Γράμμα προς όλες τις μαμάδες από μια τρίτεκνη μαμά...

by - Σεπτεμβρίου 13, 2018

παιδιά


Είμαι μαμά 3 παιδιών. Φέτος όλα τα παιδιά μου πάνε στο μεγάλο σχολείο. Τελειώσαμε με το μικρό - πολύχρωμο σχολείο. Όσο να πεις, μεγαλώσαμε λίγο και ο καιρός με τον άπλετο χρόνο στη διάθεση μας και όλα εκείνα τα μικρά υπέροχα πραγματάκια στο σπίτι (δραστηριότητες, κατασκευές, βόλτες κτλ) λιγοστεύει. 
Διάβασε λοιπόν τι έχω να σου πω για τα παιδιά που όλο μεγαλώνουν... 



Τα παιδιά λοιπόν... δεν θα σου χαρίζουν για πάντα ζωγραφιές που θα γράφουν "χρώνια πολά" από κάτω για την ημέρα της γιορτής σου.
Δεν θα βρίσκεις κάθε μέρα στα ντουλάπια με τα φαγώσιμα δεινόσαυρους και πειρατές. Ούτε μέσα στο τάπερ με το κέικ αλογάκια. 
Δεν θα ακούς παράξενα λόγια από τα στόματα τους που θα σε κάνουν να λύνεσαι στα γέλια.
Δεν θα σε αγκαλιάζουν κάθε νύχτα μικρά χεράκια γύρω από τον λαιμό σου. Ούτε κάθε πρωί θα σε γεμίζουν δεκάδες φιλιά έξω από το σχολείο.
Δεν θα θέλουν για πάντα να πηγαίνεις βόλτες μαζί τους ή για ζεστή σοκολάτα το χειμώνα.
Δεν θα θέλουν πάντα να παίζετε μπουγέλο στις παραλίες ούτε και να φτιάχνετε κάστρα.
Δεν θα φέρνουν για πάντα τα χεράκια τους κοχύλια ή λουλούδια να σου χαρίσουν, έτσι... επειδή σου αρέσουν.

Τα παιδιά μεγαλώνουν πολύ πιο γρήγορα από όσο νομίζουμε ή περιμένουμε ή θέλουμε. Ο χρόνος τρέχει. Κι αυτό δεν αλλάζει. Γι αυτό άνοιξε την αγκαλιά σου και κλείσε μέσα το παιδί! Σφίξε το μέχρι να μην αντέχει άλλο.
Ξάπλωσε στο μαξιλάρι σου και μπέρδεψε την ανάσα σου μαζί με εκείνη του παιδιού και κάπου εκεί τα όνειρα σας θα πιαστούν χεράκι και όλη τη νύχτα θα κάνουν τρέλες! 
Φύλαξε καμιά ζωγραφιά με εκείνες τις ανορθόγραφες λέξεις από κάτω και εκείνα τα καλικαντζαράκια που τρέχουν με αερόστατα στους ουρανούς! Κι αν δεν φοβάσαι μην χαλάσει η εικόνα του σπιτιού σου κρέμασε τις ζωγραφιές τους στους τοίχους ή σε κανένα σκοινί (σαν μπουγάδα)!
Πάρτε τα ποδήλατα και βγείτε έξω ή απλώς περπατήστε πιασμένοι από το χέρι!
Πείτε ανέκδοτα!
Φάτε όλοι μαζί το βράδυ και μην ανοίξετε τηλεόραση!
Παίξτε όλοι μαζί ένα παιχνίδι!
Διαβάστε βιβλία ξαπλωμένοι στο χαλί!
Πες τους "σ' αγαπώ" απλά! 
Κάνε πράγματα... πολλά μαζί με τα παιδιά σου! σίγουρα υπάρχουν χιλιάδες όμορφα πράγματα να κάνετε μαζί που εγώ δεν τα έχω σκεφτεί ακόμα! 

Κλείσε μέσα σου τις στιγμές, αυτό σου λέω! Δεν θα έχεις για πάντα την ευκαιρία. Το πρόβλημα εδώ είναι πως όσες στιγμές και να κλείσεις, όσα όμορφα πράγματα κι αν κλειδώσεις στις αναμνήσεις σου, ποτέ δεν θα είναι αρκετά. Τα παιδιά είναι μαγεία! και κανείς,  μα κανείς, ποτέ, δεν χόρτασε τη μαγεία. Η μαγεία δεν χορταίνεται. Ούτε και τα παιδιά. Να το θυμάσαι. Εσύ όμως ζήσε ότι σου αναλογεί μαζί τους!



Καλησπέρες φίλοι! 


You May Also Like

12 Comments

  1. Συμφωνω με κάθε λέξη αυτού του κειμένου και την υπογράφω! Χαρείτε κάθε μοναδική στιγμή με τα παιδάκια σας, σε κάθε ξεχωριστή ηλικία.Ποτε δε θα νιώσουμε ότι τα έχουμε χορτασει, πάντα θα θέλουμε λίγο ακόμα, ενω ο χρονος τρεχει...
    Μια μαμά με τρία παιδιά στο ακόμα μεγαλύτερο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γράφω για να μην τα ξεχνάω! καμιά φορά η καθημερινότητα σε ρουφάει κι έχεις ανάγκη να το θυμάσαι ξανά και ξανά!!!

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου τι όμορφα τα λες..Εγώ βέβαια μοναχοπαίδι μεγάλωσα με όλα αυτά σε υπερθετικό βαθμό, σαν μητέρα δύο κοριτσιών τους έδωσα την ίδια αγάπη μόνο πιο ..ακλόνητη σε στάσεις γιατί είχα τον άνδρα μου δίπλα που μεγαλωμένος σε ορφανοτροφείο γινότανε χαλί να τον πατήσουν.Η κόρη μου με 4 παιδιά και είναι το ίδιο με τον πατέρα της, ότι έβλεπε έκανε.Κορίτσι μου, τα παιδιά που θα πα΄ρουν αγάπη θα δώσουν αγάπη , τα παιδιά είναι ο δικός μας καθρέπτης , οι τρόποι και οι πράξεις τους το αντίγραφο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει να είμαστε με τα παιδιά μας! υπάρχουν βέβαια και οι κακές στιγμές αλλά εμείς ας στεκόμαστε στις καλές!!!
      Συμφωνώ απόλυτα πως αν πάρουν αγάπη τα παιδιά, θα δώσουν αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου, έτσι ακριβώς είναι, τα παιδιά είναι μαγεία και η μαγεία δεν χορταίνεται. Ένα μήνα έχω να δω το γιο μου και μου λείπει πολύ!!!! Να είσαι καλά να τα μεγαλώσεις και να τα δεις όπως επιθυμείς!!!! Καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, να είσαι καλά και να χαίρεσαι το παλικάρι σου!!!!

      Διαγραφή
  4. Δάκρυσα.... Πόσο δίκιο έχεις σοφή μανούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ πόσο συμφωνώ. Μεγαλώνουν πολύ γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: