Η φύση φροντίζει για την ομορφιά του σπιτιού μας

by - Ιουνίου 08, 2017

Φλούδες-από-ευκάλυπτο

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι ιδέες μπορεί να σας έρθουν αν κάνετε μια βόλτα εκεί έξω στη φύση;


Ορίστε τι έπαθα εγώ με μια χούφτα φλούδες από ευκάλυπτο...


Φλούδες-από-ευκάλυπτο


Εγώ επειδή αγαπώ να περνάω χρόνο εκεί έξω μου έρχονται πολλά και διάφορα στο μυαλό. Δεν θα σας πω τι μου έρχεται και τι ιδέες κατεβάζω κάθε φορά... δεν έχει νόημα να τα λέω από τη στιγμή που δεν έχω χρόνο και χρήμα για να τα υλοποιήσω.

Μα κάποιες ιδέες σκάνε στο κεφάλι μου απαίδευτα και είναι πραγματικά υπέροχες! και κυρίως δε χρειάζονται ούτε ευρώ για την υλοποίηση τους! Τόσο ευγενικές ιδέες!


Φλούδες-από-ευκάλυπτο

Να, μια από αυτές αφορά λίγες φλούδες από ευκάλυπτο που πέσανε στο δρόμο μου! Ξέρετε τον ευκάλυπτο έτσι; εκείνο το ψηλό δέντρο με τα μακρόστενα φύλλα που κάνει πάρα πολύ καλό στο κρυολόγημα.

Δεν ξέρω κάθε πότε ρίχνει στη γη εκείνες τις φλούδες που τυλίγονται και μοιάζουν με μακριές κανέλες, αλλά εγώ βλέπω συνέχεια κάτω από ευκαλύπτους τέτοιες στριφογυριστές φλούδες. Ε είπα λοιπόν να μαζέψω μερικές. Ποτέ δεν ξέρεις που θα σου χρειαστούν.

Και να που μου χρειάστηκαν και στόλισαν πανέμορφα το σπίτι μας! Δεν έκανα τίποτα άλλο από το να δέσω ένα σπάγκο γύρω από τις φλούδες και να κολλήσω απέξω λίγο λινάτσα. Υλικό που δε λείπει ποτέ από το σπίτι μας!


Φλούδες-από-ευκάλυπτο



Φλούδες-από-ευκάλυπτο


Και βόλτα στη βόλτα εκεί έξω στον ομορφόκοσμο πέφτω και σε κάτι θάμνους στη θάλασσα με πανέμορφα κίτρινα λουλουδάκια! Siempre Viva μου είπαν πως τα λένε και δηλώνω ερωτοχτυπημένη μαζί τους! Πήρα λίγα κι απ' αυτά λοιπόν και τα έχωσα μέσα σε ένα τσουβαλάκι λινάτσας! Είπαμε, η λινάτσα δε λείπει ποτέ από εδώ μέσα.


Φλούδες-από-ευκάλυπτο



Φλούδες-από-ευκάλυπτο


Όσο για τα κεράκια στα καρυδότσουφλα δεν είναι τίποτα άλλο από μια ακόμη κατασκευή - ανακύκλωση πασχαλινών λαμπάδων! Δείτε εδώ τα κεριά που φτιάξαμε ανακυκλώνοντας τις λαμπάδες μας!


Φλούδες-από-ευκάλυπτο


 Τις καλησπέρες μου!

You May Also Like

25 Comments

  1. Πραγματικούς θησαυρούς βρήκες στη βόλτα σου, Ελένη μου. Να τους χαρείς. Όσο για τα κεράκια στα καρυδότσουφλα, τι να πω; Τέλεια δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί έξω Μία μου, υπάρχουν τα πάντα! αρκεί να βγούμε για βόλτα!

      Διαγραφή
  2. Κάτι θα βρούμε όμορφο εκεί έξω,
    έχεις δίκιο!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φύση χαρίζει πάντοτε απλόχερα τα δώρα της, κι εσύ τα αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο. Τέλειες ιδέες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ το βουνό , τη θάλασσα τα ποτάμια δηλαδή όλα και μαζεύω ότι μου αρέσει !! Τώρα φτιάχνω ένα βραχόκηπο με πέτρες από βουνό και θάλασσα και μου αρέσει πολύ !!!
    Καλή συνέχεια Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ ακούγεται πολύ ωραίο αυτό που φτιάχνεις!! να μας το δείξεις όταν το ετοιμάσεις!!!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες ιδέες και υλοποιημένες όμορφα. Η φύση διδάσκει και η φαντασία μας οργιάζει. Μπράβο για την υλοποίηση. Μαζεύω και εγώ ο,τι βρω αλλά ακόμη στην αποθήκη στοιβάζονται.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Άννα!! Η φύση διδάσκει και η φαντασία μας οργιάζει!
      Δε θα μπορούσες να το πεις καλύτερα!!

      Διαγραφή
  6. Τελεια.και τα λουλουδακια πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μικροί θησαυροί, όπως τα λες!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ οι διακοσμητικές σου
    πινελιές, άσε που είναι και οικονομικές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θησαυροί πραγματικά!
      όσο για οικονομικές;; δεν ξοδεύεις ούτε ευρω!!

      Διαγραφή
  8. Είσαι αστέρι Ελενά μου, με απλά υλικά δημιουργείς ομορφιές και μένα μου αρέσουν πολύ τα υλικά που δρίσκουμε στη φύση. Αν βρεις σκληρή φλυδα απο ευκάλυπτο μπορείς και να τη ζωγραφίσεις. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ιδέα Μεταξία να ζωγραφίσεις φλούδα από ευκάλυπτο!!!
      θα το δοκιμάσουμε! αλλά θα βάλω τα παιδιά να ζωγραφίσουν!! ξέρουν αυτά καλύτερα από μένα!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Ελενάρα μου με τις ιδέες σου!
    Πολλά φιλιά μάτια μου :)))

    (η αποστολή σου θα γίνει Δευτέρα ή Τρίτη ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η φύση φροντίζει και η Ελένη δημιουργεί!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το τέλειο decor με τόσο απλά υλικά! Είχες μεγάλη έμπνευση! Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές με πιάνει κι έχω και τέτοια!! χα χα χα
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. μοιαζουν με ξυλακια κανελας ομολογω! τελεια η εμνπευση...απο τα πιο απλα βγαινουν τα πιο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε συ! έτσι μοιάζουν!! είναι πανέμορφα σου λέω! αρκεί να αντέξουν εδώ μέσα!! χα χα χα χα

      Διαγραφή
  13. Νομίζω ότι τίμησες δεόντως το όνομα του μπλόκ σου Ελένη μου με την ανακύκλωση των κεριών πράγματι μπορούμε να κάνουμε πολλά όμορφα πράγματα με τα κεριά.. να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις .. να έχεις ένα όμορφο μήνα φιλάκιααααα!!

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: