Τα πιο όμορφα δώρα σου τα κάνουν τα παιδιά σου!

by - Μαρτίου 21, 2018

Χειροποίητο-βραχιόλι!

Δεν με πιστεύετε;;; Ορίστε η απόδειξη!
Αυτό το υπέροχο βραχιόλι που φοράω είναι δώρο από τον Στέφανο (ετών 5).

Γύρισε μια μέρα από το σχολείο και κρατούσε στα χέρια του μια χειροτεχνία δε θυμάμαι τι ακριβώς ήταν αλλά θυμάμαι πως από ένα σκοινάκι κρεμόντουσαν κάτι χρωματιστές χαντρούλες. Μόλις βγήκαμε από το σχολείο, τραβάει ο Στέφανος το σκοινάκι με τις χάντρες και μου το δίνει. 
"Να, πάρε αυτά τα μπιλάκια, να φτιάξεις ένα βραχιόλι να είσαι όμορφη!" μου είπε. 

Κι εγώ δεν είχα επιλογή! πήρα τα μπιλάκια από τη χειροτεχνία του παιδιού μου κι έφτιαξα ένα πολύτιμο βραχιόλι!!! Πέρασα τα μπιλάκια του μέσα σε χοντρή κλωστή και το έβαλα στο χέρι μου! Εκεί που κρέμονται πολύτιμα κοχύλια μαζεμένα από θάλασσες τα καλοκαίρια που μετά από μήνες τα ανακαλύπτουν τα παιδιά μου στο σπίτι μας και μου τα χαρίζουν ξανά για να φτιάχνω βραχιόλια και να είμαι όμορφη!!


Χειροποίητο-βραχιόλι!


Με τέτοια δώρα, αλήθεια πως να μην γίνεσαι όμορφη;;;!!!!
Α και να μην ξεχνάτε όλα εκείνα τα όμορφα πραγματάκια που σας χαρίζουν τα παιδιά σας 
να τα φοράτε και να καμαρώνετε!! Δε θα έχετε πάντα την ευκαιρία να παίρνετε τέτοια δώρα.

Καλησπέρες!! 

You May Also Like

2 Comments

  1. Πολύ συγκινητικό! Έχεις δίκιο στο ότι δεν θα λαμβάνουμε για πολύ τέτοια δώρα!
    Και ο μικρός σου τι γλυκούλης... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: