Πασχαλινά αυγά - φάτσες

by - Απριλίου 25, 2016

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


Φέτος είπαμε τα αυγά μας να γίνουν λίγο παιχνιδιάρικα, να αποκτήσουν έναν χαρακτήρα, μια προσωπικότητα, ένα κάτι τέλοσπαντων!

Πασχαλινά αυγά φατσούλες λοιπόν! και τα παιδιά μου με έκαναν και γέλασα πάρα πολύ με όλη τη διαδικασία! Το χάρηκα κι εγώ μαζί τους, σαν μικρό παιδί... και χειρότερα μην σας πω.

Γι αυτό, σας προειδοποιώ: έχει πολύ πλάκα η συγκεκριμένη διαδικασία γι αυτό απολαύστε την!


Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


Μαζέψαμε λοιπόν ότι περισσεύματα είχαμε από μαλλιά πλεξίματος και τα κάναμε μαλλιά αυγών. Φτιάξαμε σκούφους μαγείρων. Φτιάξαμε ψάθινα καπέλα από λινάτσα. Κολλήσαμε μάτια, μύτες, στόματα. Ζωγραφίσαμε όταν δε θέλαμε να κολλήσουμε. Και ιδού το αποτέλεσμα!


Αυγά που ετοιμάζονται να πάνε διακοπές!!!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγό που θύμωσε (πορτοκαλί) ενώ το ταίρι του κάθεται σεμνό!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγό φανερά θυμωμένο!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγό με γυαλιά!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγό σωστή κυρία!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγό (μπλε) καλύβα! έτσι μου είπε ο πεντάχρονος πως του μοιάζει!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


 Αυγά σεφάκια! αφιερωμένα στο μπαμπά μας!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


Αυγά φιλαράκια!

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά


Και δυο λαγουδάκια επισκέπτες! Μου τα έφερε ο Νικ από το νηπιαγωγείο και εννοείται τα αγάπησα.

Πρωτότυπα-πασχαλινά-αυγά



Καλό Πάσχα σε όλους μας!
Να θυμόμαστε να γελάμε δυνατά!

Τις καλησπέρες μου!

You May Also Like

18 Comments

  1. Αυτά τα αυγουλακια με σκουφάκια σεφ, τα λάτρεψα! Και του χρόνου να ξαναφτιάξετε! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν!!!
      Να είστε καλά κορίτσι!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα τα αυγουλάκια σας Έλεν μου!!! Τόσο χαρούμενα και παιχνιδιάρικα!!! Και του χρόνου, καλή Ανάσταση να έχετε!!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση σε όλους μας Μαρίνα!!!
      Να περάσετε όμορφα!!!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία παρεούλα έχεις φτιάξει!!Εμένα μου άρεσε η σωστή κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά ε αυτά με τα μαλλιάκια είναι όλα τα λεφτά! χαχα! Πολλή πλάκα έχουν! Και του χρόνου με υγεία! Αν δεν τα ξαναπούμε εύχομαι καλό Πάσχα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα αυγουλάκια σας Ελένη!!! Σου εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαπαπα!!! Τι υπέροχα πλασματάκια είναι αυτά;! Τι χαριτωμένα αυγουλίνια;! Μπράβο σας και του Χρόνου! Τα πιο παιχνιδιάρικα αυγά που έχω δει! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυγά για όλα τα γούστα!!!!!
      Τα φιλιά μου Μαράκι!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Kαι του χρόνου! .. καταπληκτική ιδέα αλλά είμαι περίεργη να μάθω πώς θα τα τσουγκρίσετε! xaxaxaxa

    Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα Τζίνα!!
      Αυτά θα τα κρατήσουμε να τα καμαρώνουμε!!!!!
      Καλό Πάσχα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτά τα φατσάκια είναι υπέροχα! Είναι υπερπαραγωγή! Μπράβο σας! Καλό Πάσχα Ελένη μου, να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξε-τρε-λά-θη-κα-!!!
    Οι μάγειρες είναι για βραβείο!
    Πολλά φιλιά και καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: