Καλοκαιρινός - κυκλαδίτικος πίνακας δια χειρός μικρού Νικόλα!

by - Ιουνίου 20, 2018




Ορίστε τι μας κάνει ένα παιδί μόλις 8 χρονών! Δημιουργεί πανέμορφους πίνακες κι εμείς ψάχνουμε τι από τα υπόλοιπα όμορφα έργα των παιδιών πρέπει να κατέβει από τον τοίχο μας, για να ανέβει αυτό το αριστούργημα! Γιατί ναι, εγώ πιστεύω πως αυτό που έφτιαξε ο μικρός είναι υπέροχο!!

Και θεωρώ πως είναι πανέμορφο γιατί κατάφερε σε μια εικόνα να δώσεις ζωντάνια, χρώμα, βάθος μια πραγματικότητα που νομίζεις πως αν κλείσεις τα μάτια μυρίζεις την αλμύρα και ακούς τους γλάρους! 
Εγώ στο μόνο που τον βοήθησαν ήταν στα καραβάκια και στους γλάρους. Όλα τα υπόλοιπα τα έκανε μόνος του. Το νησί στο Αιγαίο (να πω πως δεν έχουμε πάει ποτέ Αιγαίο), τον φάρο, το ηλιοβασίλεμα, το κοπάδι από γαύρους και όλα τα υπόλοιπα!
Αγάπησα τον πίνακα του γιατί τον έκανε από την ψυχή του! και τώρα ψάχνω θέση για να τον κρεμάσω ψηλά! Κάποιο παλαιότερο έργο πρέπει να κατέβει και να δώσει τη θέση του στο καλοκαιρινό έργο του Νικόλα! 

Τα ζωγράφισε όλα με κηρομπογιές. Τα βαρκάκια και οι γλάροι είναι ξεχωριστά κομμάτια που τα κολλήσαμε πάνω!
Οι βάρκες είναι 5! μία για τον καθένα μας! 














Ας πάψουμε να ψωνίζουμε διακοσμητικά για τα σπίτια μας! 
Μέσα ζουν υπέροχοι καλλιτέχνες! 
Ας δημιουργήσουν αυτοί κι εμείς θα βάλουμε τα έργα τους στην καλύτερη θέση!

Καλησπέρες φίλοι!! 

You May Also Like

6 Comments

  1. Υπεροχος ο πινακας,μπραβο στον Νικολα,φυσικα και πρεπει να εκθετουμε τα εργα των παιδιων μας σε περιοπτη θεση!!!Εγω εχω παντα κρεμασμενους στους τοιχους πινακες των παιδιων μου απο οταν ηταν τεσσαρων χρονων!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! κι εγώ το κάνω... κρεμάω ζωγραφιές, στολίζω με τις χειροτεχνίες τους κτλ!! μου αρέσει να τα βλέπω όλα αυτα κάθε μέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Όταν ο Νικόλας έχει γονείς που στέκουν δίπλα του να του μεταδώσουν αυτήν την ομορφιά και την αγάπη για τη φύση και τη δημιουργία, τότε είναι απόλυτα φυσικό να φτάσουμε στις εικόνες αυτές.
    Ελένη μου μπράβο του αλλά και σε σας για τη δική σας συμμετοχή σε αυτό.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ Γιάννη νομίζω πως μεγάλο ρόλο έπαιξε φέτος και η δασκάλα των εικαστικών στο σχολείο!
      Κάτι τα εικαστικά, κάτι η όρεξη του Νικόλα... όλα έπαιξαν ρόλΟ!!

      Διαγραφή
  3. Είναι πράγματι πανέμορφος, μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: