Diy: κλαδιά ανθισμένης αμυγδαλιάς από ποπ κορν!

by - Μαρτίου 08, 2019


Ανοιξιάτικες-κατασκευές

Άνοιξη θα πει μέσα από τον παγωμένο χειμώνα και τις δυσκολίες του, να γεννιέται ζωή κι η ζωή να χαρίζει ομορφιά, ελπίδα και όνειρα. Όταν βλέπω τις αμυγδαλιές ανθισμένες (μιας και είναι το πρώτο δέντρο που ανθίζει μέσα στον χειμώνα) σκέφτομαι πως αυτό ήταν, πάει πέρασαν τα δύσκολα, καιρός για όνειρα! Όχι ότι σταματάω ποτέ να ονειρεύομαι αλλά με τα πρώτα άνθη της άνοιξη τα όνειρα είναι σαν να μην κρατιούνται άλλο μέσα μου.



Πριν σας πω με λεπτομέρειες πως φτιάξαμε αυτά τα υπέροχα "ανθισμένα" κλαδιά δείτε άλλες τρεις υπέροχες ιδέες για ανοιξιάτικες κατασκευές που μπορείτε να κάνετε μαζί με τα παιδιά σας! 

Αν θέλετε λοιπόν να δείτε πως φτιάξαμε πέρυσι τα δικά μας χελιδόνια για να καλωσορίσουμε την άνοιξη ρίξτε μια ματιά εδώ!
Αν θέλετε να δείτε και τις κάμπιες μας ρίξτε μια ματιά εδώ!
Αν πάλι θέλετε να φτιάξετε δικά σας φίδια που με έναν μαγικό τρόπο κουνάνε τις γλώσσες τους δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες! 


Ανοιξιάτικες-κατασκευές


Αυτή την χειροτεχνία την έχουμε φτιάξει ξανά μαζί με τα παιδιά και άλλες χρονιές. Το κάναμε και φέτος όμως γιατί είναι κάτι εύκολο, γρήγορο και σηματοδοτεί και αυτό την έναρξη της άνοιξης. Εκτός από αυτό είναι μια καλή ευκαιρία να φάμε πολύ ποπ κορν που μας αρέσει!

Για να φτιάξουμε αυτά τα κλαδιά κάναμε τα εξής πολύ εύκολα και απλά πραγματάκια:
✓ Βρήκαμε και κόψαμε ένα κλαδί από ένα δέντρο και μετά το βάψαμε με μαύρο χρώμα. Εννοείται πως το κλαδί μπορεί να μείνει στο φυσικό του χρώμα για πιο φυσικό αποτέλεσμα αλλά εμένα μου αρέσει πολύ η αντίθεση του μαύρου - άσπρου γι αυτό και το έβαψα. 
✓Μετά φτιάξαμε ποπ κορν και αφού φάγαμε αρκετά κολλήσαμε πάνω στα κλαδιά ότι περίσσεψε. 

Εδώ να σας πω πως προσπάθησα με δυο τρόπους να βάψω λίγα ροζ ποπ κορν αλλά κανένας δεν πέτυχε. Ο πρώτος τρόπος ήταν να ρίξω μέσα το λάδι στην κατσαρόλα λίγο κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής αλλά τα ποπ κορν δεν έβγαιναν "φουντωτά" αλλά κάπως πιο μικρά και κατσούφικα και σίγουρα όχι τόσο όμορφα. Ύστερα προσπάθησα με μπογιές να βάψω λίγα ποπ κορν σε ροζ χρώμα αλλά κάθε φορά που ακουμπούσε η μπογιά αυτά μίκραιναν.  Χρησιμοποίησα τέμπερες γι αυτό. Αυτοί οι δυο τρόποι δεν πέτυχαν οπότε μην τους δοκιμάσετε. Εκτός κι αν ξέρετε κάποιο άλλο κολπάκι. 
Εγώ επειδή δεν μου πέτυχε τίποτα από αυτά κράτησα μόνο λευκά κλασικά και όμορφα ποπ κορν!

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα αυτή η χειροτεχνία μου αρέσει. Μου αρέσει να την κάνω και να την βλέπω για καιρό να στολίζει μια γωνιά του σπιτιού μου! Πραγματικά από μακριά μοιάζει λες και είναι αληθινό κλαδί ανθισμένου δέντρου.


Ανοιξιάτικες-κατασκευές



Ανοιξιάτικες-κατασκευές



Ανοιξιάτικες-κατασκευές



Ανοιξιάτικες κατασκευές


Ελπίζω να άρεσαν και σε εσάς αυτά τα κλαδιά ανθισμένης αμυγδαλιάς! Αν σας άρεσαν και τα φτιάξετε θα χαρώ πολύ να δω το δικό σας αποτέλεσμα! Εσείς βέβαια μπορείτε να τα ονομάσετε κλαδιά βερικοκιάς (έχει νομίζω τα πιο υπέροχα άνθη!) κλαδιά αχλαδιάς ή μηλιάς. Κάντε ότι θέλετε και όπως το θέλετε. Το αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο!

Μέχρι την επόμενη κατασκευή μου
σας φιλώ από τα νότια της χώρας!

You May Also Like

8 Comments

  1. Έξυπνη και όμορφη κατασκευή!! Καλή άνοιξη!!! Πάω να δω και τα χελιδόνια σας..
    Καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι όμορφη κατασκευή .
    Σίγουρα θα την κάνω με τις εγγονές μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου είναι διασκεδαστική χειροτεχνία!! δοκιμάστε το!!

      Διαγραφή
  3. αχ τι μου θυμισες τωρα... Αυτα τα κλαδακια με τα ποπ κορν τα έκανα στους μαθητές μου οταν ημουν φοιτητρια...χαχα.. Ειχαν ξετρελαθεί.. Βεβαια τα μισα τα ετρωγαν αλλα ειχε πολυ πλακα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι!! φτιάχνουμε μια κατσαρόλα και μόνο καμιά δεκαριά μπαίνουν σε κλαδιά!! τα υπόλοιπα... "καλή μας όρεξη!"

      Διαγραφή
  4. τέλειο! και γω δεν ξέρω πόσα θα μείνουν για την κατασκευή αλλά το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, όσα φάμε κι όσα χειροτεχνήσουμε! καλά αν περάσουμε όμως!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: