Κλείσαμε λίγο φθινόπωρο μέσα σε μερικά γυάλινα βάζα!

by - Νοεμβρίου 15, 2017


Την αγάπη μου για τα παλιά γυάλινα βάζα την ξέρετε! Αυτή τη φορά όμως δεν τους κάναμε τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά τα γεμίσαμε με μερικά φύλλα του φθινοπώρου.

Μια βόλτα με το εφτάχρονο παρεάκι μου στους δρόμους ήταν αρκετή για να σκάσει η ιδέα! Μαζέψαμε φύλλα σε διάφορα φθινοπωρινά χρώματα. Κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί, λαχανί και ύστερα τα ρίξαμε μέσα σε μερικά βάζα από μαρμελάδες, σάλτσες κτλ. Τα ξεχωρίσαμε ανά χρώμα πριν τα ρίξουμε στα βάζα.
Έτσι έχουμε κάθε βαζάκι με το δικό του χρωματάκι.

Και ναι, βγήκαν πανέμορφα και φυσικά πολύχρωμα!






















Και φυσικά τα καινούρια μας βαζάκια βρήκαν τη δική τους γωνίτσα στο σπίτι μας!

Καλησπέρες φίλοι!!

You May Also Like

14 Comments

  1. εισαι το στυλ μου, παει και τελείωσε λέμε!!!! λάτρεψα την ιδεά σου, οπότε θα στην κλε΄ψω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως μου αρέσουν τα φύλλα του φθινοπώρου με τα υπέροχα χρώματα τους! Τέλεια η ιδέα σας! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη είναι υπέροχο.....!
    βρε παιδί μου, μπράβο για την έμπνευση αλλά και την υπομονή να χωρίσεις τα φύλλα ανά χρώμα.
    Θα κρατήσουν άραγε αρκετά ; γιατί είναι πανέμορφα τα χρώματα.
    Για την ιδέα δεν λέω κάτι παραπάνω, είναι γνωστές οι δημιουργίες σου.
    Καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη δε φταίω εγώ...
      Πρώτα από όλα η φύση με προκαλεί και δεύτερον είναι τα παιδιά που σκέφτονται τόσα απίθανα πράγματα!!
      Δεν έχω λόγο να μην ακολουθήσω!!!

      Διαγραφή
  4. Ε!!Κυρία Ελένη μπορώ να το κλέψω κι εγώ;;; Στο σχολείο θα ήταν τέλεια δραστηριότητα για τα μικρά!!! Δεν έχω λόγια! Αγαπημένη τρίτεκνη οικογένεια!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέψε άφοβα!!!! και θέλω όμως να δω αποτέλεσμα ναι;;;!!!!
      τα φιλιά μου από το νότο!!!!

      Διαγραφή
  5. Τόσο απλό και τόσο φανταστικό για διακόσμηση! Έχεις απίστευτο ταλέντο Ελένη μου να βρίσκεις παντού ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι μου!!!!!!!
      τα πιο γλυκά φιλιά μου από το νότο!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: