Ένα παλιό ξύλινο συρτάρι μεταμορφώθηκε κι έγινε πασχαλινό

by - Απριλίου 11, 2019


diy-easter-αναπαλαίωση-επίπλου


Αν σας έλεγα πως κάτι παλιά συρτάρια που ήταν για πέταμα στην κυριολεξία μεταμορφώθηκαν κι έγιναν δυο πανέμορφα και πράγματι αγνώριστα διακοσμητικά συρτάρια θα με πιστεύατε; Σας διαβεβαιώνω λοιπόν πως είναι αλήθεια! Υπεύθυνοι γι αυτή τη μεταμόρφωση ήταν κάτι κεριά και κάτι χρώματα κιμωλίας. Πραγματικά, θαυματουργά υλικά. 

Φέτος το Πάσχα τα παιδιά μου δεν ακολουθούν σε κατασκευές και χειροτεχνίες με ιδιαίτερο ενθουσιασμό όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια. Μόνο ο μικρότερος της παρέας που πλέον είναι έξι χρονών ακολουθεί φέτος. Τα παιδιά μεγαλώνουν και τα ενδιαφέροντά τους αλλάζουν κι η λογική λέει πως έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα. Γι αυτό κι εγώ φέτος είπα να ξεκινήσω μόνη μου να φτιάχνω μικροπράγματα και να στολίζω το σπίτι μου κι όσοι πιστοί προσέλθετε. 




Αφορμή γι αυτό το παλιό και κατά τ' άλλα άχρηστο συρτάρι μου, στάθηκε η ομάδα των creative bloggers που το θέμα μας για τον μήνα Απρίλιο ήταν φυσικά πασχαλινό! Ξέρεις, δεν θέλει πολύ να παρασυρθεί ένας άνθρωπος που αγαπά τις κατασκευές και να ψάχνει υλικά, ιδέες, συνδυασμούς χρωμάτων υλικών και λοιπά χαριτωμένα! Έλα μου όμως που εγώ έχω το "ελάττωμα" να μην στέκομαι σε ένα μόνο πράγμα αλλά να φτιάχνω και να φτιάχνω και τελειωμό να μην έχω; τώρα θα μου πεις που το κακό σε αυτό; ε τώρα θα σου απαντήσω κι εγώ πως καλό είναι που και που να μπαίνει και καμιά κατσαρόλα στο σπίτι, αλλά αυτά μεταξύ μας ε;


diy-easter-Πάσχα-φωλιά-αυγά


Πάμε λοιπόν στο συρτάρι μας. Αυτό το συρτάρια και άλλα δυο αδέρφια του ήταν μέρος από ένα παλιό ινδικό έπιπλο που πια "λιώνει" στην αποθήκη. Αφορμή για τη μεταμόρφωση των συρταριών στάθηκε ένα σεμινάριο αναπαλαίωσης επίπλου που μετά από ώριμη (ναι καλά!) σκέψη αποφάσισα να μεταμορφώσω δυο συρτάρια. Όσοι έχετε ασχοληθεί με κεριά και χρώματα κιμωλίας θα ξέρετε σίγουρα πως με αυτά τα υλικά γίνονται μικρά θαύματα. Αυτό έγινε και με τα συρτάρια μου!


αναπαλαίωση-επίπλου-με-χρώματα-κιμωλίας


Για το συγκεκριμένο συρτάρι δεν χρειάστηκε τρίψιμο παρά μόνο λίγο σε κάτι άκρες. Τα ινδικά έπιπλα μου είπαν στο σεμινάριο είναι ένα καλό και εύκολο υλικό για χρώματα κιμωλίας ειδικά όταν είσαι αρχάριος. Για το αποτέλεσμα του μπορντό χρώματος λοιπόν χρειάστηκαν δυο χέρια χρώμα ενώ το χρυσαφί ανάγλυφο είναι πάστα περασμένη από πλαστικό στένσιλ. 
Είναι πραγματικό κόλλημα να βάφεις με τέτοια χρώματα όπως επίσης κόλλημα είναι να βλέπεις ένα άχρηστο και παλιό πράγμα να γίνεται κάτι εντελώς διαφορετικό! εκεί ναι κολλάς και θες να αλλάξεις τα πάντα στο σπίτι σου!


easterr-diy-πασχαλινή διακόσμηση-φωλιά


Από τη στιγμή που το συρτάρι μου ετοιμάστηκε μετά δεν έμεινε τίποτα άλλο εκτός το να το γεμίσω. Σκέφτηκα να το ετοιμάσω για τα αυγά μου το Πάσχα αλλά μετά σκέφτηκα πως με λίγο χρώμα και λίγη τσαχπινιά μπορεί να βρει μια θέση από τώρα στο σπίτι μου! το μόνο σίγουρο είναι πως αυτό το συρτάρι θα αλλάξει πολλές φορές μορφή, διακόσμηση και λόγο ύπαρξης στο σπίτι μας. Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο... να μην μένει τίποτα ίδιο για πολύ καιρό! 


easter-diy


Στο συρτάρι μου λοιπόν μπήκε λίγο κίτρινο χόρτο, μερικά αυγουλάκια από φελιζόλ, δυο λαγουδάκια από ύφασμα και ένα παχύφυτο που έχω φυτέψει σε μεταλλικό κονσερβοκούτι που προηγουμένως έχω βάψει με μαύρο χρώμα ειδικό για μεταλλικά αντικείμενα με σκοπό να μην σκουριάζουν. Είναι ένα συρτάρι που έδωσε χρώμα από το πουθενά σε μια γωνιά του σπιτιού μου και πραγματικά μου αρέσει πολύ! Υπόσχομαι λοιπόν να μεταμορφώσω  σύντομα και άλλα έπιπλα του σπιτιού μου. Καινούριο παιχνιδάκι μου δηλαδή και που να σε πρωτοκρεμάσω!


πασχαλινή-διακόσμηση


Αν θέλετε να δείτε τι άλλες ομορφιές ετοίμασαν οι υπόλοιπες creative bloggers αρκεί να ρίξετε μια ματιά στους παρακάτω συνδέσμους. Θα βρείτε απίθανες πασχαλινές δημιουργίες, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και ίσως πάρετε καινούριες ιδέες για το τι να φτιάξετε κι εσείς. 

  • Χριστίνα από το Art Decoration & Crafting ………………………..       01/04/2019
  • Λαμπρινή από το Lamprouka ……………………………………………….. 02/04/2019
  • Κατερίνα & Λένα από το VioletMimosa ………………………………..    03/04/2019
  • Ελπίδα από το Two Boys & Hope …………………………………………… 04/04/2019
  • Κική από το Creative Moments …………………………………….. ……..  05/04/2019
  • Ρένα από το δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου ………………………..     06/04/2019
  • Ελεάνα από το My home My memories …………………………………   08/04/2019
  • Κικίτσα από το DIY My Day …………………………………………………..  09/04/2019
  • Σωτηρία από το My Little World …………………………………………….  10/04/2019
  • Νίκη από το Ονειροποιείο …………………………………………. ……….  11/04/2019
  • Ελένη από το Καρυδότσουφλο  ………………………………………………. 12/04/2019
  • Νικολέττα από το Crafty Details  ……………………………………………. 13/04/2019

Αν ετοιμάσετε κάποια πασχαλινή (και όχι μόνο) κατασκευή θα χαρούμε πολύ να μας την δείξετε στην ομάδα μας στο facebook: creative corner. 
Πατήστε εδώ και καλώς ήρθατε!


Μέχρι το επόμενο θέμα των creative bloggers

να περνάτε όμορφα!


You May Also Like

15 Comments

  1. Τι ωραία συνθεση! Η Ρενα μας θα τη λατρεψει, όπως κι όλες μας που πριν χρονια μεταμορφωναμε συρταρια...
    Καλή συνέχεια Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νίκη μου, μόλις το είδα θυμήθηκα τα συρτάρια μας.

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!!!!
      Είναι όντως κόλλημα η τεχνική αυτή!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο κσι πολύ χρήσιμο γισ όλες τις εποχές .
    Έχω κι εγώ μερικά συρτάρια ακόμα για φτιάξιμο .
    Οι μπογιές κιμωλίας είναι όντως ξεμυαλίστρες!!😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ξεμυαλίστρες είναι οι μπογιές κιμωλίας;;; έρωτας σκέτος!! χα χα χα
      Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ θα περιμένω με αγωνία να σε δω να μεταμορφώνεις έπιπλα γιατί από αυτό που μόλις είδα φαντάζομαι και τα υπόλοιπα και ξέρεις την τρέλα μου με αυτά!!!Δεν μπορώ να μην σχολιάσω το στένσιλ που έβαλες και έδωσες στο συρτάρι μια πολύ όμορφη πινελιά.Το χρυσό του πάει πάρα πολύ!Φυσικά το γέμισες με όμορφα καλούδια και είναι πολύ πρωτότυπο για δώρο μέσα σε συρτάρι! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε συ Λαμπρινή κι εγώ λάτρεψα το στένσιλ και ειδικά το χρώμα του... είναι σαν κάτι χρυσό πάνω σε μπρούτζο! μόλις έμαθα αυτή την τεχνική και νομίζω θα ασχοληθώ αρκετά μαζί της! μόλις ερωτεύτηκα κάτι νέο!! χα χα χα

      Διαγραφή
  4. πολύ ομορφο εγινε Ελενη μου!! Αυτο με τις χειροτεχνίες το έχουμε κι εμείς!! Αλλα το παλευω ακομα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καμάρια μας μεγαλώνουν κι αλλάζουν ενδιαφέροντα όπως και να το κάνουμε! εμένα ο μικρός μου, μόνο ακολουθεί πια!

      Διαγραφή
  5. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να βάλω ένα συρτάρι σαν πασχαλινό καλάθι... Εξαιρετική αλλαγή χρήσης Ελένη μου όσο για τα χρώματα κιμωλίας νομίζω πως θα τα λατρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Χριστίνα που σου άρεσε η ιδέα μου!
      όσο για τα χρώματα κιμωλίας;; με το ζόρι κρατιέμαι να ξεκινήσω αλλαγές!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη έμπνευση είναι αυτή! Μπράβο Ελένη που το αξιοποίησες τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: