Diy: ανοιξιάτικο στεφάνι

by - Μαρτίου 14, 2019



Άνοιξη θα πει χρώμα, φως και χαρούμενα πράγματα! Άνοιξη θα πει λουλούδια, εξοχή και φυσικά στεφάνια! Άνοιξη θα πει: ιδανική ευκαιρία δηλαδή να φτιάξουμε το δικό μας ανοιξιάτικο στεφάνι και να στολίσουμε μια γωνιά του σπιτιού μας. Έλα να σου δείξω πως  έφτιαξα το δικό μου στεφάνι! Εντάξει δεν είναι τίποτα πολύπλοκο ή δύσκολο αλλά παρόλα αυτά συνέχισε να διαβάζεις γιατί παρακάτω θα βρεις μικρές εκπλήξεις!





Η ιδέα για τα ανοιξιάτικα στεφάνια ανήκει στις Creative Bloggers που πλέον έχω την τιμή να ανήκω κι εγώ στη δημιουργική ομάδα τους. Η ομάδα μας αποτελείται λοιπόν από 12 όμορφα (ναι είμαστε και από αυτό!) και φυσικά δημιουργικά κορίτσια, όλες γνωστές για τις κατασκευές τους, τις δημιουργίες τους και το πάθος τους για το diy! Στο εξής λοιπόν και για κάθε μήνα όλες μας θα ασχολούμαστε με ένα θέμα που θα αλλάζει κάθε μήνα. Έτσι λοιπόν για τον Μάρτη το θέμα μας είναι ανοιξιάτικα στεφάνια. Δεν είναι υπέροχη ιδέα να φτιάξουμε όλες από ένα στεφάνι και στο τέλος να έχουμε 12 διαφορετικά στεφάνια; Φυσικά και είναι! Στο τέλος του άρθρου βρίσκονται όλες οι bloggers και τα στεφάνια τους. 



Για να φτιάξω εγώ το δικό μου στεφάνι (μιας και ήμουν μπερδεμένη για το τι να πρωτοπιάσω στα χέρια μου) κατέβηκα στην αυλή (τα καλά του χωριού είναι αυτά!) και έκοψα μερικές κληματόβεργες τις οποίες και έπλεξα μεταξύ τους. Η κληματόβεργα λυγίζει και πλέκεται τόσο εύκολα που δεν χρειάζεται καν δέσιμο.

Τα λουλούδια μου τα έφτιαξα από μαλλί πλεξίματος. Στην ουσία έφτιαξα μόνη μου πομ πομ μονόχρωμα αλλά και πολύχρωμα. Τα πολύχρωμα πομ πομ γίνονται όταν τυλίξουμε δύο ή τρία ή περισσότερα διαφορετικά χρώματα από μαλλί πλεξίματος γύρω από κάποιο μακρόστενο και λεπτό αντικείμενο όπως ένας χάρακας ή τα δόντια ενός πιρουνιού ή απλώς στα δάχτυλά μας. Τυλίγουμε μια καλή ποσότητα μαλλιού και όταν τραβήξουμε από τα δάχτυλα μας ή το πιρούνι δένουμε στη μέση με λίγο μαλλί και μετά αρχίζουμε και κόβουμε. Ελπίζω η παρακάτω φωτογραφία (που είναι από άλλη κατασκευή βέβαια) να βοηθήσει.
Το απόλυτο κόλλημα με τα πομ πομ είναι το κούρεμα τους γύρω γύρω. Πραγματικά δεν σταματάς να κουρεύεις!




Κόλλησα τα πομ πομ με σιλικόνη πάνω στις βέργες και ανάμεσα από τις βέργες πέρασα και λίγο κόκκινο - άσπρο σκοινί (ότι περίσσεψε δηλαδή από τα Μαρτάκια μας) και νομίζω αυτό το κόκκινο και άσπρο ταιριάζει πολύ σε ανοιξιάτικο στεφάνι ειδικά για τον μήνα Μάρτη!

Τέλος σε ένα κλαδάκι στερέωσα ένα πουλάκι. Το πουλάκι φτιάχτηκε από ένα κομμάτι στρογγυλό χαρτόνι που το δίπλωσα στα δύο, κόλλησα ματάκι και ένα κόκκινο τρίγωνο χαρτόνι για μύτη. Στα πόδια κρέμασα και δυο κουδουνάκια. Όταν το στεφάνι είναι σε χώρο που φυσάει τα κουδουνάκια στα πόδια "τραγουδούν" κι αυτό είναι τέλειο!
Πως σας φάνηκε το στεφάνι μου; 






Εδώ θα βρείτε όλες τις Creative Bloggers με τα ανοιξιάτικα στεφάνια τους. Μην ξεχάσετε να περάστε και να θαυμάσετε τα στεφάνια τους!

Χριστίνα από Art Decoration & Crafting ........... 04/03/2019
Λαμπρινή από Λαμπρούκα ................................. 05/03/2019
Κατερίνα και Λένα από Violet Mimosa .............. 06/03/2019
Ελπίδα από Two Boys and Hope  ......................  07/03/2019
Κική από Creative Moments  ............................. 08/03/2019
Ρένα από Δια χειρός Ρένας Χριστουδούλου ....... 09/03/2019
Ελεάνα από My home My memories ................. 11/03/2019
Κικίτσα από Diy My Day ................................... 12/03/2019
Σωτηρία από Μy Little World   .......................... 13/03/2019
Νίκη από Ονειροποιείο ....................................... 14/03/2019
Ελένη από Καρυδότσουφλο ................................ 15/03/2019
Νικολέττα από Crafty Details ............................. 16/03/2019

Μέχρι το επόμενο diy μου
να περνάτε υπέροχα!

You May Also Like

18 Comments

  1. Πολύ όμορφο Ελένη μου!! Και πολύχρωμο και τσαχπινικο!! Τρελαίνομαι για πομ πομ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και χαρούμενο στεφάνι!!!
    Κληματόβεργες ε; για να κάνω καμια βολτα σε κανέναν κήπο εδω τριγυρω...
    Νομίζω διαλέξαμε την πιο όμορφη εποχή να μπουμε σ αυτη την υπέροχη παρεα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! εγγύηση οι κληματόβεργες!!!
      Αυτή η εποχή έτσι κι αλλιώς εμπνέει για καινούρια πράγματα!

      Διαγραφή
  3. Είναι η εποχή που μπορούν να γίνουν στεφάνια από τις κληματοβεργες και το δικό σου έγινε φανταστικό.
    Λατρεμένα πομ πομ!!
    Τελικά δεν ξέρω ποιό να διαλέξω από τόσο όμορφα στεφάνια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ρένα είδαμε πανέμορφα και πρωτότυπα στεφάνια!!! και στο μέλλον νομίζω θα δούμε ακόμα πιο όμορφο πράγματα!

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα πομ-πομ!!!Τέλειο το στεφάνι σου Ελένη!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς όρισες και από εμένα στην ομάδα Ελένη. Εγώ δεν θα σταθώ στο πομ πομ που έτσι κι αλλιώς μου αρέσουν αλλά στα κουδουνάκια και στον θόρυβο που θα κάνουν με τον αέρα. Σαν να κελαιδάει το πουλάκι. Τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση! μεγάλη χαρά και τιμή για μένα!
      Όσο για το στεφάνι ναι, τα κουδουνάκια κάνουν τη διαφορά!!

      Διαγραφή
  6. Οντως τελεια ιδεα Ελενη μου τα κουδουνακια..θα ειναι ενα στεφανι με μουσικότητα..θα συμφωνησω με την Χριστινα επανω οπως και για τα πον πον που και εγω τρελαίνομαι...χαχα εθισμος γινεται..πολύ ωραια που μεγαλωσε η παρεα θα έχουμε περισσότερες αφορμές να παίρνουμε ιδέες.
    Να περνας ομορφα οτι και να κάνεις φιλακιααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομάδα μεγάλωσε και νομίζω έχει να δώσει πολλά και υπέροχα πράγματα! Χαίρομαι πραγματικά που είμαι κι εγώ μέλος!!

      Διαγραφή
  7. Αγαπώ αυτές τις κλιματόβεργες, αγαπώ επίσης και τα πομ πομς πολύ, οπότε καταλαβαίνεις πως μου άρεσε πολύ το στεφάνι σου. Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα! είναι πανέμορφο να δημιουργούμε όλες μαζί!!!!

      Διαγραφή
  8. Θέλω να φτιάξω στεφάνι με κληματόβεργες γιατί ζήλεψα πολύ!!!Είναι η εποχή του κλαδέματος τώρα ε? Για να βγω μια βόλτα στα χωράφια!!χαχχα
    Το στεφάνι σου τέλειο.Πολύχρωμο και χαρούμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι η εποχή του κλαδέματος αλλά εγώ έκοψα 3-4 για το στεφάνι μου!!
      Σε ευχαριστω για τα όμορφα λόγια!!!

      Διαγραφή
  9. Από τα πιο όμορφα και τσαχπίνικα στεφάνια! Μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!!! όχι ότι εσυ πήγες πίσω ε!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: