Και οι μαμάδες έχουν ψυχή! να το θυμάστε.

by - Μαρτίου 16, 2018

και-οι-μαμάδες-έχουν-ψυχή

Ε τι; δεν έχουμε ψυχή εμείς οι μαμάδες; μια φίλη λοιπόν μου το έδειξε με έναν υπέροχο τρόπο!

Είναι απόγευμα που λέτε... στο σπίτι χαμός... παιδιά τσιρίζουν... εγώ φτιάχνω κάτι μπισκότα για διαβητικούς (βασικά προσπαθώ να τα φτιάξω ποτέ δεν ξέρεις με εμένα στην κουζίνα τι αποτελέσματα θα έχεις) γενικά ένας χαμός σε όλα τα μήκη και όλα τα πλάτη του σπιτιού. 


Σε μια στιγμή τα σκυλιά κάτω, χαλάνε τον κόσμο. Σημάδι πως κάποιος ξένος είναι στην αυλή. Κατεβαίνει το μεγάλο παιδί της οικογένειας (βλέπε μπαμπάς) και φέρνει πάνω τη Σωτηρία! 
Εγώ να ξέρετε αγαπώ τις απροειδοποίητες επισκέψεις!!! Έχουν ακόμη μέσα τους κάτι από τα παλιά, κάτι που δεν είχε τηλέφωνα και ίντερνετ για να συνεννοηθείς πριν πας να δεις κάποιον που αγαπάς.

Η Σωτηρία κρατάει μία σακούλα με δώρο. "Ελένη μου τα παιδιά τα έχουν όλα και μέρες που είναι (μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων) τα παιδιά έχουν γεμίσει παιχνίδια. Εγώ λοιπόν δεν πήρα τίποτα για τα παιδιά. Πήρα κάτι για σένα. Γιατί και οι μαμάδες έχουν ψυχή Ελένη μου και ας το ξεχνάνε όλοι". 

Πήρα για δώρο ένα βιβλίο! Η Σωτηρία το διάλεξε στα δικά μου μέτρα και ναι έπεσε μέσα! Το βιβλίο το ρούφηξα! Εξαιρετικό! 
Μα περισσότερο από όλα μένουν τα λόγια της που συνόδευσαν την κίνηση της "και οι μαμάδες έχουν ψυχή Ελένη μου". Γιατί μια φορά μπήκε εδώ μέσα ένας άνθρωπος που σκέφτηκε μόνο εμένα. Μια φορά ένιωσα πως σε αυτό το σπίτι δεν είμαι μόνο μάνα (ή πολυεργαλείο για όλες τις δουλειές) αλλά και άνθρωπος! Και αυτή η φίλη (που τη βλέπω σπάνια λόγω απόστασης) μου το έδειξε με τον καλύτερο τρόπο. Με μια απλή κίνηση που μέσα της έκρυβε όλη την αγάπη της και τον ενδιαφέρον!


Γι αυτό φίλοι, αν κι εσείς έχετε σχέσεις με οικογένειες μην κουβαλάτε σε κάθε επίσκεψη σας δώρα μόνο για τα παιδιά. Σκεφτείτε και τους γονείς. Γιατί και οι γονείς έχουν ψυχή ε! 


You May Also Like

14 Comments

  1. Πολύ χαίρομαι που πήρες δωράκι κοριτσάκι.Και κοίτα σύμπτωση.Και γω αυτό διαβάζω.Δεν το ρούφηξα όμως όπως εσύ.Ενάμιση μήνα τώρα το διαβάζω κι ακόμα δεν το τελειωσα.Ελπίζω αυτό το ΣΚ να το τελειώσω πια. Δε με ενθουσίασε. Μου άρεσαν τα κεφάλαια του παρελθόντος αλλά όχι του παρόντος.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο βιβλίο αν και λίγο κουραστικό σε κάποια σημεία!!!! εγώ από τη μέση και μετά πήρα φόρα!!!

      Διαγραφή
  2. Οι Μαμάδες δεν έχουνε ψυχή ; αυτές που δίνουν και προσφέρουν απλόχερα ζωή ; τι λέμε τώρα.
    Πολλές καλησπέρες Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρέ Γιάννη καλά τα λες... αλλά να, κάποιες φορές οι άλλοι το ξεχνάνε κι εμείς το έχουμε παράπονο...

      Διαγραφή
  3. Αν το δώρο που σου πήρε ηταν το οχτω, να γινει και δική μου φιλη! Χιχι!! Πολυ ωραίο βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία η φίλη!
    Χαίρομαι με την απροσδόκητη χαρά που πήρες Ελένη μου.
    Αυτές οι μικρές χαρές είναι που αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η κίνηση και η σκέψη της φίλης σου!
    Μπράβο της!
    Ένα καλό βιβλίο μας φτιάχνει τη διάθεση, μας εμπνέει και μας κάνει να σκεφτόμαστε καινούρια πράγματα ακόμα και για μέρες μετά το τέλος του νομίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι τα βιβλία!!! σε πάνε σε άλλους κόσμους!!!!
      Κι ειδικά όταν είναι δώρα!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: