Λυπάμαι αγάπες μου που σας το χαλάω αλλά στο σπίτι μας δεν έχουμε υπηρέτες!

by - Ιουνίου 25, 2017

Δουλειές-του-σπιτιού

Συγνώμη αγάπες μου που σας το χαλάω αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς)  στο σπίτι μας δεν έχουμε υπηρέτες καθώς και δε διαθέτουμε μαγικά φίλτρα ούτε και ξόρκια!Ναι! σωστά μαντέψατε. Τα πράγματα δεν γίνονται από μόνα τους.  Τι κρίμα ε;

Επομένως:
Αν πεινάτε πολύ μην περιμένετε απλώς στο τραπέζι φωνάζοντας "πεινάαααααω". Μπορείτε να σηκωθείτε και να βοηθήσετε να στρωθεί το τραπέζι. Λυπάμαι που σας το θυμίζω αλλά ούτε σερβιτόρο έχουμε στο σπίτι μας. Το  σπίτι μας διαθέτει μόνο self service! Αν λοιπόν βοήθεσετε λίγο κι εσείς τότε (μόνο τότε δηλαδή) θα φάτε πιο γρήγορα!

Όταν είναι να πάμε βόλτα σε πάρκα, πλατείες κτλ (που τονίζω πως δεν έχω πάντα την όρεξη να τρέχω σε τέτοια μέρη συζητώντας μόνο με άλλες μαμάδες, είμαι κι εγώ άνθρωπος ξέρετε!) μην περιμένετε εγώ να μαντέψω τι ακριβώς θέλετε(από μπάλες, δεινόσαυρους, φορτηγάκια κι ότι άλλο βάλει ο νους) να πάρετε μαζί σας για να παίξετε. Μπορείτε να σκεφτείτε μόνοι σας τι χρειάζεστε και επίσης να το πάρετε εσείς μαζί σας! Εκπλαγήκατε ε;;;
Ναι δε σας το έχω πει μέχρι τώρα... αλλά ούτε αχθοφόρο έχουμε!

Όταν κάνετε μπάνιο μην πετάτε τα ρούχα σας στο πάτωμα. Το πλυντήριο μας μόνο πλένει. Δεν είναι τόσο εξελιγμένο ώστε βγαίνει παγανιά να μαζέψει τα άπλυτα σας. Μπορείτε να τα βάλετε μόνοι σας στο πλυντήριο. Ε δεν σας ζήτησα να βγάλετε τη σκάφη και να τα πλύνετε! 


Δουλειές-του-σπιτιού

Όσο για τα πεταμένα παιχνίδια σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του σπιτιού... ε δε χρειάζεται να σας πω πως δεν έχουμε τη μαγική ρουφήχτρα που τα μαζεύει όλα. Άρα; Άρα μπορείτε και μόνοι σας! αν φυσικά τα χρειάζεστε! Γιατί αν δεν τα χρειάζεστε δεν υπάρχει και λόγος παραμονής τους στο σπίτι μας.

Και ναι αγάπες μου... μαντέψτε! όταν μπαίνουμε στο αμάξι μπορείτε όλοι σας να βάλετε μόνοι σας τις ζώνες σας! Αν με έχετε παρατηρήσει (αν λέω) κουβαλάω τσάντες με παιχνίδια, τσάντες με νερά, τσάντες με κολατσιό  κι ένα σωρό άλλα χαριτωμένα πραγματάκια! Κι αν είμαι τυχερή κάπου εκεί ανάμεσα, προσπαθώ να τοποθετήσω σώο και έναν καφέ!! Ε λοιπόν τις ζώνες σας μπορείτε να τις κουμπώσετε και μόνοι σας.

Και ναι, σωστά έχετε καταλάβει!  Με νευριάζει πολύ όταν δίνετε απλώς διαταγές. Ζητήστε μου ευγενικά να σας φέρω νερό και θα σας φέρω! Διαφορετικά σηκωθείτε και πιείτε! Τα είπαμε και παραπάνω. Το σπίτι μας κατά βάση λειτουργεί self service.

Λυπάμαι και πάλι που σας το λέω αλλά πρέπει να βοηθάτε σε όλα. Όχι τόσο για μένα αλλά για σας! 
Και να θυμάστε ε... δεν έχουμε υπηρέτες στο σπίτι ούτε νταντάδες ούτε ρομποτάκια!
Το σπίτι μας είναι μόνο για πέντε άτομα κι αυτοί ακριβώς οι πέντε άνθρωποι πρέπει να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους. Όλοι όμως! όχι μόνο το μοναδικό θηλυκό της οικογένειας!
Σας αγαπώ!

Οι φωτογραφίες είναι από το pixabay.

Τις καλησπέρες μου!




You May Also Like

31 Comments

  1. Μα τι σύμπτωση! Ούτε εμείς έχουμε υπηρέτες, αχθοφόρους και τα λοιπά!Έχουμε μια μαμά, με δύο χέρια και ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το ένα και μοναδικό μυαλό που δουλεύει χειμώνα καλοκαίρι....!!!
      Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!!

      Διαγραφή
  2. Είτε 5 είτε 3 όλα πρέπει να μοιράζονται δυστυχώς αυτονόητο για το εξωτερικό, αλλά όχι για τη μέση Ελληνική οικογένεια.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχαχαχα! Σε λατρεύω!!!
    Αυτό πρέπει να το έχουν όλες οι μαμάδες κολλημένο στην πόρτα του ψυγείου!!!
    Γουστάρω μαμά-Ελέν με χίλια!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πόρτα του ψυγείου! στην πόρτα του αυτοκινήτου! στο σούπερ μάρκετ! και παντού δηλαδή!!! αλλιώς δεν κάνουμε δουλειά. Χα χα χα χα χα
      Αγαπώ σε Αριστούλι!!!!

      Διαγραφή
  4. Χι, χι, χι!!!
    Στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! 💗💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχε αποτέλεσμα αυτός ο μονόλογος ή μπα;
    Τους συντροφικούς μου χαιρετισμούς στην ηρωίδα Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτέλεσμα έχει αν κάνω τον ίδιο μονόλογο άπειρες φορές μέσα στην ημέρα.... οπότε μπαααα....
      χαχαχαχαχα
      Τα αγωνιστικά φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  6. ποσο πολύ σε νιώθω κι ας εχει μονο τρεις το δικο μας σπίτι.. Αλλα που θα μου παει.. θα το πιασουν ολοι το νοημα σε λιγο οτι το σπιτι μας είναι self service...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ ούτε εγώ έχω υπηρέτες! Πολύ θα ήθελα όμως μια μαγείρισσα, έναν κηπουρό και κάποιον να μου κάνει αέρα! Ίσως σε μιαν άλλη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα τα ήθελα όοοολα αυτά... αλλά που τέτοια τύχη!!

      Διαγραφή
  8. Εμ δεν την έβγαζες αυτήν την λίστα πολλα χρονια πρίν Ελενη μου να την εβλεπα και εγώ;... θα μου πεις ζουσα προπολεμικα εγώ; ((εσύ εννοώ) χα..χα .. επιτελους επαναστασηηηηη!!!!χα..χα.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπρός στον αγώνα!!!! κι αν θα χάσουμε τουλάχιστον θα ηττηθούμε πολεμώντας!!

      Διαγραφή
  9. Τα λες πολυ ωραια!Κι ετσι ακριβως ειναι...Self service λοιπον, το παλευω κι ας γινομαι "σκληρη" καμια φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως αυτή η λίγη σκληρότητα να χρειάζεται καμιά φορά...

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν ο Ντινος ανυπομονεί να ξεκινήσει ρομποτικη.. θα Πάει λέει μονο και μονο για να μάθει να φτιάχνει ρομπότ που κάνουν ολες τις δουλειές μόνες τους ! Οταν το κατασκευάσει θα σου στείλω ενα.. ( δεν υπάρχει καμία ελπίδα να ξέρεις 😇)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! πολύ καλή η ιδέα του Ντίνου!! όταν το φτιάξει να στείλει ένα και στο νότο παρακαλώ!!!!
      Θα περιμένω ε!!

      Διαγραφή
  11. Σηκώνω την σημαία της επανάστασης και στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμού επίσης.... ξεφυσάω και 2-3 φορές γιατί συγχύστηκα βραδιάτικο... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! αν είμαστε πολλές μαζί μπορεί και να νικήσουμε! που ξέρεις;

      Διαγραφή
  12. καλώς σε βρίσκω!
    συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον υλικο του blog!
    θα σε παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη δεν είσαι μόνη..και εγώ φοβάμαι πολύ μην αρρωστήσω ή πάθω κάτι γενικότερα..δεν σκέφτομαι έτσι σαν άνθρωπος αλλά κάποιες φορές επηρεάζομαι από όσα ακούω να συμβαίνουν σε συνανθρώπους μου!..τα παιδιά μου είναι η ζωή μου..
    ตารางคะแนนลาลีกา

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: