Πως να φτιάξουμε μια κορνίζα από ένα κομμάτι ξύλο

by - Μαΐου 17, 2019


κορνίζα-πρωτότυπη


Οι κορνίζες είναι ένα αγαπημένο θέμα αναμφίβολα! το πρόβλημα όμως είναι πως βαριέμαι λίγο τις κλασικές κορνίζες (αν και αυτές έχουν τη δική τους ξεχωριστή ομορφιά!) και πάντα ψάχνω διαφορετικούς τρόπους για να "κορνιζάρω" αυτούς που αγαπώ! Δεν μπορείτε πραγματικά να φανταστείτε πόσες πολλές και διαφορετικές κορνίζες μπορούμε να σκαρφιστούμε και να τις φτιάξουμε με τα χεράκια μας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να ξοδέψουμε πολύ χρόνο και πολύ χρήμα.


Οι Creative Bloggers λοιπόν για τον μήνα Μάιο θα σας παρουσιάσουν 12 εκπληκτικές ιδέες για κορνίζες! οπότε μπορείτε να πάρετε αρκετές ιδέες για να φτιάξετε κι εσείς τη δική σας μοναδική κορνίζα.

Εγώ για να είμαι ειλικρινής έφτιαξα κάτι εύκολο και γρήγορο αν και είχα στο μυαλό μου κάτι εντελώς διαφορετικό. Όμως λόγω μετακόμισης δεν κατάφερα να υλοποιήσω την σκέψη μου. Παρόλα αυτά θα την κρατήσω στο μυαλό μου για κάποιο μελλοντικό μου diy. Ευτυχώς, που οι ιδέες για τα diy δεν στερεύουν ποτέ!




Γι αυτή την κορνίζα μου λοιπόν δεν έκανα και πολλά πράγματα για να πάρει την τελική της μορφή. Όλα ξεκίνησαν από ένα κομμάτι ξύλο και μερικά χρώματα κιμωλίας όταν πήγα στο πρώτο μάθημα παλαίωσης επίπλου. Τότε, χωρίσαμε το ξύλο σε δυο ίσα μέρη και παίξαμε με τα χρώματα κιμωλίας και τα κεριά με δυο διαφορετικές μεθόδους και όπως έχω ξανά πει: με αυτή τη μέθοδο απλά κολλάς και μετά θες να τα αλλάξεις όλα. 
Η παρακάτω φωτογραφία δείχνει πως ένα κομμάτι ξύλο άλλαξε με μερικά χρώματα κιμωλίας και κεριά. 


χρώματα-κιμωλίας


Εγώ για να του δώσω μια άλλη μορφή λοιπόν και μια άλλη τσαχπινιά, στο κομμάτι ακριβώς στη μέση που δεν είχε βαφτεί πέρασα ένα κομμάτι σπάγκο στο φυσικό του χρώμα πολλές φορές και ένα κομμάτι σπάγκου σε ροζ χρώμα επίσης αρκετές φορές γύρω γύρω ώσπου το κενό γέμισε με τους σπάγκους. Μετά πολύ απλά έκοψα μερικές φωτογραφίες των παιδιών μου και τις σφήνωσα στον σπάγκο.  Το τελικό αποτέλεσμα άλλαξε τελείως αυτό το κομμάτι ξύλο και έγινε μια όμορφη και πρωτότυπη κορνίζα που στολίζει πλέον το τζάκι μας.


κορνίζα-ξύλο-σπάγκο


Με αυτήν εδώ λοιπόν την εύκολη και γρήγορη κατασκευή θέλω να πω πως με λίγη φαντασία ένα απλό υλικό ή κάτι που δεν του δίνουμε ιδιαίτερη σημασία ή κάτι που δεν μας αρέσει και πολύ, με κάνα δυο κινήσεις και κάνα δυο απλά υλικά αυτό μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο! κι αν κι αυτό το κάτι άλλο το βαρεθούμε μπορούμε πάλι να το αλλάξουμε και το ίδιο πράγμα να αλλάξει μορφή πολλές φορές αλλά πάντα να είναι όμορφο και κομψό και να διακοσμεί τον χώρο μας.


κατασκευή-κορνίζας-σε-ξύλο



diy-κορνίζες


Αν θέλετε να μαθαίνετε κι εσείς όλα τα "χειτοτεχνικά" νέα μας και φυσικά να μας δείξετε κι εσείς τα δικά σας Diy, κοπιάστε στην ομάδα μας. Κλικ εδώ και είστε ήδη κοντά μας!

Δείτε και τις υπόλοιπες 11 κορνίζες των Creative Bloggers. Είμαι βέβαιη πως θα εκπλαγείτε με τις ιδέες τους!

  • Χριστίνα από Art Decoration & Crafting …………………………  06/05/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka ……………………………………… 07/05/2019
  • Κατερίνα & Λένα από Violet Mimosa ……………………..……  08/05/2019
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope …………………………….……. 09/05/2019
  • Κική από Creative moments  …………………………………….. 10/05/2019
  • Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου ………………………. 11/05/2019
  • Ελεάνα από My home My memories …………………………….  13/05/2019
  • Κικίτσα από DIY my day ………………………………………… 14/05/2019
  • Σωτηρία από My little word…………………………………...….. 15/05/2019
  • Νίκη από ονειροποιείο …………………………………….……. 16/05/2019
  • Ελένη από καρυδότσουφλο …………………………….………. 17/05/2019
  • Νικολέττα από Crafty Details…………………………………….. 18/05/2019

Μέχρι την επόμενη ιδέα των Creative Bloggers
να περνάτε υπέροχα!!

You May Also Like

8 Comments

  1. Με εντυπωσίασε η κορνίζα σου.
    Τόσο εύκολα κι απλά κάνουμε ένα ξύλο κορνίζα;
    Παω για ανασκαφές στημ αποθήκη μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Ρένα ήταν κατασκευή στο πόδι που λέμε. Απλή εύκολη και γρήγορη και το ωραίο είναι πως αν δεν σου αρέσει απλά το αλλάζεις ξανά!
      Πολλά φιλιά από τα νότια της χώρας!

      Διαγραφή
  2. πανεμορφη Ελενη μου!!! Πολλα πολλα μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη σύνθεση και μου μοιαζει ακρως καλοκαιρινή!
    Παω στο εργαστήριο του καλού μου, να ψαξω για κανένα εμπευστικό κομάτι ξυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να βρήκες κι εσύ ένα όμορφο κομμάτι ξύλο!! Είναι πραγματικά εύκολη και γρήγορη αυτή η κορνίζα!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Ελένη!!!! είναι πανέμορφη!!! αλλά και τα αστέρια σου επίσης!!!! καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μεταξία!! πραγματικά την χάρηκα πολύ αυτή την κατασκευή!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: