Ξέρω κάτι χεράκια...!

by - Μαΐου 23, 2017

Παιδικά-χέρια

Ξέρω κάτι χεράκια που κάθε φορά που τα παρατηρώ μου λένε και μια μικρή ιστορία! 


Σήμερα δεν είχαμε σχολείο. Κάποιος λοιπόν κοιμήθηκε μέχρι αργά. Στέφανο τον λένε και είναι κάτι λιγότερο από 5 χρονών.  Κλασικός νυχτερινός επισκέπτης στα κρεβάτια των άλλων (βλέπε δικό μου κρεβάτι) το πρωί συνέχισε τον ύπνο του εκεί!
Έτσι κι εγώ, το πρωί είχα την πολυτέλεια να χαζέψω αυτό τον μικρούλι. Και θέλω να σας μιλήσω για όσα σκέφτηκα.

Και δε θα μιλήσω για το αγγελικό προσωπάκι που σε εκείνη τη γαλήνια έκφραση κρύβεται η ομορφιά ολόκληρου του κόσμου μαζί κι όλες οι μαγείες του.
Όχι δε θα πω για μουτράκια απαλά σαν μπαμπακένια σύννεφα και για ανασούλες που πρέπει να στήσεις αυτί για να τις αφουγκραστείς. 


Παιδικά-χέρια


Θα μιλήσω για τα χεράκια. Εκείνα τα μικρά χεράκια που περισσεύουν έξω από τις κουβέρτες, κλείνουν τα δαχτυλάκια τους και γίνονται χαλαρές μπουνίτσες!

Τα χεράκια λοιπόν αυτά έχουν γρατζουνιές  που σημαίνει πως ασχολούνται με πολλά και διάφορα πραγματάκια!

Έχουν ακόμη χρώματα. Λίγο κίτρινο, λίγο πράσινο και μια σταλιά κόκκινο. Πράγμα που σημαίνει πως ζωγραφίζουν πολύ!

Έχουν βρώμικα νυχάκια και χώματα. Πράγμα που σημαίνει πως παίζουν πολύ στην αυλή!


Παιδικά-χέρια


Έχουν και δύναμη. Ω ναι! Δεν με πιστεύετε; έχουν πολύ δύναμη αυτά τα χεράκια.
Που το ξέρω; το ξέρω γιατί αυτά τα χεράκια με αρπάζουν από το λαιμό και με αγκαλιάζουν σφιχτά. Πολύ σφιχτά! Και με φιλάν δυνατά! Αλλά αυτό εσείς δεν το βλέπετε στη φωτογραφία. Μόνο εγώ είμαι η τυχερή που το νιώθω κάθε μέρα!

Και ξέρω πως εκεί έξω υπάρχουν κι άλλες πολλές τυχερές σαν κι εμένα. Κι εύχομαι όλες οι γυναίκες του κόσμου κάποτε να νιώσουν αυτή την τύχη!

Καλησπέρες φίλοι!

You May Also Like

11 Comments

  1. Αχ αχ υπέροχες σκέψεις, υπέροχα χεράκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου αυτά τα χεράκια είναι ο κόσμος όλος !! Μακάρι όλες οι γυναίκες του κόσμου να έχουν τη δική μας ευτυχία με τα μικρά μας χεράκια !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλιωσα η μάνα... <3 Αχ, αυτά τα χεράκια πόσες στιγμές μαζεύουν σε δυο μικρούλες παλάμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό...χαχαχα και εύκολο! Καλέ? Ελένη σε φωνάζουν τα παιδιά σου?

    ตารางคะแนนลาลีกา

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: