο μας. 

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι:
✔️ οι τσέπες από τα παλιά μας τζιν παντελόνια ή τις τζιν φούστες μας 
✔️ μερικά τελεράκια κεντήματος. Το μέγεθος των τελάρων το επιλέγουμε σύμφωνα με τις τσέπες που θέλουμε να εφαρμόσουμε πάνω τους. 

Κόβουμε το κομμάτι του τζιν που χρειαζόμαστε και το σφηνώνουμε στο τελάρο από την ανάποδη μεριά. Έτσι όπως δείχνουν οι φωτογραφίες. 

Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια


Πριν βιδώσουμε εντελώς τη βίδα του τελάρου, τραβάμε το τζιν ώστε να τεντωθεί όσο καλύτερα γίνεται στο τελάρο μας.


Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια




Αυτό είναι! είμαστε έτοιμοι! 

Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια



Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια



Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια



Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια



Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια



Diy-από-παλιά-τζιν-παντελόνια


Αν λοιπόν τα παλιά σας τζιν δεν είναι πλέον κατάλληλα να τα φοράτε υπάρχει τρόπος να τα αξιοποιήσετε. Αλλάζουν βέβαια εντελώς μορφή αλλά αυτό νομίζω δεν μας πειράζει. 

Καλησπέρες από τα νότια της χώρας!  

You May Also Like

12 Comments

  1. Πανέμορφα τα χρηστικά τελαράκια σου!
    Χρόνια σου πολλά και πάντα δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε βρε Ελένη να δω τι άλλο θα σκεφτείς....! άντε να δω.....
    Μπράβο κορίτσι μου.
    Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ αρεσει πολύ το τζιν σαν υφασμα! Χρόνια σου Πολλα όπως τα θες
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή ιδέα!! Μπράβο Ελενάκι, μας δίνεις κίνητρα δημιουργίας!
    Φιλιά κοριτσάκι μου και πάλι χρόνια σου πολλά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ρε συ Μαρίνα και χαίρομαι που το ακούω από εσένα!!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλεια Τέλεια Τέλεια! Οτι πρέπει για το δωμάτιο της κόρης μου! Κανω pin φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλό μου παιδί για τα τόσο όμορφα λόγια σου!!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: