Ένα κουκλόσπιτο που πέρασε από χίλια κύματα!

by - Μαΐου 31, 2018

Diy-κουκλόσπιτο

Αυτό είναι το δημιούργημα μας! Το κουκλόσπιτο αυτό που λέτε, φαίνεται εύκολο αλλά ΔΕΝ είναι καθόλου. Χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειά, πολλές λεπτομέρειες, μεγάλη προσοχή. Κάθε λέξη στις οδηγίες είχε τη σημασία της. Φανταστείτε εδώ μέσα να παλεύουμε 5 άτομα -εγώ, ο μπαμπάς μας και 3 αγόρια- να το φτιάξουμε... της Άρτας το γεφύρι. Ολημερίς το χτίζαμε το βράδυ το γκρεμίζαμε... Κάποτε όμως τα καταφέραμε!! 


Αυτό το κουκλόσπιτο το μάζεψα κομμάτι κομμάτι πριν από 10 περίπου χρόνια όταν κυκλοφορούσε η σειρά αυτή από την deagostini. Ήρθε όμως η πρώτη εγκυμοσύνη, μετά τα παιδιά και έτσι όλο έμεναν τα κομμάτια στην αποθήκη. Κάθε φορά που καθαρίζαμε την αποθήκη έβλεπα τα κομμάτια κι έλεγα πως κάποτε -γενικά και αόριστα το κάποτε- θα το φτιάξω. Σκεφτόμουν μην το χαλάσουν τα παιδιά και άλλες τέτοιες εξυπνάδες (κατά καιρούς περνάω φάσεις εξυπνάδας). Ώσπου μια μέρα που πάλι έπεσαν στα χέρια μου τα κουτιά με τα κομμάτια είπα πως θα το φτιάξω παρέα με τα παιδιά και ΟΠΩΣ ΒΓΕΙ! Ε και άμα το χαλάσουν τα παιδιά χαλάλι τους! το πρώτο ή το τελευταίο πράγμα θα είναι εδώ μέσα που χαλάνε;

Το σπίτι αυτό που λέτε φαίνεται εύκολο αλλά ΔΕΝ είναι καθόλου. Ήθελε πολλές ώρες δουλειά, πολλές λεπτομέρειες, μεγάλη προσοχή. Κάθε λέξη στις οδηγίες είχε τη σημασία της. Φανταστείτε εδώ μέσα να παλεύουμε 5 άτομα -εγώ, ο μπαμπάς μας και 3 αγόρια- να το φτιάξουμε... της Άρτας το γεφύρι. Ολημερίς το χτίζαμε το βράδυ το γκρεμίζαμε... Πολλά λάθη έγιναν που έπρεπε να διορθωθούν για να πάμε παραπέρα, πολλές παραλείψεις, πολλές παρερμηνεύσεις. Στο τέλος περίσσεψαν και κάτι κομμάτια... ε τώρα κομμάτια να γίνει!

Αλλά... αλλά κάποτε μετά κόπων και βασάνων σταθήκαμε μακριά, ανάψαμε τα φώτα και το καμαρώσαμε! αυτός είναι ο κόπος μας, η ομαδική προσπάθεια μας! Κάτι που θέλαμε πολύ να φτιάξουμε, κάτι που κουραστήκαμε για να το φτιάξουμε, απελπιστήκαμε και βαρεθήκαμε να το περιμένουμε να ολοκληρωθεί. Το καταφέραμε όμως! κι αυτό έχει σημασία. Μόνο.

Συνολικά η κατασκευή (τεύχη, εργαλεία και υλικά) άγγιξε τα 1000 ευρώ. Βέβαια κομμάτι κομμάτι δεν φάνηκε η αγορά τους, και πολλά από τα υλικά -από λάθος βέβαια- τα είχαμε!
Αν με ρωτούσε κάποιος αν άξιζε, θα του έλεγα ναι! μόνο και μόνο που το φτιάξαμε όλοι μαζί και που το χαρήκαμε όλοι μας πολύ! 


Diy-κουκλόσπιτο



Diy-κουκλόσπιτο



Diy-κουκλόσπιτο



Diy-κουκλόσπιτο



Diy-κουκλόσπιτο



Diy-κουκλόσπιτο

Και φυσικά αν μου δινόταν η ευκαιρία θα το ξανά έφτιαχνα!! 

Καλησπέρες από τον όμορφο νότο!!!



You May Also Like

27 Comments

  1. Είναι υπέροχο! Μπράβο σε όλους σας!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είχα πάρει μόνο το έπιπλο του σαλονιού (βιτρίνα) και μια πολυθρόνα!
    AriadnefromGreece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ στην αρχή σκέφτηκα τα λεφτά... μετά όμως το αποφάσισα και δεν έχασα ούτε ένα τεύχος!!!

      Διαγραφή
  3. Βρε Ελένη.....!!!!!!!!!!!!!!!
    καλά έμεινα τώρα έτσι ;
    Με την μικρή μου κόρη τη Βίκυ, τα μαζεύαμε και εμείς. Φτάσαμε όμως δυστυχώς μέχρι ένα σημείο. Έτσι το κουκλόσπιτο έμεινε μισό και απλά διακοσμήθηκε σε μικρές γωνιές του.
    Το έργο σας είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.....!!!!!!
    Μπράβο βρε παιδιά. Μένω με ανοιχτό το στόμα.
    Να το χαίρεστε είναι υπέροχο πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλα τα έξοδα και τον κόπο του Γιάννη, ναι άξιζε τον κόπο! και ναι θα το τολμούσα ξανά!!
      Σε ευχαριστούμε για τα τόσο όμορφα και ενθαρρυντικά σου σχόλια!!!!
      Κι αν κάποτε κυκλοφορήσει ξανά εύχομαι να το μαζέψετε ολόκληρο!!!

      Διαγραφή
  4. πραγματικα υπεροχο και κυριως ενα μεγαλο μπραβο που το φτιαξατε ολοι μαζι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα χρήματα σίγουρα είναι πολλά όταν ακούς τον αριθμό! Αλλά σίγουρα άξιζε! Εσωτερικά είναι καταπληκτικό! Θέλω να χαζεύω με τις ώρες τις λεπτομέρειές του! Μπράβο σε όλη την ομάδα!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο!! αν και μας παίδεψε λέω πως ναι θα το τολμούσα ξανά!!!!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτικό!!!! Μπράβο σε όλη την οικογένεια και ιδιαίτερα στα αγοράκια σου που βοήθησαν και το χάρηκαν!
    Λατρεύω τα κουκλόσπιτα και πάντα ονειρευόμουν να είχα ένα, αλλά δεν έτυχε. 'Εχω όμως ακόμα τα ξύλινα επιπλάκια που μου είχε φτιάξει ο μπαμπάς μου για τις κούκλες μου!!! Τα κρατάω μπας και αποκτήσω καμιά εγγονούλα....χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω όμορφα που είναι τα ξύλινα επιπλάκια!!!! τόσο μικρά αλλά τόσο υπέροχα!! εύχομαι ολόψυχα μια μέρα να αποκτήσεις ένα κουκλόσπιτο και να το επιπλώσεις με τα ξύλινα έπιπλα σου!!!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο!!! Τώρα ζήλεψα γιατί δεν καταδέχτηκα να αγοράζω τα κομμάτια και εγώ...φτου...Να το χαρείτε.Και το πιο υπέροχο είναι που όλη η οικογένεια μαζί ασχοληθήκατε. Τι σπουδαιότερο;
    Μ'αρέσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς!! το φτιάξαμε όλοι μαζί!! και παρολο που είχε κόπο το χαρήκαμε πολυ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Το ξέρεις ρε Ελένη μου ότι από πάντα ήθελα να έχω ένα τέτοιο;
    Τα θυμάμαι όταν κυκλοφορούσαν ένα ένα! Αλλά δεν είχα τη δυνατότητα να τα πάρω διαφορετικά σιγά που θα μου ξέφευγαν.
    Καλά κάνατε που το ολοκληρώσατε και όλοι μαζί μάλιστα.
    Υπέροχο και ονειρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μαρία αν μου έλεγες να τα αγοράσω σήμερα έστω και ένα ένα δεν θα τα κατάφερνα και θα έμενα με τον καημό. Τότε όμως ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα και τα κατάφερα!!!
      Δεν το μετάνιωσα καθόλου ε!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το κουκλόσπιτο Ελένη μου και μου άρεσε που το φτιάξατε όλοι μαζί. Έτσι μαθαίνουν και τα παιδιά να συνεργάζονται !Να είστε όλοι καλά να το χαρείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. περασε να δεις κ το δικο μου...κ το δευτερο εχεει τον νεορχυτη του μπανιου σου με δικα μου στοιχειααααααααα χαρηκα που σε βρηκαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα λατρεύω τα κουκλόσπιτα κι αυτό το ζήλεψα! Μπράβο σας! Κι εγώ πιστεύω πως άξιζε κι ο κόπος και το έξοδο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας! Έχετε κρατήσει μήπως τις οδηγίες συναρμολόγησης; Βρήκα πρόσφατα ένα μισοτελειωμένο σπίτι με αρκετά κομμάτια ασύνδετα και δυσκολεύομαι πολύ να το προχωρήσω καθώς δεν έχω καθόλου οδηγίες. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σας! Μήπως θυμάστε πως ανοίξατε τις τρύπες για τα φωτιστικά; είναι η μοναδική μου εκκρεμότητα εδώ και επτά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν παρατηρήσεις στο πίσω μέρος του σπιτιού υπάρχουν κάτι μικρές τρύπες. Εκεί βάζεις κάτι μυτερό (κατσαβίδι ας πούμε) και έτσι ανοίγεις και μια τρυπούλα στην ταπετσαρία. Έτσι περνάς τα καλώδια και τα συνδέσεις!
      Οποιαδήποτε άλλη βοήθεια θες, στείλε μου μήνυμα στη σελίδα στο facebook.

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: