Τι βλέπετε;;;

by - Ιουνίου 21, 2016


τι θα μπορούσε να δείχνει αυτή η εικόνα;

Τι θα μπορούσε να είναι καρφωμένο εκεί; 

Τελικά μου αρέσει να επικοινωνώ μαζί σας μπλογκοφίλοι μου!
Και σήμερα αποφάσισα να μην πω πολλά.... σπάνιο φαινόμενο για την αφεντιά μου! 
Σήμερα ο λόγος ανήκει σε εσάς!
Η ερώτηση είναι μία:
Τι βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία;;;;;

Κι επειδή σας ξέρω μερικούς μερικούς από σας.... οκ μην πείτε τι θα μπορούσε να είναι αυτό το πράγμα μέσα στη θάλασσα κυριολεκτικά...πείτε τι  βλέπετε με τα μάτια της ψυχής σας....
Πείτε ότι σας έρθει στο μυαλό!
Πείτε ότι αισθάνεστε βλέποντας το!
Πείτε ότι γουστάρετε!
Ο λόγος δικός σας!

Μη ξεχνάτε και το Ταξίδι μας στις μουσικές του κόσμου!!
Τις καλησπέρες μου!

You May Also Like

26 Comments

  1. Εκεί στα ξύλα βρίσκονται δεμένα τα όνειρα αυτού που φοβάται να τα ακολουθήσει....μα να...η θάλασσα πίσω είναι καθαρή...ήρεμη...αρκεί να ξυλώσει τα ξύλα και να περάσει...να ξεκινήσει το ταξίδι μαζί τους...και όλα θα αλλάξουν....(φαντασία όμως που την έχω ε;;;)Την καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε συ!!! που το πήγες;;;
      Ο δικός σου γυρεύει να ελευθερώσει τα όνειρα του!!!!
      Του εύχομαι να τα καταφέρει!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Το μισό - μισό μέσα μας, στην ζωή στα πάντα. Το κλειστό και το ανοιχτό, το σκοτεινο και το φωτεινό. Το θέμα είναι τι είδες εσύ και θελήσες να βγάλεις αυτή την φωτογραφία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα αυτά Γιάννα!!! κλειστό ανοιχτό! Σκοτεινό φωτεινο!!
      Θα σας δείξω στο τέλος τι είδα!!

      Διαγραφή
  3. Αναρωτιέμαι αν μπορούμε να σπάσουμε τα σίδερα ή έστω να περάσουμε ανάμεσά τους για να βγούμε στα ανοιχτά; Τολμάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι βλεπω??? εμενα που ζω στην αθηνα! που θα μπορουσα να ειμαι στη Κρητη μου και να πλατσουριζω στα νερα και να χαιρομαι ολη μερα και αντ'αυτου ειμαι στη πρωτευουσα κολλημενη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις Ζινάκι να αποδράσεις;;;
      Μου αρέσει αυτό που βλέπεις!!!!!

      Διαγραφή
    2. να αποδρασω μονιμα ομως...

      Διαγραφή
    3. χα χα!! κι εγώ στην ίδια κατηγορία είμαι!!! πάρε με μαζί σου!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ξέρω τι είναι...��
    Ήμουν εκεί χτες..Κ τώρα εκεί πάω. Άντε σήκω!!!!έλα!!!
    Όπως το είπες..καρφωμένο. .Καθηλωμένο...
    Κ απέναντι..
    Ηρεμία..όνειρα..Ταξίδια..στιγμές. .Κ οτι ο καθένας μας μπορεί να ονειρευτεί..
    Μα αυτά τα κάγκελα..??
    Πρέπει .. μη... Όχι...
    Είναι πιο δυνατά από τα θέλω??
    Μπορεί..
    Μα ίσως χωράμε από τη χαραμάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο δυνατά από τα θέλω εμείς τα κάνουμε κι εμείς τα ροκανίζουμε μέχρι να τα σπάσουμε!
      Από τη χαραμάδα πάντως χωράμε να στριμωχτούμε!!
      Και τελικά ο ύπνος ήταν πιο γλυκός και δεν ήρθαμε ποτέ....

      Διαγραφή
  6. Παράθυρα βλέπω!
    Κάθε παράθυρο σε "βγάζει" σε άλλη θέα...κάθε θέα σε βγάζει στον ίδιο κόσμο!
    Διαλέγεις παράθυρο και βλέπεις διαφορετικά τα ίδια!
    Μη μου δίνεις και πολλή σημασία όμως...θα φταίει που παραλίγο να πάθω ηλίαση σήμερα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα Μαρία!!! ωραία βλέπεις!! πολλά παράθυρα... άλλη θέα.... ίδιος κόσμος!!!!
      Σου δίνω και σου παρά δίνω σημασία!!!
      Είναι ωραία τα όσα βλέπετε!!!!

      Διαγραφή
  7. Πες μας ότι έβαλαν διόδια και στη θάλασσα!
    Ικανούς τους έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βλέπω κάγκελα σα φυλακή και με τρομάζουν! Κι ύστερα κοιτάζω πιο βαθιά και βλέπω θάλασσα γαλήνια, ανοιχτή και ήρεμη και την αποζητώ...
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάγκελα τρομακτικά.... και θάλασσα για την ηρεμία μας!!!
      Και ποιος δεν αποζητά τη θαλασσίτσα μας Σωτηρία μου;;;

      Διαγραφή
  9. Βλέπω την απόδραση προς κάτι άλλο, διαφορετικό, πιο φωτεινό και μακριά από το καθημερινό! Ότι λαχταρά ο καθένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μάγδα! ότι λαχταρά ο καθένας βλέπει!!!
      Και μου αρέσει που βλέπετε όλοι σας τόσα όμορφα και διαφορετικά πράγματα!!!

      Διαγραφή
  10. Ότι πάντα μα πάντα μπορούμε να βρίσκουμε διεξόδους και να σπάμε τα δεσμά..
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βλεπω πως ότι μας κρατα καθηλωμενους έχει πια σκουριασει.. καιρός για πεταγματα.. στα όνειρα.. Ελένη μου.. καλά πετάγματα φιλη μου... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα, μου φέρνει στο μυαλό ναυάγιο, κάθε παλιού φθαρμένου και σαθρού! Ώρα να αρμενίσουμε στις ανοιχτές θάλασσες με καινούργια σχεδία κι ας είναι και ...καρυδότσουφλο!!!
    Φιλιά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε συ Μαρινάκι!!!!!
      Σαλπάρουμε στα πέλαγα με ένα παλιό καρυδότσουφλο!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: