Για όλα τα παιδιά που θέλουν -και πρέπει- να ζήσουν σε αυτό τον κόσμο με αγάπη!

by - Νοεμβρίου 20, 2018


Τα-διακαιώματα-των-παιδιών


Το παρακάτω κείμενο δεν έχει θεωρίες και φιλοσοφίες. Σήμερα δεν μπόρεσα να σκεφτώ τίποτα έξυπνο. Στο παρακάτω κείμενο απλώς παρουσιάζονται εμπρός μας όλα τα παιδιά αυτού του κόσμου. Παιδιά που μας είναι γνώριμα, που τα συναντάμε κάθε μέρα αλλά και παιδιά πέρα για πέρα διαφορετικά. Γιατί ναι, κάποτε πρέπει να δεχτούμε όλα τα διαφορετικά πλάσματα αυτού του κόσμου όπως είναι χωρίς την ανόητη εμμονή μας να στιγματίζουμε κάθε τι αλλιώτικο.


Με λένε Μαρία, Δημήτρη, Στάθη, Άλεξ, Φιοντόρ, Τζο, Άννα, Τομ, Σόφι, Άναμπελ, Τζέιν, Λεβ, Όλγα, Ανουάρ, Αμπντούλ, Φρανκ, Τζένιφερ, Τόμι, Μοχάμεντ, Κιμ, Σι, Μπασάρ, Σεργκέι, Τζον, Βίκτορ, Φλωράνς, Μόνικα....
Είμαι 7 χρονών, 12 χρονών, 6 μηνών, 15 χρονών, 2 χρονών... 
Είμαι λευκός, νέγρος, χριστιανός, μωαμεθανός, υγιής, άρρωστος, κοντός, παχύς, ξερακιανός, ξανθός, αυτιστικός, όμορφος, άσχημος, δυσλεκτικός, με σύνδρομο down, γκρινιάρης, ορφανός, νόθος, περήφανος, γενναίος, φοβητσιάρης, τυφλός, κουτσός...
Είμαι από την Ελλάδα, από τη Γαλλία, από τη Ρωσία, από την Αλβανία, από τη Συρία, από τη Χαβάη από την Κίνα, από τον Βόρειο πόλο, από τη Χιλή, από τη Μαδαγασκάρη, από το Ιράν...
Η χώρα μου έχει ειρήνη, έχει πόλεμο, πλούτη, φτώχεια, αρρώστιες, ουρανοξύστες, κουνούπια, λειψυδρία,  θάλασσες, πάγους, βουνά, ηλεκτρονικά παιχνίδια, άγρια ζώα, βάλτους, ανθρώπους...
Μου αρέσει, να τρέχω, να μαζεύω λουλούδια, να διαβάζω, οι πατάτες, ο ήλιος, το νερό, το ψωμί, η εκκλησία, το ουράνιο τόξο, το σχολείο, ο γιατρός που όταν έρχεται κάνει καλά τον αδερφό μου, το φορτηγό που ξεφορτώνει ρύζι, τα μαλλιά μου που ξανά φύτρωσαν μετά τη χημειοθεραπεία..

Με λένε Μαρία, Δημήτρη, Στάθη, Άλεξ, Φιοντόρ, Τζο, Άννα, Τομ, Σόφι, Άναμπελ, Τζέιν, Λεβ, Όλγα, Ανουάρ, Αμπντούλ, Φρανκ, Τζένιφερ, Τόμι, Μοχάμεντ, Κιμ, Σι, Μπασάρ, Σεργκέι, Τζον, Βίκτορ, Φλωράνς, Μόνικα και είμαι ένα παιδί. Ένα παιδί που είμαι αθώο ακόμα για όλα αυτά τα επίθετα, τους διαχωρισμούς και τα στίγματα. Είμαι ένα παιδί που έχει απεριόριστη ανάγκη την αγάπη και τη δίψα για ζωή. Θέλω τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τα αδέρφια μου, τον παππού, τη γιαγιά, το σπίτι μου, την πατρίδα μου, τη γλώσσα μου, τον θεό μου. Θέλω να έχω ειρήνη, φίλους για να παίζω, σχολείο για να μαθαίνω, φαγητό για να τρώω, νερό για να ξεδιψάω, γιατρό για να με κάνει καλά. Θέλω να είμαι χαρούμενο. Θέλω να είμαι παιδί χωρίς επίθετα και στίγματα. 

Με λένε Μαρία, Δημήτρη, Στάθη, Άλεξ, Φιοντόρ, Τζο, Άννα, Τομ, Σόφι, Άναμπελ, Τζέιν, Λεβ, Όλγα, Ανουάρ, Αμπντούλ, Φρανκ, Τζένιφερ, Τόμι, Μοχάμεντ, Κιμ, Σι, Μπασάρ, Σεργκέι, Τζον, Βίκτορ, Φλωράνς, Μόνικα και θέλω να έχω τη σιγουριά ότι αυτή η Γη μας χωράει όλους. 


Με λένε Μαρία, Δημήτρη, Στάθη, Άλεξ, Φιοντόρ, Τζο, Άννα... 

Η φωτογραφία είναι από το pixabay.

Καλησπέρες!

You May Also Like

4 Comments

Ο λόγος δικός σας: