Οι μέρες μου το 2019: ένα διαφορετικό ημερολόγιο

by - Ιανουαρίου 28, 2019


ημερολόγιο-χρονιάς


Αυτό είναι ένα μικρό κολπάκι για να σημειώνουμε κάθε βράδυ πως πήγε η μέρα που έφυγε. Δεν είναι κάτι σπουδαίο ή ιδιαίτερο, αλλά εμένα μου άρεσε αυτή η ιδέα και μέχρι στιγμής την ακολουθώ ευλαβικά κάθε βράδυ! Εσείς τι λέτε; θα ακολουθήσετε αυτή την ιδέα; 

ημερολόγιο-χρονιάς



Την ιδέα την είδα από τη φίλη Μάρθα κάπου φευγαλέα στο facebook. Μου άρεσε και δεν βρήκα ούτε μισό λόγο να μην την υλοποιήσω.  
Έκοψα λοιπόν ένα φύλλο από τετράδιο με κουτάκι που έτυχε και έκοβε βόλτες στο σπίτι μας, έγραψα τις ημέρες στα αριστερά της σελίδας και τους μήνες επάνω οριζόντια, όρισα και τα χρώματά μου σύμφωνα με την ψυχολογία μου και κρέμασα αυτό το παράξενο ημερολόγιο σε προσβάσιμο σημείο και ξεκίνησα! 

Τα χρώματά που όρισα για την κάθε μέρα και τα σημείωσα στο τέλος της σελίδας είναι:
Τέλεια μέρα: λαχανί
Καλή μέρα: κίτρινο
Μέτρια μέρα: κόκκινο
Κακή μέρα: γαλάζιο
Χάλια μέρα: μαύρο

Έχω ξεκινήσει εδώ και 27 μέρες να σημειώνω τα τετραγωνάκια μου και μου αρέσει αυτό το τελετουργικό του δευτερολέπτου κάθε βράδυ!


ημερολόγιο-χρονιάς


ημερολόγιο-χρονιάς


Αν κι εσείς θέλετε να σημειώνετε πως ήταν η κάθε μέρα σας, δεν έχετε παρά να φτιάξετε αυτό το μίνι ημερολόγιο της μιας σελίδας. Μη νομίζετε, προλαβαίνετε! απλώς θα έχετε χάσει μερικές ημέρες από το 2019. Και τι έγινε; το 2019 έχει ακόμα πολλές μέρες μπροστά του. 

Μέχρι την επόμενη ιδέα 
θα χαρώ να μου δείξετε 
τις δικές σας μοναδικές ιδέες!

You May Also Like

2 Comments

  1. Κοίτα να δεις τώρα τι σκαρφίζεσαι ! πραγματικά εντυπωσιακό αλλά συνάμα και όμορφο.
    Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: