Φαναράκια για το Πάσχα (και όχι μόνο) από κονσερβοκούτια

by - Απριλίου 06, 2018

diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα


Κάθε χρόνο φτιάχνουμε μόνοι μας τα φαναράκια μας για τη Μ. Παρασκευή και τον επιτάφιο. Πραγματικά μπορείς να φτιάξεις φαναράκια με ένα σωρό τρόπους. Φέτος όμως είπα να αλλάξουμε εντελώς τη φιλοσοφία που θέλει τα φαναράκια φτιαγμένα από χαρτόνι ή παλιά βάζα. Γι αυτό τον λόγο χρησιμοποίησα κονσερβοκούτια και το αποτέλεσμα βγήκε μοναδικό!

Εγώ κατά βάση δεν χρησιμοποιώ κονσέρβες στο σπίτι. Αγόρασα όμως επίτηδες 4 κονσέρβες για χάρη αυτής της κατασκευής κι είναι τόσο μα τόσο υπέροχη που νομίζω πως θα αγοράσω πολλές ακόμη! Στο φως της ημέρας αυτά τα φαναράκια δεν σου γεμίζουν σε καμιά περίπτωση το μάτι. Τη νύχτα όμως παίζουν οι σκιές, φέγγουν τα σχέδια και τα φαναράκια είναι μοναδικά!


diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα


Από τις φωτογραφίες που ακολουθούν θα δείτε πως έφτιαξα τα φαναράκια μου. Είναι πραγματικά εύκολο. Απλά θέλει λίγη προσοχή μην κοπανήσεις κανένα χέρι με το σφυρί όσο θα ανοίγεις τις τρύπες. Κατά τ' άλλα δεν χρειάζεσαι πάνω από 10 λεπτά για το κάθε φαναράκι.

Εγώ χρειάστηκα μόνο ένα καθαρό κουτί από κονσέρβα (προσοχή εδώ στο πλύσιμο γιατί οι άκρες είναι κοφτερές), ένα λεπτό καρφί, έναν μαρκαδόρο που πλένεται και ένα σφυρί για τις τρύπες και για το τέλος, λίγο σύρμα χειροτεχνίας για το χερούλι. 

✓  Στερέωσα το κουτί πάνω σε υγρό πανί για να μην μου γλιστράει, σχεδίασα με πλενόμενο μαρκαδόρο το σχέδιο που ήθελα να φτιάξω και άρχισα να κάνω τρύπες με το καρφί μου και το σφυρί.



diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα



diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα



Εγώ έφτιαξα μόνο σπιτάκια που είναι πολύ εύκολα (χωρίς κύκλους ή δύσκολα σχέδια) μιας και αυτή ήταν η πρώτη φορά που ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο. Τα σπιτάκια επίσης συγχωρούν τα λάθη που στο σκοτάδι δεν είναι καν ορατά. 

Στο τέλος πέρασα μόνο ένα συρματάκι χειροτεχνίας για χερούλι στο πάνω μέρος του κουτιού αφού πρώτα έκανα άλλες δυο τρυπούλες για να περάσω το σύρμα.

Φαναράκια για τη βραδιά της Μ. Παρασκευής έτοιμα και το παιχνίδι των σκιών να δίνει ρέστα. Δεν φαντάζεστε πόσο όμορφα δείχνουν στο σκοτάδι! Και φυσικά δεν είναι φαναράκι μόνο για τον επιτάφιο ή την ανάσταση αλλά για όλο τον χρόνο. Φαντάζομαι το καλοκαίρι στο μπαλκόνι θα δίνουν άλλη γοητεία στον χώρο μας!


diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα



diy-φαναράκια-για-το-Πάσχα

Από δω και πέρα έχω λόγο να χρησιμοποιώ κονσέρβες (αν και ομολογώ δεν τις συμπαθώ καθόλου) αλλά έχω σκοπό να φτιάξω πολλά τέτοια φαναράκια που είναι κατάλληλα για το σπίτι μου όλο τον χρόνο.

Εύχομαι πολύχρωμο Πάσχα σε όλου σας!

Τις πιο όμορφες καλησπέρες μου!

You May Also Like

7 Comments

  1. Τι υπέροχη ιδέα και εύκολη!!! Την είχα δει και εγώ αλλά επειδή και εγώ δεν αγοράζω κονσέρβες ποτέ δεν το έχω κάνει. Καλές γιορτές Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα έχεις έναν λόγο Τέσσυ για να πάρεις καμιά κονσέρβα!! ε ας μην είναι και πολύ νόστιμες...!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει βρε Ελένη μου τι να πω......!
    Φαντάζουν σαν πυγολαμπίδες. Εξαίρετη έμπνευση. Ζεστή καρδιά θέλει και την έχεις. Είναι πολύ όμορφα και δυστυχώς δεν προλαβαίνω να σε αντέγραφα και εγώ.
    Καλό Πάσχα ολόψυχα να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα ναι Γιάννη! πυγολαμπίδες!! κι ήταν πραγματικά πανέμορφες και λαμπερές!!
      Σε ευχαριστώ!!
      Καλά να περνάς ότι κι αν κάνεις!!

      Διαγραφή
  3. Μα τι τελεια που τα έκανες! Μου αρέσουν τοοοοσο πολυ! Καλο Πάσχα και Καλή Ανάσταση! Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: